
Jag har fått min N-GAGE
I förgår så vann jag en auktion på en N-gage med 2 spel, Rayman 3 och Tony Hawk för 350kr, den kom idag och jag har fått igång den.
Jag tänkte leta efter ett gammalt simkort. Hur ballt är det inte att köra med denna när alla andra har helt nya 5000krs mobiler?
Jag har även jobbat idag och tjänat 625kr, vitt, och imorgon blir det lite till.
Ikväll ska vi ut på krog, men det blir nog inte så mycket drickande om man ska upp vid 9 tiden.



