Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Mediaguiden - Spel, film, musik m.m.


Ja, dra bort sticky. Hela forumet blir ju konstigt nu.
  • 0
Grymt bra tråd Kommer ha stor nytta av denna.

Behåll stickyn!
Även den starkaste måste ta i när han skiter!
  • 0
Någon som använder tråden?
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Någon som använder tråden?


Klart man använder den när man behöver hjälp.
Moget att säga moget när man menar omoget
  • 0
Jag behöver inte hjälp.
"Dear Diary, today I was pompous and my sister was crazy. Today, we were kidnapped by hill folk never to be seen again. It was the best day ever."
  • 0
Blev inte mycket av den här tråden, folk frågar som vanligt saker i dom vanliga trådarna istället.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
Blev inte mycket av den här tråden, folk frågar som vanligt saker i dom vanliga trådarna istället.

Visst, men tråden finns ju när man behöver den i alla fall.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Någon som använder tråden?


Citerar Powergrace:
Blev inte mycket av den här tråden


Det är säker ett flertal medlemmar som använder många av länkarna. Man behöver ju inte kommentera varje gång man har varit inne på någon av sidorna.
  • 0
Citerar DSmarioman:
hej

Väl talat...

Bra tråd!

Håller med Damien Rice.
Ni som klagar kan ju sluta eftersom att tråden är inte till för klagomål. Däremot så skulle det vara bra med en tråd där man kan skriva klagomål. Blir man arg så går man in där och skriver massa skit. Så slipper vi se sånt i vanliga trådar.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Citerar The Guy:
Ni som klagar kan ju sluta eftersom att tråden är inte till för klagomål. Däremot så skulle det vara bra med en tråd där man kan skriva klagomål. Blir man arg så går man in där och skriver massa skit. Så slipper vi se sånt i vanliga trådar.


Äh, dra åt helvete. Klart man ska få komma med negativa kommentarer, hur skulle det annars se ut. Ett forum där man inte kan komma med motargument och kritik är inget forum, tänk till innan du skriver.

För övrigt är den alldeles överflödig att ha som sticky. Om kraven för sticky är så låga, kommer snart övrigtforumet bli fyllt av dem. Ta bort sticky tack.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Citerar Freddas:
För övrigt är den alldeles överflödig att ha som sticky. Om kraven för sticky är så låga, kommer snart övrigtforumet bli fyllt av dem. Ta bort sticky tack.


Ja, sticky känns ganska onödigt.
  • 0
  • Vey
  • Vey
Vad är en Sticky tråd? Och sen tycker jag det skulle vara trevligt om du gav länkar till gratisanimations/ flashprogram . Annars sjukt bra samling, bra jobbat !
David after dentist .
  • 0
tjaaa allihopa vad gör man i den här tråden då?
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
Citerar fliper:
tjaaa allihopa vad gör man i den här tråden då?


Det kan man fråga sig...
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Citerar Vey:
Vad är en Sticky tråd?


Att den sitter fast längst upp bland trådarna.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Hur går det egentligen med livet Rösti? Har du inget bättre för dig?

Var väl en gullig lista annars... som ingen använder.
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Citerar Cruzen:
Hur går det egentligen med livet Rösti? Har du inget bättre för dig?

Var väl en gullig lista annars... som ingen använder.

Statistik på det?
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Jag tycker att länkarna ska stå i braighetsordning. Att imdb står sist i filmsektionen är ju skumt, till exempel.

Annars en bra lista, hoppas att folk använder den.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
För att vara lite petig; Det står inte vilket språk det är på GameFAQs. Gör iofs ingenting då alla antagligen redan vet det.
  • 0
Inte för att jag använder sånt, men det finns säkert många som gör!
Bra Jobbat!
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
Var kan jag lagligt köpa musik i FLAC-format (eller någon annan form av lossless)?
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Livlig:
Var kan jag lagligt köpa musik i FLAC-format (eller någon annan form av lossless)?


http://www.alphabasic.com/index2.htm

Bästa utbudet jag hittat hittils.
  • 0
Humm, kanske är detta rätt tråd för min ännu obesvarade fråga?, var hittar jag den grövsta mest hatande och skitiga musiken/bandet?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!