Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Sämsta låten du hört!


Dunka mig gul å blå med den där feta fula skåningen är den absolut sämsta låten jag har hört. Någonsin.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Citerar Silverado:
Dunka mig gul å blå med den där feta fula skåningen är den absolut sämsta låten jag har hört. Någonsin.

Den är onekligen skrämmande usel...
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
Citerar Silverado:
Dunka mig gul å blå med den där feta fula skåningen är den absolut sämsta låten jag har hört. Någonsin.

Den är verkligen inte bra...
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Silverado:
Dunka mig gul å blå med den där feta fula skåningen är den absolut sämsta låten jag har hört. Någonsin.


Var tvungen att söka upp låten på Youtube.com. Något jag starkt ångrar. För fan, sån musik borde ju inte få existera!
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Bla bla bla gul och bllaaauuuu
"I know I ain't doing much, doing nothing means a lot to me" - Bon Scott
  • 0
Citerar Zelrach:
Hej hej Monica är ju en väldigt stark kandidat.


Och alla låtar någon i Idol sjunger...
Banna mig, plzz!
  • 0
Citerar Silverado:
Dunka mig gul å blå med den där feta fula skåningen är den absolut sämsta låten jag har hört. Någonsin.


Den är dålig men inte den sämsta jag hört... funderar fortfarande på vilken det kan vara.
I feel HC
  • 0
Citerar virre:
Ja, Bleed it Out från Linkin Park var verkligen inte bra.


=O

Tyckte det var en av några få låtar som gick att lyssna på från Minutes to Midnight.
Jag är fan bäst.
  • 0
när Jonas och Mäki sjunger
  • 0
Valfri hip-hop eller R&B låt..
"He´s not Spider-Pig anymore, he´s Harry Plopper."
  • 0
Så talade Waiiwan
  • 0
Det finns en låt som en del nördar på min skola jämt lyssnar på, den heter någonting med "volvo 142" tror jag.
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
beutiful girl med sean kingston

lyssnar på det då förstår ni varför
  • 0
Citerar waiiwan:
http://www.youtube.com/watch?v=pnoaj8b2bGM


Hörredudu! >=0

Gör du narr utav Chacarron?

"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar waiiwan:
Chacarron!


Roligaste jag sett på länge.
"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
  • 0
Citerar waiiwan:
Chacarron!


Den är ju kung!

Den sämsta låten jag hört... Hm... Detta är ju skitsvårt. Det finns ju så många...
Att vara pessemist är bra - Antingen går allt precis som du säger eller så blir du glatt överaskad.
  • 0
Låten med Samwell, What, What. (In the butt.) Suger så jävla mycket!!!
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Jag hatar Rihanna-Umbrealla
Evil Is Back
  • 0
Citerar Alexis:
Låten med Samwell, What, What. (In the butt.) Suger så jävla mycket!!!


Ja, den är kass.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Justin Timberlake - Lovestoned
den är så jävla dålig... 10% av mina hjärnceller dör varje gång jag hör den
OH MY DICKS SO LONG, IF I LAID IT OUT ON MY KEYBOARD IT'D GO FROM A TO Z
  • 0
anton & affe - med dig är allt underbart
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Finns det ens ord för att kunna beskriva vilken smärta jag känner, när den här... saken... väl drar igång? Jag tål den inte. En liten del av mig dör varje gång jag hör det här.

http://www.youtube.com/watch?v=aj6_YJfIlCk
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
asså för er som inte gillar rock så kan ja brätta varför ja gillar de

förut så hatade jag hårdrock, ända tills ja började spela gitarr. då lärde ja mig en rocklåt som var jätte kul o spela, sedan när ja hörde en rocklåt så tänkte jag...tänk om ja kunde spela sådär...å sedan gillade ja rock mer och mer o nu försöker ja lära mig åtar från metallica på "elgitarren"
  • 0
jaha

värst- ngn låt med antingen Lasse Stefans eller annat hemskt dansband, anneli ryden eller ..ve och fasa.. LINDA BENGTSING
  • 0
Citerar ama818:
jaha

värst- ngn låt med antingen Lasse Stefans eller annat hemskt dansband, anneli ryden eller ..ve och fasa.. LINDA BENGTSING


word up... hatar dansband.
Far away across the field // The tolling of the iron bell // Calls the faithful to their knees // To hear the softly spoken magic spells
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!