Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vad köpte du för film senast?


Citerar Perluck:
Prisoners
Jäklar vilken bra film, alltså. Verkligen helt sjukt fantastiskt, i min mening. Hugh Jackman har aldrig varit bättre.

The Iron Giant är filmen jag senast köpte. Älskade den när jag var liten, dock glömde jag bort namnet och det dröjde flera år innan jag kom på det. Köpte filmen omgående.
  • 0
La en beställning på The Amazing Spider-Man 2 igår. Betalad och redo att skickas ut!
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Jumanji på bluray.
Nya~
  • 0
Ett par dvder med klassiska Doctor Who, Bland annat The Begining med de tre första äventyren, Death to the Daleks, Genesis of the Daleks m.m.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Måst ju vara Fear and loathing in las vegas.
  • 0
Edge of tomorrow i 3d
  • 0
Köpte den här urläckra utgåvan av Godzilla (originalet)
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Ong Bak 2 på DVD.
  • 0
Nyckeln till frihet (blu-ray) på MediaMarkt för 29 kronor.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
  • Bewi
  • Bewi
Vilket klipp du gjorde där, Straholic.
  • 0
Nu när Hemmakväll har säljer sina blu-rays för en tjuga så passade jag på.

Riddick
Pacific Rim
Zero Dark Thirty
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
  • Bewi
  • Bewi
Hellraiser, har haft den förut men på något sätt försvann den ur min samling. En av historiens bästa filmer helt enkelt.
  • 0
En duva satt på en gren..
Du levande
Sånger från andra våningen
och så..
Fyra nyanser av brunt fick det bli iigår
  • 0
The Dark Knight Rises för snart tre år sen, om jag minns rätt.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Tror aldrig jag köpt en film :s
be together, not the same
  • 0
Serenity
Köpte och laddade ner den via Google Movies.
Bra film. Mycket äventyr och så sci-fi. Älskar sci-fi.
  • 0
De två senaste filmerna jag köpte var nya Johan Falk filmerna. Ur askan i elden den var mycket bra. Tyst diplomati var okej.
Livsnjutare!
  • 0
Children of corn 3
The Reaping
  • 0
National Lampoons Christmas Vacation
Ett måste att ha under jul!
Awesome, awesome to the max
  • 0
Superman VS Batman, mjäk
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Star Wars The Complete Saga blu-ray box från CDON för 399 kr, lätt värt
Hade också tidigare bara episod 1 och 2 på VHS, har inte orkat uppgradera dom förrän nu.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Baby Driver (4K)
Terminator 2 3d
The nightmare before christmas 3d
The martyrs
Chucky collection (alla 7 filmer)
Polisskolan, alla 7 filmer box set blu-ray
Snuten i Hollywood trilogi blu-ray
Trinity collection DVD
Pang i bygget box med de 2 säsongerna DVD (inte direkt en film men en klassiker till serie)
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!