Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Robinson Karibien


Citerar Rash:
När hon pratar låter hon som om hon är på väg att bryta ihop.


Det roligaste och sannaste jag hört på länge
Kass var hon i alla fall, och inte alls värd vinsten. Halvt sönderslagne Jarmo har varit min favorit så länge jag kan minnas. Sketet att han inte vann...
  • 0
http://www.tv4.se/
ta och rösta för skandal
  • 0
Citerar G-Force:
Sketet att han inte vann...


Han var den riktiga vinnaren. Borde vunnit.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
  • Rash
  • Rash
Citerar G-Force:
Halvt sönderslagne Jarmo har varit min favorit så länge jag kan minnas.


Han såg rätt hård ut faktiskt, där han satt och höll henne i handen.
"They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
  • 0
Citerar Rash:
Han såg rätt hård ut faktiskt, där han satt och höll henne i handen.


En mjuk hårding är vad han är.

Han och Lukas borde varit i final, om jag fått säga mitt.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Idioter som satt i röst rådet och inte rösta fram Jarmo till slutsegrare, jävla förlorare hela bunten som röstade på henne
Metal is my religion, Judas is my Priest
  • 0
Rätt kul ändå, hon gled ju igenom hela tävlingen utan att någon skulle tro att hon blev vinnaren. Kände mig assäker på att Jarmo skulle vinna, men icke!
  • 0
Var tvungen att smyga iväg under kvällen kalasning och se vem som skulle vinna. Jag har en Jarmo-supporter sedan de första avsnitten, och detta är skandal. Angela = häxa.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar terminator9:
Precis! Men som sagt, du skrev själv tidigare att officiellt (på pappret) är hon en värdig vinnare. Sedan ändrar du dig till motsatsen, att pappret säget att hon är en vinnare men inget om värdigheten.


Det förstnämnda stämmer. Värdigheten är förövrigt helt osynlig på pappret. Där står bara det finstilta. Det var liksom det jag menade, om det nu inte framgick klart nog.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
  • Wox
  • Wox
Jävla skit. Jarmo vann ju t.o.m sista tävlingen där och allting. Sen kommer hon ut från ett hörn hon gömt sig bakom i stort sett hela programmet och skriker "JAG VANN!!"

Typ...

Dåligt!
Är det bara jag som tänker på fiskar?
  • 0
Citerar Samurai-:
Han verkar dessutom fullkomligt oförmögen att svara på de flesta av mina frågor.


Tvärtom. Jag har svarat på de flesta av dina frågor.

Citerar Kundvagnen:
AF är bara ett förvirrat troll som gör bort sig.


Avlid.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
mina mamma vann robinsson, hon var jäätte duktig! Gud vad jag är stolt över mamma nu!
...och det får ni leva med
  • 0
  • Rash
  • Rash
Citerar Artillery Force:
Avlid.


"They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
  • 0
Citerar Punchrullen:
mina mamma vann robinsson, hon var jäätte duktig! Gud vad jag är stolt över mamma nu!


Det heter dammsugare, inte punchrulle!

Om det nu skulle vara din mor som vann så gör mig en tjänst och titta henne djupt i ögonen, skaka på huvudet och säg "Jag tycker Jarmo skulle ha vunnit".
"The moment zero becomes one is the moment the world springs to life"
  • 0
HAHAHHAAH GÄVLE VANN! VI E FAN BÄST!!
PAINIS WEAKNESS, LEAVING THE BODY.
  • 0
Citerar BBQCumber:
HAHAHHAAH GÄVLE VANN! VI E FAN BÄST!!
Tror du på dig själv eller?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
EPISKT MISSLYCKANDE.

Jarmo ftw.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar abdi90:
hej

Nej.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Tror du på dig själv eller?


VI E FAN BÄST!!
PAINIS WEAKNESS, LEAVING THE BODY.
  • 0
Citerar Ridley:
Citerar abdi90:
hej

Nej.


ägd
and leif said "you shall like me ,you shall love me ,you shall MOTHERF***ING WORSHIP ME BECAUSE I'M LEIF.....AND I'M AWESOME!! ALL HAIL LEIF!!!!!!!
  • 0
Jarmo var fan den värdiga vinnaren! Han var ju stenhård, den enda på hela ön som faktiskt visste hur man överlevde.
Hela tävligen var en stor Jarmo-tävling, han hade hela ön i sin stora muskulösa näve. Det var han som var The Puppetmaster bakom hela skiten.
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts.
  • 0
Citerar JiGgIX:
Jarmo var fan den värdiga vinnaren! Han var ju stenhård, den enda på hela ön som faktiskt visste hur man överlevde.
Hela tävligen var en stor Jarmo-tävling, han hade hela ön i sin stora muskulösa näve. Det var han som var The Puppetmaster bakom hela skiten.

Agreed.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
EPISKT MISSLYCKANDE
  • 0
Citerar Artillery Force:
Avlid.


"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Fortfarande: Finalisterna borde varit Jarmo och Lukas, tillvägagångssättet skulle varit kamp till döden.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!