Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Naruto


Fan vilken skön fight. badass att Madara kan hinna blockera Raikages box.
Kono Uchiha Madara no chikara da!
  • 0
slutade otroligt spännande.
Take it Easy but do take it
  • 0
Tycker de senaste fem kapitlen varit helt fantastiskta och möjligtvis de bästa ihopslagna i serien!
Att det däremot blev en veckas paus när Tobis mask äntligen verkar gått sönder... var både en brilliant idé och en käftsmäll!
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Rahelon:
Att det däremot blev en veckas paus när Tobis mask äntligen verkar gått sönder... var både en brilliant idé och en käftsmäll!


Va?
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Citerar Rahelon:

Att det däremot blev en veckas paus när Tobis mask äntligen verkar gått sönder... var både en brilliant idé och en käftsmäll!


Va?


Det jag menar är att när vi äntligen känner att vi ska få se Tobis ansikte (efter en lång väntan) i nästa kapitel så blir det en veckas uppbehåll. På ett sätt elakt för att vi måste vänta så länge när vi verkligen vill ha det kommande kapitlet (därav käftsmäll). Dock smart av författarna att elakt ta en paus efter bland den viktigaste "cliffhangern" i serien. Bygger nämligen bara upp spänning!
Vart flummigt... jag vet...

Rolig upptäckt!
Om vi nu får se Tobis ansikte i nästa kapitel, eller möjligtvis den vänstra sidan krossad, så kommer det vara händelsen som hände exakt 200 kapitel efter att Tobi visade sig vara ledaren för Akatsuki!
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Så du sitter alltså på information som ingen annan gör, och du säger att vi kommer få se Tobis ansikte i nästa kapitel, och att vi sedan får en veckas uppehåll. Du måste vara riktigt god vän med Kishi.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Så du sitter alltså på information som ingen annan gör, och du säger att vi kommer få se Tobis ansikte i nästa kapitel, och att vi sedan får en veckas uppehåll. Du måste vara riktigt god vän med Kishi.


Va? Nä, jag skrev aldrig att SKA få se Tobis ansikte...
Däremot så skriver jag att vi TROLIGTVIS får se Tobis ansikte i nästa kapitel om det börjar på samma ställe som förra slutar. Varför tror jag det? Jo, för att Naruto skallade Tobi rätt i ansiktet (där masken sitter) när de båda kom i hög fart från motsatta håll, vilket jag inte tror masken håller för.

Sedan så påpekar jag att det inte kommer något kapitel imorgon, vilket det faktiskt inte gör! Det skrev Mangastream i förra kapitlet!
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Rahelon:
Varför tror jag det? Jo, för att Naruto skallade Tobi rätt i ansiktet (där masken sitter) när de båda kom i hög fart från motsatta håll, vilket jag inte tror masken håller för.


Dude, det var bara ett montage med en effekt i mitten
I just dont know what went wrong
  • 0
synd att det inte är nå kapitel den här veckan.
Take it Easy but do take it
  • 0
Citerar Trog:
Dude, det var bara ett montage med en effekt i mitten


Titta igen, dem visar till och med en bild uppifrån på hur dem är på väg mot varandra.
Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut
  • 0
  • Trog
  • Trog
HA, där hade jag fel minsann!
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
HA, där hade jag fel minsann!


Haha! Ja, tyvärr hade du det. Tyckte väl att det var lite konstigt att du sa emot mig om att de krocka.
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
Nytt kapitel!

Spoiler:Så Tobi är inte Madara alltså. Nu blir det spännande!
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Mask too strong, eller vad säger du Rahelon?
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Riktigt tråkigt kapitel.
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Citerar Hemligt:
Riktigt tråkigt kapitel.


What he said!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
  • Trog
  • Trog
Bra kapitel! Om än lite kort.
Madara i kistan 100% confirmed (även fast vi redan visste det)

Vet inte riktigt vart vi har Tobi nu. han både säger att han inte är någon, han vill bara utföra planen. Som om han verkligen bara vore en av Madaras pjäser (kanske skapad för det syftet, av Zetsu-gegga). Men eftersom det också verkar som om han döljer sin identitet under masken, kan det vara en person som har betydelse.
I just dont know what went wrong
  • 0
Är det nån som har läst att Narutos guld mode kommer att vara med i generations?
Kono Uchiha Madara no chikara da!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar johab001:
Är det nån som har läst att Narutos guld mode kommer att vara med i generations?


all eller om? Och sluta hitta på egna termer, visserligen så förstod jag. but still.
I just dont know what went wrong
  • 0
Asså den kommer att vara med.
Kono Uchiha Madara no chikara da!
  • 0
Mangan var bra. dem där jinchuurikin är fett broken. Det verkar som att killer-bee kommer att dö
Kono Uchiha Madara no chikara da!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar johab001:
dem där jinchuurikin är fett broken


Haha, har du redan kommit på det XD
Men de har ju redan kommit på hur de ska besegras, gick lite väl fort.

Citerar johab001:
Det verkar som att killer-bee kommer att dö


Det är en sak om du skulle tro att han skulle dö i striden, men det verkar inte som om att han ska dö.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Haha, har du redan kommit på det XD


Jag visste det redan långt före det här kapitlet.

Citerar Trog:
Men de har ju redan kommit på hur de ska besegras, gick lite väl fort.


Naruto hade redan kunskap om rinnegan, det är därför det går fort. Om dem inte visste så skulle det inte vara lika lätt.
Kono Uchiha Madara no chikara da!
  • 0
Är det bara jag som är nästintill 100% säker på att Tobi inte kommer dö i den kamp som pågår just nu?
Gäller faktiskt också Madara med...

Sedan så bör väl också den nya "Six Path" fortfarande ha samma förmågor som de gamla också? Vi har dock inte fått se någon Tensei eller Absorbation.
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
Citerar Rahelon:
Rahelon OfflineÄr det bara jag som är nästintill 100% säker på att Tobi inte kommer dö i den kamp som pågår just nu?


Det här är bara "round 1".

Citerar Rahelon:
Sedan så bör väl också den nya "Six Path" fortfarande ha samma förmågor som de gamla också? Vi har dock inte fått se någon Tensei eller Absorbation.


De har säkert six paths tekniker.
Kono Uchiha Madara no chikara da!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!