En av de stora spelduellerna vi har att se fram emot är den mellan Battlefield 3 och nästa Call of Duty. Båda spelen ska släppas i höst och utgivarna EA respektive Activision satsar förstås stort på PR för spelen.
Cirka 200 miljoner dollar vardera, om man ska tro EA-chefen John Riccitiello.
"This November we're launching Battlefield 3. It's going up against the next Call of Duty, which is presently the number one game in the industry - a game that last year did $400 million in revenue on day one," berättar Riccitiello under Ad Age Conference i New York.
"There will be a couple of hundred million dollars of marketing against these two products going head to head. Similar designs - we think we've got the better product - it's going to be a blast."
Call of Duty är favorittippad rent försäljningsmässigt, men EA tror ändå på en episk fight:
"This game is designed to take that game down. If you're looking for a battle of the titans - Red Sox vs Yankees... Microsoft or Google - and what the tip-off point is for this holiday season, this is it.
Vilket spel tycker ni är mest intressant?