LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Svininfluensan


      "He made a virus, that would kill off all the swine"
      • 0
      ni som bor i stocholm va uppmärksama

      sj ska jag oxå vara uppmärksam bor nämligen 10 mil söder om sthm ( nyköping bor jag i )
      jag behöver inte älska dig, du behöver inte älska mig. Vi behöver inte ens gilla varandra, men vi måste ändå RESPEKTERA varandra
      • 0
      Denna smitta tror jag bara är paranoia för det mesta. Precis som fågel influensan.
      Bevisar bara att aftonbladet har nyhets torka.
      Osama Bin Laden: Hide and seek champion 2001 - ????
      • 0
      Citerar haxxingmaggot:
      Denna smitta tror jag bara är paranoia för det mesta. Precis som fågel influensan.
      Bevisar bara att aftonbladet har nyhets torka.

      Tvek.
      Sällan hostar hackspetten.
      • 0
      Hehe, när det går dåligt för de tidningarna är det bara att lägga ut något hej-vilt på förstasidan som "Italiensk maffia hotar Sverige", eller något
      "Har du kommit för att hämta mig?"
      • 0
      Svininfluensan är mindre ( is skala) än fågelinflunesan btw.
      • 0
      http://www.expressen.se/Nyheter/1.1563286/tva-personer-smittad
      e-i-norge


      http://www.expressen.se/Nyheter/1.1563287/dramatisk-smittoknin
      g-senaste-dagarna


      ''WHO har beräknat att en tredje del av världens befolkning, drygt två miljarder människor, kan smittas om svininfluensan bryter ut i en fullskalig pandemi under två år, uppger AP.
      Många smittade kommer dock inte att visa några symptom alls, enligt experterna.'' låter inte så jätte farlig
      jag behöver inte älska dig, du behöver inte älska mig. Vi behöver inte ens gilla varandra, men vi måste ändå RESPEKTERA varandra
      • 0
      Citerar haxxingmaggot:
      Denna smitta tror jag bara är paranoia för det mesta. Precis som fågel influensan.
      Bevisar bara att aftonbladet har nyhets torka.

      Jag tror inte du har en aning vad du pratar om.
      Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
      • 0
      FAILZORS
      aut viam inveniam aut faciam
      • 0
      HELT DÖT I FLERA VECKOR NU
      jag behöver inte älska dig, du behöver inte älska mig. Vi behöver inte ens gilla varandra, men vi måste ändå RESPEKTERA varandra
      • 0
      • Tuta
      • Tuta
      Citerar kingdom heart:
      HELT DÖT I FLERA VECKOR NU

      och du har varit skiträdd hela tiden den inte va död
      · · · - - - · · ·
      • 0
      Medierna överdrev svininfluesans farlighet
      Our motto: Apocalypse Now
      • 0
      Mamms vänninas son har blivit smittad. Helt sjukt.

      Men han tar dock medicin mot sjukdomen.
      aut viam inveniam aut faciam
      • 0
      Tydligen ska ungefär 100 000 svenskar vara smittade vid skolstarten.
      Klappa fina katten?
      • 0
      Harry Potters bästis har också blivit smittad. Stod i Aftonbladet idag. Det är emellertid ingenting att bry sig om längre. Det är ju bara futtiga influensor numer. Smittskyddsorganisationen (eller vilka det nu var) sa ju att de ska vaccinera 200 000 svenskar i höst. Sedan ska alla vaccineras.
      Oh, you so random!
      • 0
      • 348
      • 348
      Citerar spartan 118:
      Medierna överdrev svininfluesans farlighet


      Absolut inte. Det ni naiva människor inte förstår är att influensan kommer att mutera. Det är då det riktigt farliga kan börja om vi har otur. Som det står ovan så räknas det vara 100 000 smittade svenskar snart. Förstår ni hur fort den sprids?

      Det är ytterst viktigt att alla vaccineras nu innan influensan kan bli farlig.
      • 0
      Citerar spartan 118:
      Medierna överdrev svininfluesans farlighet

      Verkligen! När det första fallet kom till Sverige var det som någon hade fått ett getingstick.. Alltså inte speciellt allvarligt.
      Världsherravälde
      • 0
      hmmm bor så långt ner man kan i Ystad det är här det drabbar mest i prayar att jag inte blir sjuk
      I'm not camping, I'm just standig on the same spot all the time
      • 0
      Finns det någon här på forumet som har smittats?
      ---------------------------------------------------------------
      • 0
      Hatar influensan.

      Min morsa är skiträdd för den och vi ska kanske inte till Mallorca för det.
      You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
      • 0
      Foals, ett av mina favoritband, har blivit tvungna att ställa in flera spelningar i sommar för att de fått svininfluensan. Läskigt.
      Klappa fina katten?
      • 0
      Några på Gothia Cup hade Svininfluensan, jag var där! OH NOES!

      Nej men, det är inget att oroa sig för. Ni vet väll att den vanliga influensan också dödar folk? Om ni är unga och friska ska ni inte oroa er.. om ni blir smittade blir ni sjuka, men ni dör knappast.
      Trust your hand.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!