Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Sämsta låten du hört!


Ja, då har man SÄMST smak.
  • 0
Citerar iBlond:
typ... min kompis länkade en låt som heter "My boobs are okay" eller nått sånt

finns på www.jesper.nu =P


Den äger ju! Jag hoppas bara att hon är smartare än hon verkar. Om hon är så där trög på riktigt så är det ju tragiskt.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Citerar Cubefreak:
Citerar iBlond:
typ... min kompis länkade en låt som heter "My boobs are okay" eller nått sånt

finns på www.jesper.nu =P


Den äger ju! Jag hoppas bara att hon är smartare än hon verkar. Om hon är så där trög på riktigt så är det ju tragiskt.


nej den äger inte =P
  • 0
Citerar Affected_Balefire:
Bra? Men alltså allvarligt talat, SÄMST?

Själv så orkar jag helt enkelt inte med hälften av all skit som sänds på svensk radio och MTV och ser det, inte som dålig musiksmak, utan som helt enkelt opersonlig smak där man bara lyssnar på vad grannen lyssnar till.

Nej, tacka vet jag okommersiell svartmetal som jag själv råkar lyssna på. Något som man inte kommer få se staplas i hyllor med exakt samma skivor i valfri CD-affär.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Leba PH-Dansa I Neon Usch! Ibland blir jag så less på den så att jag öppnar husdörren och vrålar: JAG SKA BAJSA NER I ÅN!!! eller JAG SKA BAJSA PÅ EN PRÅM, SÅ DEN SJUNKER NER TILL BOTTEN!!!
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Citerar Affected_Balefire:
Bra? Men alltså allvarligt talat, SÄMST?

Själv så orkar jag helt enkelt inte med hälften av all skit som sänds på svensk radio och MTV och ser det, inte som dålig musiksmak, utan som helt enkelt opersonlig smak där man bara lyssnar på vad grannen lyssnar till.

Nej, tacka vet jag okommersiell svartmetal som jag själv råkar lyssna på. Något som man inte kommer få se staplas i hyllor med exakt samma skivor i valfri CD-affär.


Att man helst vill gilla något helt eget, det kan jag ställa upp på. Men men, man har den musiksmak man har. Sedan tycker jag personligen i och för sig att mer extrem musik är helt osmaklig, image, texter och så vidare.
Blood alone moves the wheel of history.
  • 0
Jag hörde en låt på radion som höll på att driva mig till vansinne. Det var någon trettonårig svensk tjej som sjöng typ, "kocka-bom-bom-bom, kocka-bom-bom-bom".

Hatar den, verkligen.
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
Citerar Affected_Balefire:
Sedan tycker jag personligen i och för sig att mer extrem musik är helt osmaklig, image, texter och så vidare.


Definiera extrem musik.
  • 0
Citerar thording:
Citerar Affected_Balefire:
Sedan tycker jag personligen i och för sig att mer extrem musik är helt osmaklig, image, texter och så vidare.


Definiera extrem musik.


Du förstår mycket väl vad jag menar.

Främst syftade jag på death metal/grindcore/black metal/hård hardcore/liknande.
Blood alone moves the wheel of history.
  • 0
Citerar Affected_Balefire:
Främst syftade jag på death metal/grindcore/black metal/hård hardcore/liknande.


Okej... Jag undrade bara om det var vissa genrer och sånt som du ogillade när det blev för extremt.

Själv är jag inte så mycket för att ogilla, men jag har lite svårt för när barn ska sjunga.
  • 0
Citerar Affected_Balefire:
Att man helst vill gilla något helt eget, det kan jag ställa upp på. Men men, man har den musiksmak man har. Sedan tycker jag personligen i och för sig att mer extrem musik är helt osmaklig, image, texter och så vidare.

Personligen så tycker jag att band som Linkin Park är långt mer "osmakliga" än de flesta "extrema" musikband med tanke på hur vissa personer faktiskt reagerar så mycket på deras musik och börjar bli allvarligt deprimerade etc. etc.

Men nu talar vi om vad som klassas som "osmakligt" vilket inte riktigt hör till. Folk lyssnar till, som sagt, vad de vill utan att tycka att det är så värst farligt även fast resten av allmänheten blickar ner på de vissa "extrema" genrerna just på grund av att de inte känner till mycket annat än det som spelas på radion.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Magnus Uggla - Pärlor åt Svin, eller nån av Tokio Hotel.
Ze magic... I has it.
  • 0
Popcorn. Den ringer i öronen i veckor efter man hört den.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Popcorn är ju underbar! *börjar nynna*

Jag vet inte vad låten hette, men artisten hette i alla fall DJ Sleepy. Det var den sämsta jävla skiten någonsin.
Stay metal \,,/
  • 0
What, what in the butt
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar GinTonic:
What, what in the butt


Den låten är så sjukt dålig xD

Och snubben som framför den, fyfan. Blir äcklad bara av att titta på honom...
Stay metal \,,/
  • 0
Under mitt paraply - ply - ply - ply - pl.....

Ni kan lista ut resten.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Alla som inte dansar är våldtäcktsmän

SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Sorry ,Blame it on Me - Akon Den falska jäveln ,Ber om ursäkt till publiken medans han driver slaverigruva för Diamanter.
The World Is Yours
  • 0
Alla Anna Books låtar
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Alla som inte dansar är våldtäcktsmän


Den är faktiskt bra.
  • 0
Citerar Crank:
Den är faktiskt bra.


Den är så jäkla dålig så jag vet inte ens var jag ska börja!
Namnet liksom! WTF?! Sen att hela låten är typ likadan hela tiden gör mig bara ännu argare USCH!

Dock så är Justin Timberlakes samtliga låtar alla skräp.
  • 0
Citerar Moktos:
Den är så jäkla dålig så jag vet inte ens var jag ska börja!
Namnet liksom! WTF?! Sen att hela låten är typ likadan hela tiden gör mig bara ännu argare USCH!


Allt måste få en chans när det gäller musik. Det är ju själva musiken som betyder nåt i det härr fallet, inte texten.
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Alla som inte dansar är våldtäcktsmän


Den är ju soft, fan.
  • 0
rosa helikopter
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!