Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português
Logga in medlem






Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
FacebookFacebook
NYHET

Crytek pratar om Crysis 3

"Vi gör inte det här för att det är enkelt"


Vi är osäkra på om Crytek har mött kritik för att även Crysis 3 ska utspela sig i New York, men om de har det är följande uttalande från Rasmus Hojengaard - director of creative development i intervju med Rock, paper, shotgun - fullkomligt logiskt:

"One thing I want to underline is that we did not do this because it's easier for us. All of the assets have been created from the ground-up. There is nothing left of the New York you saw in Crysis 2. As you saw in the demo, there's no resemblance to what we did before."

Hojengaard berättar också att Crytek har längtat efter att jobba med "svår vegetation" igen.

"At the same time everybody was really in love with the idea of bringing heavy vegetation back into the game, like whenever you haven't done something for a while, you want to go back and do that again."

Han förklarar också att även om man ville återvända till det tropiska ville man inte kompromissa på storstadsdjungeln.

"At the same time, there was also something cool about the urban situation, but we didn't want to create something we had seen before. So we said why don't we merge the two, and create an organic city, basically, an organic urban scenario."

I vanlig ordning kan vi vänta oss det absolut tyngsta i grafikväg från Crysis 3.

"We'll push as much as we possibly can in the hardware performance spectrum. We want to push the high-end benchmark of what's possible on PC, but also on consoles."

Crysis 3
Detta är en annons:
Detta är en annons: