Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
Blog

Gårdagens spelköp Silent Hill Collection

Skrivet av Siegfried den 28 juli 2011 kl 15:22

Igår var jag i Lund med "Lumpi" och letade efter GC spel, men personalen sa att de slutade med att ta in GC spel i förrgår och det är värdelöst.

Jag har köpt säkert 15 GC spel hos Gamestop de 2 senaste månaderna.

Jag hittade ett GC spel dock, Star Wars Rebel Strike, som troligen är mitt sista GC spel hos dom :(.

Sen blev det Star Wars: Jedi Knight 2 som jag tänkte sälja, Samurai Shodown Sen, och det största fyndet, Silent Hill Collecion för 99kr som jag inte ens visste fanns.

Boxen innehåller Silent hill 2-4.

På kvällen ringde en snubbe och frågade om jag hade kvar Tales of Vesperia, och jag fick 860kr för det, när jag köpte det för bara 300kr.

Gårdagens spelköp Silent Hill Collection

Das lump

HQ