Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Chuck


Chuck En av de bästa serier jag har följt, lätt. Och det senaste avsnittet var riktigt bra också, väntar ivrigt tills nästa
"What military genious dares to march to Muscovy. Oh, it's the Swedes... I hate the Swedes and their aggressive marketing ploys. I bet there was an Ikea beside your grand theatre in one turn... "
  • 0
Såg avsnitt 4 och börjar tröttna. Spoiler Känns lönt att han flashar när han blir irriterad på Lester och inte när Devons liv står på spel och han blir slagen. Vill se han utvecklas! Slut
  • 0
Någon som såg det senaste avsnittet? Riktigt bra avsnitt där det i alla fall sker en utveckling hos Chuck. En utveckling som möjligtvis inte uppskattas av alla.
Ally's
  • 0
Ska se det alldeles snart. ^^

Våga bara spoila haha
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Senaste avsnittet var så jäkla skönt!

Weap-Con... rofl

Ceasy är en favorit.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Brute:
Ska se det alldeles snart. ^^

Våga bara spoila haha


Undvek det

Citerar Arthas:
Senaste avsnittet var så jäkla skönt!

Weap-Con... rofl

Ceasy är en favorit.


Underbart! Tranqenstein!

Ally's
  • 0
Möjliga spoilers.

Gillade avsnittet, hans nya stil kommer förövrigt säkert vända senare i serien.

Log när de spelade Rock the casbah när gruppen landade i *u**i. ^^
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Arthas:
Weap-Con... rofl

Epic.
Casey i Weap-Con FTW!
I'm too old to die young now.
  • 0
Captain AWESOME.. nuff said ;)
"Fear me Ive killed hundreds of Time Lords" "Fear me, Ive killed all of them"
  • 0
Det jag tycker är riktigt synd är att Sarah blivit så otroligt tråkig :C Hon var en mycket mer intressant karaktär tidigare... ._.
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Arrolito:
Det jag tycker är riktigt synd är att Sarah blivit så otroligt tråkig :C Hon var en mycket mer intressant karaktär tidigare... ._.


De har dragit ned tempot tycker jag, för hennes del då. Förhoppningsvis blir det ändring på det vid de nästkommande avsnitten. Här är en preview för er som vill se vad nästa Chuck avsnitt kommer innehålla:

http://www.chuckmeout.com/preview-chuck-vs-the-mask/
Ally's
  • 0
Citerar Banka:
Förhoppningsvis blir det ändring på det vid de nästkommande avsnitten. Här är en preview för er som vill se vad nästa Chuck avsnitt kommer innehålla:

Finally
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Arrolito:
Finally


Ally's
  • 0
so3e06<3

Dom kommande avsnitten kommer bli äckligt bra!
  • 0
Sjuan nu. ^^
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
  • 348
  • 348
Citerar Brute:
Sjuan nu. ^^

SPOILER
SPOILER
SPOILER

Bra avsnitt. Känns som att alla kärleksdraman lugnar sig lite framöver, iallafall ett litet tag. Började bli lite tjatigt senaste avsnitten. Det är mest ältande, ingen progression.
  • 0
Citerar 348:
SPOILER
SPOILER
SPOILER

Bra avsnitt. Känns som att alla kärleksdraman lugnar sig lite framöver, iallafall ett litet tag. Började bli lite tjatigt senaste avsnitten. Det är mest ältande, ingen progression.


SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER

Såg jag och du samma avsnitt 348? ^^. Till stor del var avsnitt sju bra. Men det innehöll delar som absolut inte var logiskt överhuvudtaget. Främst romansen mellan karaktärerna då det existerade i princip inget mellan Shaw och Sarah, det var stendött. Helt plötsligt efter 30 min in i avsnittet börjar hon erkänna det faktum att hon gillade att Shaw kysste henne på nacken när hon tydligt såg ut att vara obekväm...? Romansen gick från 0 till 100 inom ett avsnitt. Inte nog med att hon överlag såg obekväm i slutet utav avsnittet gällande massagen.

Vad hände sedan med att Chuck mer eller mindre sa att han älskade henne under andra avsnittet denna säsong? Han var aldrig medveten om att hon såg videoklippet samt gav han sedan helt enkelt upp? Trängde hon bort det hela? Därtill blev de intresserade av den närmsta partnerna dem båda såg? Logiken är inte särskilt självklar och det märks att manuset hittills har blivit ganska lidande.
Ally's
  • 0
Lång väntan till Chuck Versus the Fake Name. 1 mars. Jävla olympiad.
  • 0
Citerar Durden:
Lång väntan till Chuck Versus the Fake Name. 1 mars. Jävla olympiad.


Verkligen.
Ally's
  • 0
Har precis fått upp ögonen för den här serien, riktigt bra ! Funderar starkt på att köpa dvd boxarna
  • 0
Chuck är tillbaka från OS uppehållet. Vad tyckte ni som såg det senaste avsnittet? Själv tyckte jag det var faktiskt väldigt underhållande.
Ally's
  • 0
Ska se på Chuck imorgon, tillsammans med Lost och House.


OCH PIZZA!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
  • 348
  • 348
Ett av seriens bästa avsnitt det senaste. Både humormässigt och storymässigt. En omrörning i grytan minst sagt.
  • 0
Senaste avsnitt var det bästa någonsin. Fyy vad nöjd jag är!
  • 0
Sarah säger ju att Chuck och hon inte kan vara tillsammans men det går bra med Shaw?

En sak jag störde mig på avsnitt 8 är att Chuck pratar så mörkt i början när han ska leka "han jag har glömt bort namnet på" men sen när han träffar dom andra gången snackar han med normal röst igen..
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!