Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Problem med Mirrors edge. HJÄLP!


Jag köpte mirrors edge för några dagar sen till min splitter nya dator och fick en smärre chock då hela spelet börjar hacka jättekraftigt när man gör sönder glas i spelet. Då spel som GTA IV körs på maxade inställningar blev jag grymt förvånad, och nu undrar jag om det är något det går att göra åt det ?

Lite specifikationer på datorn:
Amd Quad-core 2.5ghz.
750w nätagg
4gb ram
Asus Radeon HD 4850 1gb GDDR3 x2(Crossfire)
Western digital raptor hårdisk.
Windows vista ultimate 32bit.

Går det göra något åt hackandet? Skulle vara hemskt glad om någon vet något
(jag har testat att köra alla grafikinställningar på minsta, hackar precis lika mycket ändå.)
Mvh Anton - hjälplös gamer
  • 0
Pröva med att slå av PhysX.
Fuck yeah!
  • 0
Det var ju enkelt... Tack så hemskt mycket.

En till fråga bara, jag halkade på en isfläck och min Razer diamondback som jag hade i datorväskan fick sig en törn och klickarna trycktes in lite. Nu funkar inte musen. Jag undrar ifall det finns någon chans att de går laga för vettigt pris eller borde jag köpa en ny ?
  • 0
Har problem med detta spel jag me! Klarade en bra bit in i spelet tills det dyker upp en text DATA ERROR REMOVE DISC THIS GAME CAN NOT BE PLAYED

eller nåt sånt.. har den på ps3 köpte den NY på expert.. slarvat bort kvittot kan man fixa det på nåt sätt eller e det helt kört???

Verkade som ett bra spel iaf.. det lilla jag hann spela..
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Citerar fantazyscars:
kan man fixa det på nåt sätt eller e det helt kört???


Om du köpte med kort så kan du använda kontoutdraget som kvitto.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fråga i forumets officiella datortråd, alternativt tråden för Mirror's Edge. /Aaandy