Svenska
Gamereactor
nyheter
Homefront: The Revolution

Deep Silver marknadsför Homefront 2 med mobiltelefon

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Homefront: The Revolution släpps i slutet av maj och ser riktigt lovande ut. Storyn kretsar i ett USA ockuperat av Nordkorea och detta gjordes möjligt vis spridningen av det koreanska elektronikmärket Apex och deras totala världsdominans. I marknadsföringen av titeln har nu utgivaren Koch Media producerat en telefon som finns med i själva spelet, täckt av Apex logotyp med ett kryptiskt pressmeddelande nedpackad i själva kartongen. Det tog ett bra tag innan vi på Gamereactor begrep var detta egentligen var, men är nu både överraskade och roade över detta annorlunda PR-knep. Länk till den Apple-doftande Apex-reklamfilmen.

Homefront: The Revolution
Homefront: The RevolutionHomefront: The Revolution
Homefront: The RevolutionHomefront: The RevolutionHomefront: The RevolutionHomefront: The Revolution
Homefront: The Revolution
Homefront: The Revolution

Relaterade texter

Homefront: The RevolutionScore

Homefront: The Revolution

RECENSION. Skrivet av Petter Hegevall

Deep Silver och Dambuster Studios har försökt pussla ihop spelet som Crytek började utveckla. Petter har delat ut betyg till slutresultatet...



Loading next content