Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Naruto


Lets hope for a battleroyal!
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Kabuto med Sage mode?!? And he is a fucking dragon?
  • 0
  • Trog
  • Trog
Jag hade rätt igen, Spoiler:Karin är en Uzumaki.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Jag hade rätt igen, Spoiler:


Good for you. *klappar på huvudet*
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Den här tråden känns nästintill helt död, vilket märks eftersom det har ungefär varit ett inlägg per kapitel - om ens det...
Däremot så tycker jag att serien är riktigt spännande just nu, även fast man ibland skulle vilja att man fick se en kamp ta slut istället för att nya hela tiden påbörjas.
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
Jag önskar verkligen, att de svenska förlaget var snabbare med att ge ut nya delar. Svenskan ligger ganska långt efter.
Take it Easy but do take it
  • 0
Jag brukar läsa vad andra har att skriva, nästan aldrig kommentera själv. Men den är tråden verkar vara döende så då får väll jag ta saken i egna händer!

I nästa kapitel kommer nog Ino att, öhh... Kabutos föräldrar är nog, öhh... Jag tror att Itachi planerar att, öhh... Äh vafan!

Edo Tensei

Trog
Colonel
Rahelon
...
Alla andra


Jag befaller er att diskutera!

Where is the cake? I was told there would be cake. The cake is a lie!
  • 0
Man sku int bara behöva diskutera det senaste. Läser nån någonsin om mangan?
Take it Easy but do take it
  • 0
Meh, Avatar är en bättre anime, just sayin. No offense för er som gillar det här barnprogrammet.
Jag hatar det här stället
  • 0
Citerar VodkaCitron:
Meh, Avatar är en bättre anime, just sayin. No offense för er som gillar det här barnprogrammet.


Berätta gärna hur det skiljer sig.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
WHERE'S NARRE!

Seriöst. Jag vill se vad den såssen håller på med!
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Har den här tråden vaknat till liv igen, gutt!



Citerar Hannikun:
I nästa kapitel kommer nog Ino att, öhh... Kabutos föräldrar är nog, öhh... Jag tror att Itachi planerar att, öhh... Äh vafan!

Edo Tensei

Trog
Colonel
Rahelon
...
Alla andra

Jag befaller er att diskutera!


The hell is this?!
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
The hell is this?!


Where is the cake? I was told there would be cake. The cake is a lie!
  • 0
Jag vill höra vad Trog har att säga om kommande kapitel. Han verkar ju alltid ha rätt.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Colonel:
Jag vill höra vad Trog har att säga om kommande kapitel. Han verkar ju alltid ha rätt.


Oh, you ^^

För det första så blir det inget kapitel den här veckan vilket är tråkigt.

Just nu händer det saker på tre fronter, så jag tar dem var för sig.

1. Sasuke, Itachi och Kabuto
Kabuto verkar satt ur spel, samt hans Edos. Men Itachi verkar däremot ha ännu ett äss i ärmen. Med tanke på att Sasuke sa att han skulle förgöra Konoha, som Itachi skyddar så väl, så kan det vara nån Uchiha-jutsu eller liknande som gör att Sasuke ändrar sig. Men det vill jag inte händer, jag vill ju se Sasuke vs Naruto. Men det kan även vara något som bara gör Sasuke starkare.

2. Madara och de fem kage
Eftersom Kabutos Edos nu försvinner, försvinner även Madara. Men det vore ett extremt anti-klimax, så jag hoppas ändå att Madara på något sätt kan undvika att försvinna. Vet inte vad som kommer hända, 50/50 på att han försvinner/är kvar.

3. Naruto, Bee och Tobi
Nu när Tobis Edos är borta så är det inget som är i vägen för Naruto och Bee. Vilket bara kan betyda att Tobi antingen retererar eller stannar och slåss och vi får en episk slutstrid mot honom. Skulle inte bli förvånad om Tobi drar sig tillbaka, för han har ju varit feg tidigare och verkar inte kunna strida, utan bara teleportera sig och andra samt "dematerialisera" sig. Om han gör det så kan ju Naruto, Bee och de andra som är där hjälpa de fem kage, och Madara är kvar. Om Madara försvinner, så försvinner inte Tobi. För då har vi inga strider alls kvar, och så tror jag inte alls det blir.
I just dont know what went wrong
  • 0
  • Trog
  • Trog
Hoppas vi iaf får se Kakashi vs Seven Swordsman i animén. Vi fick ju se Tenten vs Temari vid Chuunin exam i animén.
I just dont know what went wrong
  • 0
Strålande kapitel enligt mig. Bra flashback i samband med ett värdigt slut för Itachi, något han inte fick förra gången direkt.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Verkar som att Sasuke är på väg att bli "snäll" igen. Fy fan va dåligt.
I just dont know what went wrong
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Trog:
2. Madara och de fem kage


Ett rätt. De andra två har vi inte fått se tillräckligt av för att säga nått om.

Damn vilken ass pull Kishi gjorde för att rädda Tsunade.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Damn vilken ass pull Kishi gjorde för att rädda Tsunade.


Sant, men han hade ju inte behövt sätta henne i den situationen till att börja med egentligen, så det var väl mer för att hon skulle få träffa Dan innan han försvann. ( Vilket annars hade gjort hans ressurection helt pointless)
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Trog:
Ett rätt. De andra två har vi inte fått se tillräckligt av för att säga nått om.


Fast den teorin kunde vilken femåring som helst också komma på. Det är ju som att betta på en fotbollsmatch och säga "Antingen vinner lag 1 eller så vinner lag 2". Ingen raketvetenskap direkt.

Känns som att the five kages inte har så mycket mer att ge, vilket får mig att tro att en tredjepart snart kommer att hoppa in och rädda dem. Vad sägs om... Sasuke?
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
  • Trog
  • Trog
Jag ville gärna tro på att han skulle vara kvar. Men med tanke på hur slutkörde 5 kages var så trodde jag Kishi även skulle ta bort Madara, bara för att Kishi är som han är.
I just dont know what went wrong
  • 0
HE'S FUCKING BACK GUYS!
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Alexis:
HE'S FUCKING BACK GUYS!


Directly pulled out of Kishis ass!
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Directly pulled out of Kishis ass!


Jävligt sant.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!