Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
Blog
Tekken 6 Arcade Stick edition för 200kr

Tekken 6 Arcade Stick edition för 200kr

Skrivet av Siegfried den 27 september 2011 kl 23:35

Idag hittade jag det sista exemplaret av Tekken 6 Arcade Stick edition hos Mediamarkt för 199kr så jag slog till direkt. Någon som vill köpa?

Fist of the North Star Ken, köpte 3st för 99kr st, och bytte in 2 av dom på Gamestop för 200kr st, ska bytta in det tredje en annan gång, och så blev det Dead Space på Blu-ray för 59kr.

Missa inte den feta Xbox live rean som är nu

Trails HD 600mp

Section 8 800mp

Outland 400mp

The Maw 400mp

Monday Night Combat 600mp

Ghostbusters 400mp

Trouble Wiches 400mp

Moon Diver 600mp

Islands of Wakfu 400mp

Serious Sam HD 400mp

Shank 600mp

Blade Kitten 400mp

Bionic Commando 400mp

Bionic Commando 2 600mp

Star Riders 400mp

Yar´s Revenge 600mp

Gyromancer 600mp

Portal: Still Alive 600mp

Bejeweled Blitz Live 200mp

Ilomilo 400mp

HQ
10 filmer och 1 nytt spel

10 filmer och 1 nytt spel

Skrivet av Siegfried den 22 september 2011 kl 21:45

Idag var det rekryteringsmässa och jag sökte 5 jobb där, och 2 jobb på platsbanken, när det var avslutat så gick jag till elgiganten och köpte mig ett exemplar av den stora Star Wars boxen för 599kr (Jag har inte sett de 3 gamla filmerna, skamligt jag vet).

En sväng till Mediamarkt så köpte jag på mig lite allmänbildning.

Lejonkungen 150kr
Gudfadern 99kr (Har inte sett)
Pulp Fiction 149kr (Har inte sett)
Kick Ass 79kr. (Har inte sett)

DUKE NUKEM FOREVER KOSTAR 99KR PÅ MEDIAMARKT, KÖP.

Innan jag gick på bussen gick jag in till Erikshjälpen och fann Super Mario Bros 3 för 50kr som nu ligger ute på tradera.

http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=2483615

När jag kom hem insåg jag att jag hade spenderat för mycket pengar, men med 10 filmer kan man roa sig ett bra tag.

Och så har jag Gears of war 3 hemma, så jag vet inte hur jag ska göra :(.

Imorgon blir det att övningsköra, och troligen krogrunda imorgon.

HQ

Vad ska man skaffa för 2100 MS poäng

Skrivet av Siegfried den 21 september 2011 kl 14:38

Jag har precis köpt 2100 MS poäng och funderar på vad jag ska köpa,

Funderar på

Radiant Silvergun
Castlevania HD
Bastion
Moon Diver
Metal Slug XX
GAROU -MARK OF THE WOLVES-
BUBBLE BOBBLE Neo!
Ikaruga

Det kommer som högst bara bli 2 spel då de flesta av dessa kostar över 1000 poäng.

Annars så tror jag har allt som är intressant som är mer än ett år gammalt.

Här kan ni hitta de jag redan har

http://raptr.com/HackSiegfried/games

Mitt liv de senaste halvåret

Skrivet av Siegfried den 18 september 2011 kl 23:54

Under flera år har jag varit tillbakadragen, suttit hemma, inte sagt något, bara spelat, varit sjukt deprimerad och inte orkat göra något.

Men vid nyår började jag festa mer, började använda kavaj, träffa mer folk, men jag var fortfarande inte pratig. I Maj månad började jag träna och har gått upp 7 kilo sedan dess utan kosttillskott.

I Juni började jag träffa en terapeut för att hjälpa mig med med livet, tänka positivt och förtränga gamla minnen av hemska saker som jag varit med om, och prova situationerna idag och se om det är likadant.

Till en början var det lätta övningar som att bara fråga någon i en mataffär om hjälp.

I Juli var det marknad, då lyckades jag få ett ragg, men hon var bara dryg så de blev inget. I början av Augusti åkte jag och ett gäng kompisar till Göteborg och Liseberg, då åkte jag Balder som jag aldrig trodde jag skulle våga.

Det blev lite kroggrunda men det var svårt att komma in någonstans då jag bara var 19 och de andra 22.

Jag jobbade och tjänade ihop runt 3000kr förra veckan, och fick mest beröm av alla om hur bra jag jobbade.

Dagen innan vi åkte hem skulle jag göra ett annat test, jag skulle fråga någon som jobbade på Max om hennes telefonnummer, jag fick inget svar, hjärtat bultade något fruktansvärt med jag klarade det.

Och nu i helgen snackade jag med nästan alla tjejer på festen, de samlades kring mig, dansade på festen, som jag aldrig har gjort förr.

Fick till och med välja vem som skulle sova hos mig, då det var 2 som ville, och jag blev även av med oskulden.

Nu funderar jag på att gå som lärling till anläggare.

Livet blir bara bättre och bättre, även om jag fortfarande inte är så snackig när jag är nykter.