Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp & Sälj

Jim128
Jim128
Intressekoll: säljer min Apple Watch Series 4, svart, 44 mm.
Allt komplett i mintskick (kartongen, laddaren, bruksanvisningar osv).

Klockan är knappt använd och i mintskick. Skyddsbumper som jag köpte vid sidan av medföljer. Säljer den eftersom jag helt enkelt aldrig använder klockan, klarar mig utmärkt med telefonen.

Ser på Blocket att man kan hitta Series 4 för 3000 kr och uppåt, så jag kan tänka mig ett pris under 3000. Kan träffas om du också bor i Stockholm, eller skicka via posten (då står köparen för frakten).

Kom med bud så kan jag gärna fotografera och visa bilder. Tack.

GhostofCain
GhostofCain
Jag söker Lost Planet 3 till Xbox 360 komplett med manual, box och skiva i bra skick.

Ligger det och skräpar i din spelgömma? Hör av dig!

Entering zero gravity
Scartface
Scartface
Tänkte att man skulle ta en liten chansning här och se om det är några eller någon som har lite PS1 spel hemma som ligger och skräpar? Är ute efter att bygga ut min samling lite. Om det är så att ni har nått som ni vill bli av med så skriv gärna ett PM till mig eller här direkt i forumet!

Förbaskat det fastnar på kroppen!
ironmanken
ironmanken
Jag skulle vilja köpa Dirt 3 (PC/DVD).

OBS! Jag vill ha en fysisk kopia + fodral, gärna med manual.

Skicka ett PM här el. lägg upp den på Tradera.

Once is luck. Twice is skill.
GhostofCain
GhostofCain
Någon som har Witcher 2 Assassin's of Kings i fysisk utgåva till Xbox 360?

Inklusive pappersfodralet med Questhandboken, karta samt soundtrack.

Svara gärna i min gästbok

Entering zero gravity

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!