Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Värsta smärtan?


Citerar Kazio:
En gång fick jag en bok på min fot, det gjorde ont.


En gång fick jag en träflisa 1 cm in i benet, det gjorde också ont.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
det var en stor bok.
  • 0
Citerar Zeitgeist:
Du tänkte kanske på reflexer mot typ värme?


Något sådant. Jag försökte flasha lite med en nypa "Besserwisserness" (tar patent på det ordet...o_O) men failade epicly hårt.
  • 0
Citerar Careface:
Något sådant. Jag försökte flasha lite med en nypa "Besserwisserness"

Det är inte som att ingen kan sno information ifrån Wikipedia
  • 0
Cyklade in i tagtråd och skar upp hela vänstra pekfingret, det värsta var att sakta dra ut fingret och känna metalltagen igenom ben och skin var inte så behaglig eller att cykla hem dom sista 400 metrarna i iskall motvind var inte så skön.
Ingen jätte grej jag vet men ändån.
Du ångrar aldrig dom chanser du tog.
  • 0
  • Sely
  • Sely
Just det, trillade och slog i knät i en vass "istagg" för en massa år sedan. Låter inte som en så stor sak men ont gjorde det iaf..
Pure Sely. Pure power.
  • 0
Citerar The Sheriff:
Någon halvtimma har väl jag fått utstå, men fyra!?

Jepp.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Min lillebror har klivit på en spik. Jag kan tänka mig att det gjorde ont med tanke på hur mycket han skrek.

Småsaker som huvudvärk, magont och liknande är också jobbigt, riktigt jobbigt.
  • 0
Jag fick en spricka i tummen för ett antal år sedan. Gjorde svinont. Har haft en otrolig magknip i över 5 timmar ett flertal gånger (nog det värsta). Trillade igenom ett ruttet golv på loftet i en lada och landade 3 meter ner på cementgolv. Bet då ett stort jack i tungan och fick tre jack i hakan (tung-jacket var obeskrivligt smärtsamt). Haft en olidlig tandvärk (det var ett stort synligt hål i den).
Vet inte om detta är lämpligt att skriva, men... min pick har somnat flera gånger (inte smärtsamt, men obeskrivligt obehagligt).
  • 0
Att få en handbroms inborrad två centimeter i lårbenet gav ingen större smärta, det kändes mest bara obehagligt med tanke på allt blod.

Sen som de flesta har nämnt är det inte så skönt att få en spark rätt på bollarna.
I feel like a million bucks!
  • 0
Citerar KilledInAction:
Vet inte om detta är lämpligt att skriva, men... min pick har somnat flera gånger (inte smärtsamt, men obeskrivligt obehagligt).


Hur tusan går det till? xD
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar butcherMPB:
När jag stannade för pisspaus trodde jag att den va borta tills jag kolla efter


I feel like a million bucks!
  • 0
Citerar KilledInAction:
Vet inte om detta är lämpligt att skriva, men... min pick har somnat flera gånger (inte smärtsamt, men obeskrivligt obehagligt).


Du får runka oftare
join the dark side... we got coockies
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Hur tusan går det till? xD

Vet inte. Händer när jag sitter vid datorn.
Citerar till-you-run-out-of-cake:
Du får runka oftare

  • 0
När jag bröt vänster armen.
  • 0
  • Sely
  • Sely
Citerar NastyCrew:
När jag bröt vänster armen.


Hur hände detta då?
Pure Sely. Pure power.
  • 0
Kärlek. Eller smärtan efter operationen på min tå första gången.
"What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
  • 0
  • Wulf
  • Wulf
Citerar Ninjaha:
Ibland tror jag att kroppen kopplar bort smärtan helt, vet dock inte varför.
Min kompis kapade av 4st fingrar i en vedklyv, han fick ont först efter 2-3h efter olyckan.

En gång glömde jag att jag gick barfota på en asfaltsväg, jag börja att märka att jag slog i med stortån i marken (hade gått en bra bit barfota), när jag tittade ner såg jag att hela vänstra stortån var helt slamsig och nerblodad. Minns inte om jag kände någon smärta efteråt.
  • 0
När man är riktigt pissnödig, och man måste avbryta några sekunder efter att man börjat.

Tillagt 2009-01-17 01:47:
Wulf: Fy fan, det låter riktigt vidrigt och sjukt. Nästan lite paranormalt.

Tillagt 2009-01-17 01:49:
Citerar Meizter:
Att få en handbroms inborrad två centimeter i lårbenet gav ingen större smärta, det kändes mest bara obehagligt med tanke på allt blod.

Sen som de flesta har nämnt är det inte så skönt att få en spark rätt på bollarna.


Vad hände? Berätta.
Man säger inte "negerboll", man säger "invandrar-kula" /Mattias Hegerius.
  • 0
Citerar Wulf:
En gång glömde jag att jag gick barfota på en asfaltsväg, jag börja att märka att jag slog i med stortån i marken (hade gått en bra bit barfota), när jag tittade ner såg jag att hela vänstra stortån var helt slamsig och nerblodad. Minns inte om jag kände någon smärta efteråt.


Har hänt mig med, fick det nästan aldrig att sluta blöda.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Citerar KilledInAction:Vet inte om detta är lämpligt att skriva, men... min pick har somnat flera gånger (inte smärtsamt, men obeskrivligt obehagligt).

Hur tusan går det till? xD


Det gör alltid min när jag cyklar långt
Baby Booey
  • 0
Att inte få uppleva smör på en vecka, ungefär.
Suspension from GR is the greatest glory a forumer can achieve in life.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!