Sortering: Senaste / Mest diskuterat / Högsta poäng / Populära användare / Mest recenserade spel

bloggar

Sortering: Senaste / Mest diskuterat / Populära användare
    • STARWARSGEEK117
    • Skrivet av STARWARSGEEK117 den 17 augusti 2017 kl 22:39
    • Star wars: Obi-Wan Standalone utannonserad

• För ungefär en timme sedan så utannonserades det på The Hollywood reporter att filmen efter Episod 9 kommer bli en obi-wan film. Inget datum eller skådespelare är utannonserade men om inte Ewan Mcgregor kommer tillbaka så kommer jag äta upp min kalsonger. Ingen regissör är bestämd med regissören men Stephen Daldry är tydligen frontrunner till att regissera filmen. Han är känd för bland annat Billy Elliot (2000).
    • AG Jati
    • Skrivet av AG Jati den 17 augusti 2017 kl 22:16
    • En youtube-kanal dedikerad helt till elektronisk musik

• Bland de så kallade "review-channels" på Youtube finns inte så värst många enbart dedikerade till elektronisk musik. Visserligen finns det kanaler som väljer att recensera ett elektroniskt album, men inte på en daglig basis. Då var det tur att jag lyckades hitta den här okända kanalen vid namn: The Wonky Angle. Kort och gott är det en kanal där "Wonky" sitter på sin säng för att recensera olika typer av album inom elektronisk musik. Väldigt enkel men har också alldeles sin egen charm. Väldigt intressant synpunkter brukar Wonky dessutom ta upp under varje video. Som sagt, checka in The Wonky Angle!
    • Kimkitten
    • Skrivet av Kimkitten den 17 augusti 2017 kl 21:30
    • Jag älskade Master of None.

• Det finns ett överflöd av komediserier på Netflix, och jag som sällan konsumerar denna genre mer än ett par enstaka Stand-up specialer här och där avfärdade Master of None på förhand utan att blinka. Det var dumt.
    • Le Grand Blonde
    • Skrivet av Le Grand Blonde den 17 augusti 2017 kl 16:42
    • Än så länge den sämsta konsolgenerationen jag kan minnas

• Det börjar bli en smula svårt nu att dra tydliga gränser för när en konsolgeneration upphör och en annat tar vid. De överlappar varandra nu, sedan inte minst Nintendo bestämde sig för att inte försöka konkurrera med en identisk konsol gentemot konkurrenterna längre efter Gamecube. Tar man Switch som exempel, så konkurrerar den ju liksom med allt och med inget. Den kör sitt eget race genom att vara en bärbar stationär spelkonsol och siktar inte alls på pixelperfekt 4K-upplevelse som konkurrenterna Microsoft och Sony ställt in siktet på.
    • ragnevi
    • Skrivet av ragnevi den 17 augusti 2017 kl 14:15
    • Twin Peaks, besvikelsen är ett faktum...

• Sommarens självskadebeteende hos mig har varit att följa Twin Peaks the Return, besvikelsen har varit total. Egentligen var det väntat, för det var omöjligt att leva upp till de förväntningarna som fanns, men Lynch hade liksom lyckats skapa den där hypen innan som gjorde att det kändes möjligt. Men det är en jobbig upplevelse, Twin Peaks var nog den serie som fick mig att inse att filmer kunde ha ett underliggande budskap och fick mig att se på film som medium på ett helt annat sätt, när jag såg den första gången när jag var 13, 14 år. Det var en serie som fullkomligt förändrade min värld.

LIVEFEED

Sortering: Senaste / Populära användare / Mest följda användare / Trends

Grupper