Dansk
Norsk
Suomi
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
Polski
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Följ oss
Efter spenderat drygt tjugo timmar med Ubisofts support konstaterade dem att något var fel och att min kopia av spelet inte gick att spela oavsett vid vilken dator.
Därefter skickade de mig vidare till special supporten, varvid jag blev ombedd att ominstallera spelet för sjunde gången.
Tack som --- Ubisoft.
Bild:
Här skulle det vart en bild men Ubisoft ville inte låta mig logga in för att ta en. Den skulle vart på texten där Ubisoftsupporten erkänner att felet ligger i deras servrar.
Förövrigt så ligger telefonsupporten för de nordiska länderna i Italien och de pratar hjälplig engelska. Ungefär i nivå med engelska A på gymnasiet. Du behöver inte vara rädd för att det är du som skämmer bort dig med din engelska om du ringer.