Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Spotify - En jävla revolution!


Jag har ett par spellistor med olika teman, typ en med sommarlåtar, en med jullåtar och så. Sen har jag en med all musik i en och samma också. Men allra roligast är ju att ha delade spellistor med kompisar, tycker jag. Har flera stycken! Göd!
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Två saker jag vill ha i mobilversionen:

- Inga oförklarliga krascher när man söker efter låtar
- Man borde kunna ordna låtarna i sina spellistor efter låt, artist, album och datum tillagd som man kan på den vanliga versionen

Det var en till sak som jag glömde...
"Övriga inställningar"
  • 0
Citerar Schmackadoodle:
Det var en till sak som jag glömde...


Du glömde det där om batteritiden.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Du glömde det där om batteritiden.


Slukar halva batteriet på en vanlig skoldag, även om jag spelar och gör lite annat. Det är en jävla massa, men det funkar för mig.
"Övriga inställningar"
  • 0
Citerar Schmackadoodle:
Slukar halva batteriet på en vanlig skoldag, även om jag spelar och gör lite annat. Det är en jävla massa, men det funkar för mig.


Hela för mig. Börjat ta med mig laddare.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Hur unconnectar man sitt konto med spotify?!
Världsherravälde
  • 0
De måste verkligen fixa Android appen, man borde kunna sortera sina låtar, har ca 400 låtar i samma playlist, är ett helvete att hitta vad man vill lyssna på. Sen så hackar musiken ibland och liknande.

Drar dock minimalt med batteri, nu är visserligen min SGS rootad, kör med Darkys Rom hade spotify på under 8 timmar med högre volym än standard (iom rootningen), drog kanske 15%.
  • 0
Citerar SputniQ94:
Hur unconnectar man sitt konto med spotify?!


På mobil är det bara att gå in på Settings > Show on Facebook > Off

På dator är det bara att klicka på File > Private Session

Vet inte hur man stänger av permanent.
"Övriga inställningar"
  • 0
Citerar Schmackadoodle:
Vet inte hur man stänger av permanent.


Damn.
Världsherravälde
  • 0
i datorklienten torr jag man gör såhär:

Edit>Preferences> kolla under profile och bockla ur de 3 boxarna där det står_
Automaticly Publish new playlists
Top tracks
Top Artist

Sen är där 2 boxar till du ska kryssa ur:
Share my activity on spotify social
Show what I listen to to Facebook

Jag tror det funkar.
  • 0
Citerar Baxter:
Jag tror det funkar.


Tackar!
Världsherravälde
  • 0
Man kan också disconnecta helt om man vill.
"Övriga inställningar"
  • 0
Då har man köpt en månads premium! Tänkte köpa unlimited, men det fanns uppenbarligen inte på Pressbyrån. Så jag pungade ut en femtiolapp extra för offlineläge på mobilen. Men jag är inte missnöjd. Nej nej, eftersom jag inte har något surfpaket på mobilen är offlineläget en räddare i nöden under dagens alla långa buss och spårvagnsresor. Och för att inte tala reklamen... det är så underbart att slippa!
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
Älskar verkligen spotify! Speciellt sen jag skaffa det i mobilen... Kraschar ju aldrig? Superbt att man kan koppla mobilen till stereon i bilen och alltid lyssna på grymma låtar var man än är!

Tycker inte det drar så himla mkt batteri för mig
· · · - - - · · ·
  • 0
Citerar Tuta:
Kraschar ju aldrig?


ah jo
  • 0
Kraschar inte alls nu för tiden!
"Övriga inställningar"
  • 0
Köpte en ny telefon igår och då ingick 1 år spotify premium. Jag har ändrat mitt konto från unlimited till standard som man skulle göra. Mitt användarnamn innehåller '!'. Jag har inga problem att logga in på spotify eller dess hemsida. När jag ska uppgradera mitt konto så står det dock att det inte får innehålla det tecknet. Jag har mejlat spotify men det kan ta tid innan de svarar. Någon som vet hur man kan lösa det?
  • 0
Ja, det gör den.
  • 0
Citerar Calle92:
Har i denna minut nått upp till 250 handplockade soundtracks hämtade ut filmer och serier. Bra låtar, dåliga låtar och ibland bara sådana som framkallar en nostalgisk känsla.

Lyssna!

http://open.spotify.com/user/carljohnson/playlist/40rhFimn39FBcbK
dQEXarQ


Får error, dessvärre :/

Kan passa på att dela min Airbourne och Wolfmother-lista, om någon är intresserad.
Två riktigt sköna band, de spelar hårdrock respektive stoner rock/heavy metal.

http://open.spotify.com/user/h3nrox/playlist/09C2sTiGLskG3Mx310
LoJv
Glory to Arstotzka!
  • 0
Har ett par nya listor, om någon är intresserad.
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Prövat nya appen nu, problemet är att man inte kan lagra på SD kortet, något som är jävligt dåligt.
  • 0
Citerar Baxter:
Prövat nya appen nu, problemet är att man inte kan lagra på SD kortet, något som är jävligt dåligt.


Kan man ju visst? Jag har i alla fall laddat ner bra mycket mer än jag skulle få plats med på internminnet.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!