Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp & Sälj


Tänkte att man skulle ta en liten chansning här och se om det är några eller någon som har lite PS1 spel hemma som ligger och skräpar? Är ute efter att bygga ut min samling lite. Om det är så att ni har nått som ni vill bli av med så skriv gärna ett PM till mig eller här direkt i forumet!
Förbaskat det fastnar på kroppen!
  • 0
Jag skulle vilja köpa Dirt 3 (PC/DVD).

OBS! Jag vill ha en fysisk kopia + fodral, gärna med manual.

Skicka ett PM här el. lägg upp den på Tradera.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Någon som har Witcher 2 Assassin's of Kings i fysisk utgåva till Xbox 360?

Inklusive pappersfodralet med Questhandboken, karta samt soundtrack.

Svara gärna i min gästbok
Entering zero gravity
  • 0
Hej!
Jag letar med ljus och lykta efter sista numret av tidningen Level. Level Nr:028 2018. Det står Game over på framsidan.
Jag vill hemskt gärna köpa detta nr av tidningen
  • 0
Säljer min perfekt fungerande PS4 Pro med en extra DualShock 4 V2-kontroll. Konsolen är ca 2,5 år gammal men har använts sparsamt (den andra handkontrollen är nästan oanvänd). Kvitto medföljer och det återstår mer än ett halvårs garanti enligt den svenska konsumentköplagen.

Allt är i nyskick. Konsolen har alltid varit inkopplad (med andra ord fri från resor) och jag har tagit väl hand om den genom att hålla den ren och fri från vibrationer (subwoofers, högtalare och dylikt). Mitt hem är djur- och rökfritt.

Allt är komplett. Naturligtvis medföljer alla kablar samt handsfreen, men även kartongerna och t.o.m. allt som finns i en kartong (bruksanvisningar, skyddspapper, plastpåsar m.m.). Det är med andra ord så komplett det bara kan bli.

Med tanke på det superba skicket, och hur komplett allt är, anser jag att 1500 kr är ett rimligt prutat-och-klart-pris. Då ingår som sagt även en extra DualShock 4 V2 i färgen Steel Black. Kan ta fler bilder om så önskas.

Säljer PS4 Pro:n eftersom jag har köpt PS5.

Obs! Undviker helst att posta, föredrar att ses i Stockholm. Vi kan träffas i city eller söderort.

https://imgur.com/6JIC6pc

https://imgur.com/jFHuCSH

https://imgur.com/ur5SnSl
  • 0
Tjena!

Säljer ett ex av Demon souls till ps5 för 500kr om någon är intresserad.

Skicka pm!
  • 0
KÖPES / BYTES

Jag är intresserad av tecknat som är inspelat från TV med svenskt tal / dubbning.

Det mesta tecknat är av intresse, som är av äldre slag. Men även vissa nya serier.

Program som jag främst söker är följande:

Ricke Rik

Yogi's skattjakt

Spirou

Darkwing Duck

Hong-Kong Phooey

Quack Pack

Lloyd i rymden

Greve Duckula

Dundermusen

Widget

Kim Possible

Teenage Mutant Ninja / Hero Turtles

...samt Hanna-Barbera serier i övrigt.
  • 0
KÖPES

Är även intresserad av:

Die Hard till Nintendo
Förvaringsväska / låda för Nintendo spel
Kassettband med KOTTE & CO (musiksaga som såldes på Skara Sommarland)
Wrestling på köpfilm med svenska kommentatorer, Lennart Hoa-Hoa Dahlgren och Bruno Arvidsson.
WWF Survivor Seriers 1992 med Hoa & Bruno på antingen inspelat eller köp band.
  • 0
SÄLJER

Endless Space 2 - Digital Deluxe Edition - 150 kr
Fick spelet genom Humble Bundle men är inte intresserad i just det spelet, det var några andra spel jag köpte paketet för.
Ett strategi spel i rymden, vet inte mycket mer. 400 kr på Steam.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
God morgon käre Gamereacot.

Säljer Xbox One Slim (2T med 5 spel och om så vill 9x Xbox 360 spel. Köptes inhöstas och är i fint skick. Kartong finns. Spelen är ganska värt så mycket (Halo 5, Battlefield 1, Division, Doom, FIFA 14. 360: Halo 4, ODSt, Gears 3, Battlefield 3, Amazong Spiderman m.m. 1500?

Sen har jag en Xbox One kontroll (Cyberpunk Edition som verkar utgått) snygg, och fungerar även tlll XSeries.

750 är väl schysst pris. Har stått orörd sedan december. Skicka PM. Kan mötas i Sthlm, eller fraktas. Mvh Robban

Tillagt 2021-04-12 03:40:
Finns bilder såklart. Ger 2 dagar sen blir det Tradera ????
Carpe Diem
  • 0

Monster Hunter Rise till Switch säljes.
Nytt och inplastat, 400:- fraktat.

  • 0

Har en The Surge 2 kod som jag gärna säljer då jag inte är intresserad i Souls-likes.

Kostar 400 kr på Steam, säljer det för 200kr.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0

Är det någon som har Die Hard till Nintendo och är intresserad av att sälja för ett rimligt pris?

  • 0

Rensade lite i förådet och hittade min madcatz tes+ sfv, är det någon som är intresserad av att köpa ? finns i göteborg , skicka pm

  • 0

Säljer detta datapaket då det ej används. Allt är mellan 1-8 månader gammalt och kvitto finns på allt

HP midtower
3060 TI
16 gb ram
AMD Ryzen 7

500 gig ssd

MSI Optix G273QF (MSI Optix G273QF / 27" / 1440p / 1ms / 165Hz / DP,2xHDMI / Freesync - Datorskärm / Bildskärm - Webhallen.com)

Trådlös gaming hörlurar Razor Barracuda x

Mekaniskt tangentbord och bra mus båda från steelserie ingår

Finns i sthlm city!

10 tkr kan sänka lite vid snabb affär

//Carl-Martin Sköld

  • 0

Söker en PSP Go om någon har en liggande. 

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!