Nothing Phone (3) + CMF Buds 2 By Nothing - Kampanj
Webhallen har ett riktigt bra erbjudande på Nothing Phone (3) med 512GB lagringsutrymme. Där CMF Buds 2 By Nothing inkluderas i priset för 7990:-. Något jag kan rekommendera till den som söker efter mycket mobil för pengarna.
Sambon har varit på jakt efter en ny mobil under en tid nu och i vanliga fall brukar hon få ta över mina flaggskeppsmodeller som jag bytt ut ganska ofta förr. Hon har legat på mig att hitta en bra ersättare till hennes gamla mobil.
Men den här gången har jag fastnat för min Samsung Galaxy S24 Ultra så pass att det har gått över tiden. Innan ett byte har skett från min sida. D.v.s hennes Samsung Galaxy Note 20 Ultra som hon tog över har börjat göra sitt efter all år. Hon ville inte ta över min Z Fold 3 som jag bytte från när jag köpte min S24 Ultra för 2,5 år sedan. Utan hon var tydligen nöjd med Note 20 Ultra för hennes behov.
Hon har stort sett haft Note 20 Ultra sedan jag köpte min Z Fold 3. Vilket var för runt 4,5 år sedan om jag minns rätt. Så Note 20 Ultra har levt länge i och med att jag hade den när den var nyare. Samsungs uppdateringar av mjukvaran från den eran var dock inte lika långvariga. Utan det här var på den tiden innan Samung började bli generösa med långt stöd för både säkerhethetsuppdateringar och stora uppdateringar av mjukvaran. Något min S24 Ultra fick ta del av däremot.
Hon fick även mina Jabra Elite 65T in-ear när jag bytte över till Jabra Elite 85T för flera år sedan. Men även de hörlurarna börjar göra sitt enligt sambon. Självklart har hon frågat mig om jag kan hitta ersättare till henne och jag är nöjd med mina Jabra Elite 85T fortfarande. Så återigen, det är dags för hennes att köpa nytt helt enkelt för första gången på många år.
Därför fick det bli Nothing Phone (3) med hörlurar inkluderat för 7990:- på Webhallen. Riktigt bra pris om man inte vill göra en massa kompromisser. Som taget för min sambo dessutom. Nästan att jag själv blir sugen. Faktiskt. Finns även en 256GB-variant för 6990:- för de som inte har lika stort behov. Men min sambo fyller utrymmet snabbt då hon gör "allt" på sin mobil. Sitter knappt vid en dator eller annat. Ändå bra specs på denna måste jag säga. 512GB lagringsutrymme, 16GB RAM, Snapdragon 8s Gen 4, 5150 mAh stort batteri, trådlös laddning, OLED-display och allt annat nödvändigt. Dessutom har Nothing en viss personlig prägel som jag tror sambon kommer att uppskatta. Kommer bli stort lyft för henne och då slipper jag höra henne ropa efter laddare eller dylikt. För denna kommer hålla bra mycket bättre än Note 20 Ultra när det gäller batteritiden. För den har gått ner sig rejält där. Vilket inte är konstigt med tanke på hur många år i drift den mobilen har varit i.





Salut!
B2EMO störtskön droid från Andor. Älskar!
Säsong 1 av The Mandalorian var något extra. Saknar tonen och mystiken. Ren och skär prisjägaranda.
BB-8 var helt klart en stor favorit från episod 7-9. 
Grogu kan faktiskt hålla i kikaren själv.
Grogu på egna avstickande äventyr med andra småttingar.
Inte särskilt impad av dessa AT-AT scener hittills. Får se om helheten i filmen kanske gör det mer rättvist eller ej. Men något skeptisk är jag till detta tillfälle i filmen.