Gårdagens spelköp Silent Hill Collection
Igår var jag i Lund med "Lumpi" och letade efter GC spel, men personalen sa att de slutade med att ta in GC spel i förrgår och det är värdelöst.
Jag har köpt säkert 15 GC spel hos Gamestop de 2 senaste månaderna.
Jag hittade ett GC spel dock, Star Wars Rebel Strike, som troligen är mitt sista GC spel hos dom :(.
Sen blev det Star Wars: Jedi Knight 2 som jag tänkte sälja, Samurai Shodown Sen, och det största fyndet, Silent Hill Collecion för 99kr som jag inte ens visste fanns.
Boxen innehåller Silent hill 2-4.
På kvällen ringde en snubbe och frågade om jag hade kvar Tales of Vesperia, och jag fick 860kr för det, när jag köpte det för bara 300kr.

Das lump
