Svenska
Gamereactor
nyheter
Dante's Inferno

Mer PR från Dante's Inferno

Skickar ut checkar till spelsajter

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

I EA:s PR för helvetesspelet Dante's Inferno har man använt sig av många innovativa trick, uppenbarligen baserade på de nio helvetescirklarna. Lusta användes med hjälp av kontroversiella "Sin to Win"-kampanjen, där E3-mässdeltagare kunde vinna en natt med den hetaste Comicon-tjejen och frosseri uttrycktes genom att skicka vissa tidningar absurda tåror.

Nu har flera tidningar, däribland Joystiq fått smaka på girighet. En check på 200 dollar har skickats dem och så även en instruktion i stil med "lös in checken och var girig, eller strunta i det och var slösaktig". Kika på bilderna för att beskåda en av de kaxigaste PR-kampanjerna i mannaminne.

Dante's InfernoDante's InfernoDante's Inferno

Relaterade texter

Dante's InfernoScore

Dante's Inferno

RECENSION. Skrivet av Jonas Elfving

En Gudomlig Komedi blir till ett riktigt bra actionspel när Visceral Games gör hack 'n' slash av urgammal helvetesskildring...

2
Dante's Inferno finns nu på EA Access

Dante's Inferno finns nu på EA Access

NYHET. Skrivet av Mattias Frantzen

Det var inte längesedan vi rapporterade om att Dante's Inferno anlände till Xbox Ones bakåtkompatibilitet och för dig som kanske inte äger spelet kan vi nu berätta att...



Loading next content