Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vad skulle du ha gjort med 10 miljoner?


Sex, drugs and rock'n roll!
Mums med RIS
  • 0
Citerar mulle54:
själv hade jag nog köpt allt jag ville ha


Är det inte meningen att man ska skriva vad det är?
Ron Paul 2012!
  • 0
Citerar mulle54:
Jo de är de.Men jag hade nog köpt så mycket så jag kan inte skriva ut det här


Varför då skapa en tråd om det? Dessutom tror jag det finns en liknande tråd.
Ron Paul 2012!
  • 0
Jag kan skriva, men jag tror det finns en liknande tråd.

- Sommarställe i Hudik
- Vinterstuga i Åre
- BMW
- Hus i Östersund
- En pinnglass på Willy's
Far away across the field // The tolling of the iron bell // Calls the faithful to their knees // To hear the softly spoken magic spells
  • 0
-En 120 gigs hårddisk till mitt 360.

-Oändliga mängder ostbågar och redbull

-evigt liv



Mer behövs inte.
I was cured, all right!
  • 0
Skita i att ta studielån när jag går på högskolan.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Skulle satt in allt på nån bank med fin ränta. Sen skulle jag ta ut det jag behövde lite då och då.
  • 0
  • Rova
  • Rova
-Vråltrimmad Ski-doo rev 800
-Vrältrimmad Dator
-Vråltrimmad Hd-Tv
-Vråltrimmad HDMI Kabel
-Vråltrimmad Xbox 360 Elite
-Vråltrimmade Gears 1-2
-Vråltrimmad Snömaskin
-Vråltrimmade Trummor...
Glorp.
  • 0
Citerar 1 Bullet:
Jag kan skriva, men jag tror det finns en liknande tråd.

- Sommarställe i Hudik
- Vinterstuga i Åre
- BMW
- Hus i Östersund
- En pinnglass på Willy's


3 hus? Räcker nog inte.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Tourettesopia:
Får knappt en halvvettig lägenhet i centrala Stockholm eller ett ruckel i skärgården för det priset.


Hur menar du med halvvettig?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Road
Jag skulle köpa en ny teve
& alla spel & böcker jag vill ha & massa kläder & ... resten skulle jag gömma undan & leva på när jag blir äldre
  • 0
Citerar Tourettesopia:
Duglig. Någon som är stor nog att gömma lik i.


Då kan du ju gott köpa en lägenhet och ha pengar över.
  • 0
Hade först betalat av min morsas studieskulder, sen hade resten gått till mitt egna liv.
I feel HC
  • 0
Jag skulle köpt upp Gamereactor.
  • 0
Jag hade köpt 400.000 trisslotter.
"Dear Diary, today I was pompous and my sister was crazy. Today, we were kidnapped by hill folk never to be seen again. It was the best day ever."
  • 0
Investerat i en fin lägenhet i centrala Stockholm samt ha precis tillräckligt med pengar för att klara studierna. Priset på lägenheten går ju mest troligt upp i värde snabbare än vår inflation.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Citerar Zeitgeist:
Jag hade köpt 400.000 trisslotter.


Jag skulle köpt 399999 trisslotter och en påse jordnötsringar.
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
10 Lussekatter, 10 pallar Vanilla Coke, 10 pallar Mountain Dew, 10 pallar random Öl, en superfet moppe, en Pizzeria, Xbox 360, Nintendo Wii, Guitar Hero World Tour, Rockband, Dunderfet dator, Dunderfet laptop, super dunderfet tv, ett hus inrett i min smak, en prenumeration på alla speltidningar, ett lätt mc-körkort, lätt mc, en bil till morsan, en... en..... en.................. med mera med mera....

Tillagt 2008-11-24 20:32:
massa spel!!!!!!!!!!

Tillagt 2008-11-24 20:32:
Och mutat några snorungar i skolan till att bli mina vänner....
Det finns inget som är så gott som en Gyrosrulle med perfekt kryddat kött, nybakat bröd, krispig färsk sallad och härlig stark vitlökssås.
  • 0
Dodge Charger

En stuga nära Västkusten

Och så en Marabou.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Köpt alla skivor jag suktar efter, vilket är alldeles för många. Sen hade jag nog satt in dem på ett sparkonto till de senare åren då jag faktiskt kommer att behöva pengarna. Jag hade däremot troligtvis gjort småköp då och då.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Det första iallafall jag hade köpt är:

Rockband 2 (insrtument edition)
.Ett hus på lidingö nära till Grönsta Gärde (lidingölopp starten)
. Ett hus i sälen nära till vasalopp starten
.En BMW
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
En fete cross, en EPA traktor som jag kan Knu**a brudar i!
Det finns inget som är så gott som en Gyrosrulle med perfekt kryddat kött, nybakat bröd, krispig färsk sallad och härlig stark vitlökssås.
  • 0
52 tums full hd-tv, Flyttat hemufrån, fyllt hyllan med fler skivor, filmer och spel, byggt ett uterum, ny dator, och en hästens säng
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
52 tums full hd-tv, Flyttat hemufrån, fyllt hyllan med fler skivor, filmer och spel, byggt ett uterum, ny dator, och en hästens säng


Stavningslektioner? Nej, men jag skulle nog också köpa en fete-säng
Det finns inget som är så gott som en Gyrosrulle med perfekt kryddat kött, nybakat bröd, krispig färsk sallad och härlig stark vitlökssås.
  • 0
Jag skulle nog torkat mig med 1000- lappar.
Och köpt massa skit också.
Make war, not love
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!