
6 nya spel köpta, DIABLO 2 FÖR 9KR
Då har man varit i Lund igen och shoppat.
Gamestop har ett hett erbjudande nu, man får 20 % extra vid inbyte, och det varar ill den 7e September.
Jag hade köpt 2st exemplar av Jak & Daxter till PSP för 30kr st och 2st Exemplar av Dragon Ball Raging blast för 99kr st.
I inbyte fick jag 72kr för Jak & Daxter, och 145kr för Dragon ball, bytte in ett exemplar av varje inne i stan och de andra ett av varje ute på Nova Lund, så jag betalade lite mer än 300kr för allt.
Tydligen har Gamesop börjat ta in alla GC, PS2, Xbox, GBA spel igen, SÅ NICE.
Jag har nästan bara hört dålig om Duke Nukem men detta spel är ju historia så det måste vara i spelsamlingen, oavsett hur dåligt det är.
På Media Mark sålde de Diablo 2 för 9kr st så jag köpte 3 st, ska man ge bort något?
Denna gången blev det
Diablo 2 x3
Ring of Red
Mirror´s Edge
Duke Nukem Forever
Crash Bandicoot till GC
Super Mario Bros.
Nu ska jag pröva Street Fighter 3 som jag också köpte idag.



