nyheter
Astro's Playroom
Det verkar vara ett nytt Astro Bot på väg
HQ
Även om han ännu inte är lika ikonisk som Nintendos Mario, Segas Sonic, Microsofts Master Chief eller en handfull andra karaktärer, har Astro Bot från Sony ändå blivit något av en ikon sedan han gjorde sitt första framträdande i Playstation 4-demon The Playroom.
Sedan dess har han dykt upp och medverkat i många andra titlar, och det verkar som att han nu är på väg tillbaka. Gematsu noterar nämligen på X att Sony registrerat nya varumärken för Astro Bot i Europa.
Astro's Playroom kom ut för tre år sedan och lanserades som ett gratisspel tillsammans med Playstation 5, så förhoppningsvis får vi snart se ett nytt roligt äventyr med roboten.








