Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Old school låt av Mr. Moderator


Hejsan GR!

Jag hittade just denna låten, skapad av Simon Lundström och Steppo4u, för ett antal år sedan. Låten handlar generellt om Gamereactor, deras medlemmar och ett par moderatorer som jag vet fortfarande hänger här på GR. Ljud kvaliteten är inte precis den bästa så jag rekommenderar att ni skruvar upp ljudet lite grann.

Som sagt så är låten ett par år gammal så, vissa nya medlemmar kommer
förmodligen inte känna igen eller ta till sig budskapet i låten men för oss som är lite old school här har ni den. Simon "Mr. Moderator" Lundström och Stepp4u - Gamereactor


http://data.fuskbugg.se/skalman01/Stefanfeat.Sinsicon-Gamereact
or.wav
  • 0
hahahaha detta väcker minnen! old school gamereactor hjärta! vilken nostalgi! letat efter denna låten länge tack som fan! koolt!
  • 0
Bra där, Gamelord.
Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk.
  • 0
"Dem äger hipphoppen på Gamereactor"? Hemsk låt.
Long range death
  • 0
hahaha XD
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die." - Raoul Duke
  • 0
Hörde inte vad han sjöng...
A million light reflections pass over me
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!