Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
Blog
6 nya spel köpta, DIABLO 2 FÖR 9KR

6 nya spel köpta, DIABLO 2 FÖR 9KR

Skrivet av Siegfried den 24 augusti 2011 kl 21:01

Då har man varit i Lund igen och shoppat.

Gamestop har ett hett erbjudande nu, man får 20 % extra vid inbyte, och det varar ill den 7e September.

Jag hade köpt 2st exemplar av Jak & Daxter till PSP för 30kr st och 2st Exemplar av Dragon Ball Raging blast för 99kr st.

I inbyte fick jag 72kr för Jak & Daxter, och 145kr för Dragon ball, bytte in ett exemplar av varje inne i stan och de andra ett av varje ute på Nova Lund, så jag betalade lite mer än 300kr för allt.

Tydligen har Gamesop börjat ta in alla GC, PS2, Xbox, GBA spel igen, SÅ NICE.

Jag har nästan bara hört dålig om Duke Nukem men detta spel är ju historia så det måste vara i spelsamlingen, oavsett hur dåligt det är.

På Media Mark sålde de Diablo 2 för 9kr st så jag köpte 3 st, ska man ge bort något?

Denna gången blev det

Diablo 2 x3
Ring of Red
Mirror´s Edge
Duke Nukem Forever
Crash Bandicoot till GC
Super Mario Bros.

Nu ska jag pröva Street Fighter 3 som jag också köpte idag.

HQ
Då har man fyllt 20

Då har man fyllt 20

Skrivet av Siegfried den 22 augusti 2011 kl 18:18

Ja, idag fyllde man 20 så man får gå på systemet. Det jag har fått än så länge är

1800kr
2st björn borg kallingar
Deodorant
Merci
annat choklad.

På Söndag kommer släkten så det blir mer då.

Köpte Quake 4 idag för 50kr, som innehöll en bonusskiva med Quake 2 på, sen slängde jag iväg en beställning på Dead Space 2 för 170kr.

Nu måste jag tyvärr spara pengar då mitt Xbox live går ut i September och Gymkortet som kostar 2000kr går ut i Oktober.

HQ

Spel jag vill köpa men inte kan.

Skrivet av Siegfried den 18 augusti 2011 kl 20:57

Det känns som att denna generationen bara blir tråkigare för varje dag, ungefär som det var året innan Xbox 360 släpptes.

Jag kollade precis igenom en hög spel som jag inte har köpt i år som jag skulle vilja, och en del kommande, men kommer troligen inte kunna köpa speciellt många då jag måste betala räkningar på nästan 2000kr och har inte en enda krona just nu, men så fyller man 20 om mindre än en vecka så man får alltid hoppas.

Här är min lista

Atari Lynx
Wonderswan

LA Noir,
Mortal Kombat
Shadows of the Damned
Child of Eden
Kirby´s Epic yarn
Dead or Alive: Dimensions
Duke Nukem. Forever

Catherine
Gears of war 3,
El Shaddai: Ascension of the Metatron,
Tales of the Abyss,
Street fighter 3,
Xenoblade Chronicles,
Arcana Heart 3,
King of fighter XIII,
Resident Evil: Revelations,
Halo: Combat Evolved Anniversary,
Battlefield 3
The Legend of Zelda: Skyward Sword,
Saints Row: The Third,
Dance Central 2

Spel jag vill köpa men inte kan.

El Shaddai: Ascension of the Metatron hade jag inte hört talats om förrän tidigare idag, Ico liknande (Tror jag?) spel som säljs för 400kr hos webhallen.

Vad finns på din inköps/önskelista?

KOTTEN NILS ÄR DÖD R.I.P

Skrivet av Siegfried den 11 augusti 2011 kl 14:49

I morse när jag vaknade så gick jag ut för att kolla till honom, då var han inte så kry,rörde sig inte så mycket, men det har rörde sig när man rörde honom.

Han fick mat innan min mor gick till jobbet, och en gång vid 13 tiden, han blev helt stel direkt efter och nu verkar han vara helt död. Så vi ska begrava honom. Hade vi fått tag på någon veterinär igår hade han troligen överlevt.

Jag fick ringa 5 olika nummer, och den sista svarade inte igår.

KOTTEN NILS ÄR DÖD R.I.P

R.I.P lilla kotte.