JAG SKA KÖPA EN APPLE PIPPIN IMORGON
Då har jag kollat runt på tradera i runt en vecka nu och det har kommit upp sjukt mycket intressant på väldigt kort tid.
Virtual Boy
Neo Geo
Zelda CDI spelen
Wonderswan
Game.com
Men sen hittade jag en Apple Pippin. Europeisk komplett i box och ett spel till för 1000kr, så jag skickade ett sms direkt och imorgon ska jag testa den, om den fungerar (Som den troligen kommer göra) så blir jag ägare av tidernas sämst sålda konsol.
Jag kommer självklart lägga upp massor av bilder och kanske även lägga upp youtube klipp?

Imorgon är jag ägare av denna maskin.
