Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
Blog
Jag har fått min N-GAGE

Jag har fått min N-GAGE

Skrivet av Siegfried den 9 september 2011 kl 17:17

I förgår så vann jag en auktion på en N-gage med 2 spel, Rayman 3 och Tony Hawk för 350kr, den kom idag och jag har fått igång den.

Jag tänkte leta efter ett gammalt simkort. Hur ballt är det inte att köra med denna när alla andra har helt nya 5000krs mobiler?

Jag har även jobbat idag och tjänat 625kr, vitt, och imorgon blir det lite till.

Ikväll ska vi ut på krog, men det blir nog inte så mycket drickande om man ska upp vid 9 tiden.

HQ
Duke Nukem och Mortal Kombat avklarade

Duke Nukem och Mortal Kombat avklarade

Skrivet av Siegfried den 8 september 2011 kl 22:21

För 2 dagar sedan klarade jag ut Duke Nukem forever, och jag kan bara säga att det har fått oförtjänt låga betyg, Det var utmanande barnsligt, sexistisk med torra skämt och jag gillade de skarpt. Plocka upp bajs, förnedra bossar jag skrattar flera gånger under spelets gång.

Det enda riktigt tråkiga banorna är när man kör radiostyrd bil som liten och undervattensbanan.

Att köra Monstertruck var nästan lik bra som Warthog körandet i Halo.

Mortal Kombat klarade jag ut tidigare idag, fullt med filmsekvenser och väldigt utmanande mot slutet. tog mig runt 6 timmar att klarade ut det, och jag ville aldrig sluta spela.

Idag kom El Shaddai och 2 filmer i brevlådan. Men först ska jag klara ut Shadows of the damned.

HQ

Här är Xperia Play ersättaren

Skrivet av Siegfried den 7 september 2011 kl 22:46

Trodde du det var en ny mobil från Sony? Nejdå.

Jag vann jag en auktion på en N-gage på tradera, med 2 spel. Som tur är har jag sålt 3 spel de senaste 2 dagarna så jag fick in pengar.

En ball pryl som jag aldrig hade råd till när det begav sig.

Roligast vore det att plocka fram den och trolla när alla andra sitter med sina Androids och Iphones.

Och nä Xperia play kommer självklart fortfarande vara min huvudtelefon, och vad hände med PS1 spelen som skulle börja komma i höst?

Här är Xperia Play ersättaren

Fooled you,

Nu ska jag spela Mortal Kombat.

Jag har klarat ut mitt första Sonic spel

Jag har klarat ut mitt första Sonic spel

Skrivet av Siegfried den 5 september 2011 kl 22:37

För några veckor sedan klarade jag ut mitt första Zelda spel, nu fick det bli Sonics tur.

Idag har jag pendlat runt 12 mil idag så jag hade med mig mitt Neo Geo Pocket för att underhålla mig.

Jag har redan klarat ut Card Fighters som jag lagt ner 25 timmar på så det fick bli Sonic Pocket adventure.

Det är en kortare version av Sonic 2 så jag klarade ut det på resan.

Hela Neo Geo Pocket maskinen är grovt underskattad, precis som sina spel.

Just nu håller jag på att klara ut DukeNukem Forever som blir mitt första Duke Nukem spel.

Vad ska man klara sen, ett Metroid spel kanske?

4 nya spel köpta

4 nya spel köpta

Skrivet av Siegfried den 5 september 2011 kl 17:45

Igår köpte jag Shadows of the Damned på tradera och idag tänkte jag hämta det.

Jag tog med mig mitt Arcania 4 collector´s edition som jag fick 250kr i inbyte för så de blev även Mortal Kombat för 250kr, tog med 2 st av mina 9kr diablo 2 exemplar och bytte till mig Lord of destruction som jag inte hade innan.

I postlådan låg ett exemplar av Dead Space 2 som jag beställde förra veckan från Zavvi så det tog precis en vecka, de börjar bli riktigt snabba.

På Gamestop hittade jag Fable, men när jag kom hem så såg jag att allt var på tyska så det blir att åka tillbaka med det.

Om inte någon vill köpa det för 40kr?

Om någon är sugen har jag Castlevania till Xbox som jag säljer för 100kr nu.

Imorgon så ska jag på massage, så jag får min stela kropp masserad.