Svenska
Gamereactor
nyheter
Uncharted 4: A Thief's End

Marknadsföringskampanjen för Uncharted 4 är Playstations största någonsin

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Sony har avslöjat att marknadsföringskampanjen för Naughty Dogs sista del i Uncharted-sagan är den största de någonsin haft för Playstation. Det har investerats i trailers för Uncharted 4: A Thief's End under stora sportevent, i reklampauserna under stora tv-premiärer, som gångna helgens Game of Thrones-premiär och säsongsfinalen för The Walking Dead tidigare i vår, samt trailers före många av den senare tidens mastodontfilmer, som Captain America: Civil War och Star Wars: The Force Awakens. Med största sannolikhet har du alltså sett gamle Nates nylle om du varit på bio eller kollat på TV den senaste tiden. Något som Sonys marknadsföringsfolk är lite extra stolta över är deras planer på butiksdisplayerna för spelet. Allt från skattkistor till Nathan Drake själv svingandes i rep kommer synas i butiker när det väl är dags för lanseringen av spelet om drygt två veckor.

"PlayStation's biggest ever array of innovative POS including pallets with Nathan swinging from a real rope, treasure chest cubes, stand out FSDUs, window vinyls and more."

Trots att Uncharted 4: A Thief's End ska släppas först den 10 maj har några spelare redan fått tag på sina exemplar av spelet.

Uncharted 4: A Thief's End

Tack VG24/7

Relaterade texter



Loading next content