Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

En tråd om sex 2.0


Citerar Humanisten:
Att bli påkommen av hennes föräldrar -.-'


Ännu värre:
Att bli påkommen av någons föräldrar...
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Trevligt med vänner som cockblockar.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Reqo:
Citerar Humanisten:
Att bli påkommen av hennes föräldrar -.-'


Ännu värre:
Att bli påkommen av någons föräldrar...


usch
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar ExagoN95:
Runt 20 cm. Observera att jag är fjorton, så den hinner växa till sig lite mera.


Inte i slakt tillstånd hoppas jag, för då tycker jag synd om dig.

Tillagt 2010-06-03 09:44:
Citerar Humanisten:
Det sämsta med sex: Att bli påkommen av hennes föräldrar -.-'


Det är väl dom som ska skämmas och inte du om ni blir påkomna? Jag förstår inte folk som tycker det är så pinsamt när någons förälder kommer in i rummet när man har sex. Det händer rätt ofta att jag och flickvännen blir påkomna, har man tur så ligger man under täcket men annars är det bara att stanna upp ett tag så ser dom ju vad man håller på med så går dom skamset ut ur rummet igen.
The Sun is purple. 3D dimensions. I am for mental extensions.
  • 0
  • ZcuB
  • ZcuB
Kul när tjejen kåtar upp en som fan i sängen, sen bara dödar allt genom säga att hon inte är redo. Och ja, jag accepterar såklart det, hon betyder allt för mig, så jag tvingar inget, men ändå. Hon smeker on my private parts och allt sån skit som krävs för att bli så extremt laddad, sen bara dödar allt med dessa exakta orden;
"Inte nu. Sen."
  • 0
Citerar ZcuB:
Kul när tjejen kåtar upp en som fan i sängen, sen bara dödar allt genom säga att hon inte är redo. Och ja, jag accepterar såklart det, hon betyder allt för mig, så jag tvingar inget, men ändå. Hon smeker on my private parts och allt sån skit som krävs för att bli så extremt laddad, sen bara dödar allt med dessa exakta orden;
"Inte nu. Sen."


Jag känner igen mig. D:
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
Citerar ZcuB:
Kul när tjejen kåtar upp en som fan i sängen, sen bara dödar allt genom säga att hon inte är redo. Och ja, jag accepterar såklart det, hon betyder allt för mig, så jag tvingar inget, men ändå. Hon smeker on my private parts och allt sån skit som krävs för att bli så extremt laddad, sen bara dödar allt med dessa exakta orden;
"Inte nu. Sen."


Första gången sex eller bara allmänt? För det är en pain in the ass att bli uppkåtad på "skoj" och sen bara bli lämnad med en snopp reda att slå iväg en större boll. Pungvärk i flera timmar får man ju också.
The Sun is purple. 3D dimensions. I am for mental extensions.
  • 0
  • ZcuB
  • ZcuB
Citerar Vulnificus:
Första gången sex eller bara allmänt? För det är en pain in the ass att bli uppkåtad på "skoj" och sen bara bli lämnad med en snopp reda att slå iväg en större boll. Pungvärk i flera timmar får man ju också.


Första gången. Därför jag är så förstående också. Menar, klart jag inte försöker tvinga henne.

MEN, hon har sagt att hon vill med mig. När vi väl håller på så visar hon ALLA tecken på att hon vill. Men när man kommer till ungefär dra av trosorna, så säger hon det. Efter att hon själv också gjort saker som visar tecken på att hon vill. x)
  • 0
Citerar ZcuB:
MEN, hon har sagt att hon vill med mig. När vi väl håller på så visar hon ALLA tecken på att hon vill. Men när man kommer till ungefär dra av trosorna, så säger hon det. Efter att hon själv också gjort saker som visar tecken på att hon vill. x)


Oj vad man känner igen sig.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
  • ZcuB
  • ZcuB
Hade sex med tjejen igår runt 12 tiden på förrmiddan. Då
vi inte var skyddade så tog hon ett dagen efter piller ungefär vid 5 tiden. Kan vi ha sex idag utan att riskera något?
  • 0
Citerar ZcuB:
Hade sex med tjejen igår runt 12 tiden på förrmiddan. Då
vi inte var skyddade så tog hon ett dagen efter piller ungefär vid 5 tiden. Kan vi ha sex idag utan att riskera något?


Ser inte varför ni inte skulle kunna.


I got refilled.
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
Citerar ZcuB:
Hade sex med tjejen igår runt 12 tiden på förrmiddan. Då
vi inte var skyddade så tog hon ett dagen efter piller ungefär vid 5 tiden. Kan vi ha sex idag utan att riskera något?


Dagen efterpiller är inte att föredra. P-piller eller kondom.
The Sun is purple. 3D dimensions. I am for mental extensions.
  • 0
Citerar Daniel007:
Trevligt med vänner som cockblockar.


Euwh, korsade ni svärd? ;D
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Försöker hitta bra musik att sätta på när man är in the mood men har bara fått ihop en fjuttig spellista, är det någon som har gjort en schysst spellista eller har nått bra tips på schysst musik?

http://open.spotify.com/user/kebabpizza/playlist/3KNW31T2UPngQ
RE1t0KezV
"The noblest pleasure is the joy of understanding."
  • 0
Citerar Natalius:
Försöker hitta bra musik att sätta på när man är in the mood


Överskattat. Det blir så jävla påklistrat, varandras (o)ljud är den bästa musiken.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
När jag började min sexkarriär för nästan 10år sedan så satte jag alltid på musik. Då kunde man lättare hålla reda på hur länge man höllt på.
Ah nu har det gått 10låtar, 10låtar ungefär 30min, aaah då kan jag avsluta *SPLORK*

Det var så petigt när man var yngre. ^^
BRING MIG SAFT AND NÅGOT ATT DRICKA
  • 0
Citerar Natalius:
Försöker hitta bra musik att sätta på när man är in the mood men har bara fått ihop en fjuttig spellista, är det någon som har gjort en schysst spellista eller har nått bra tips på schysst musik?


Jag brukar alltid bara sätta på någon random låt på iTunes och sen låta det hela gå. Liksom, musiken är inte till för att stämningen, utan mer för att vi ska kunna göka utan att föräldrar och syskon hör. Detta innebär att jag knullat till allt från Chiptune till At The Gates.
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar Natalius:
Försöker hitta bra musik att sätta på när man är in the mood men har bara fått ihop en fjuttig spellista, är det någon som har gjort en schysst spellista eller har nått bra tips på schysst musik?


Dra på lite Nightwish, det känns ganska episkt faktiskt.
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Euwh, korsade ni svärd? ;D


Hahaha!

Citerar Waiiwan:
Jag brukar alltid bara sätta på någon random låt på iTunes och sen låta det hela gå. Liksom, musiken är inte till för att stämningen, utan mer för att vi ska kunna göka utan att föräldrar och syskon hör. Detta innebär att jag knullat till allt från Chiptune till At The Gates.


True! Man har ju inte på musik för att få någon speciell stämning, som Jakkal sa så är båda parternas "(o)ljud" bättre. Men håller med Waiiwan. Man drar ju på musik bara för att kunna göra det i lugn och ro utan att syskon ska höra och störa.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar ZcuB:
Kul när tjejen kåtar upp en som fan i sängen, sen bara dödar allt genom säga att hon inte är redo. Och ja, jag accepterar såklart det, hon betyder allt för mig, så jag tvingar inget, men ändå. Hon smeker on my private parts och allt sån skit som krävs för att bli så extremt laddad, sen bara dödar allt med dessa exakta orden;
"Inte nu. Sen."


Har du testat att tvinga henne?

"Du vet att jag kan anmäla dig för våldtäkt va?"
- Det kommer du inte göra!
"Jah kan gö.."
- Det komma du INTE att göra!
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar Dufwan:
"Du vet att jag kan anmäla dig för våldtäkt va?"
- Det kommer du inte göra!
"Jah kan gö.."
- Det komma du INTE att göra!


Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Dufwan:
- Det komma du INTE att göra!

Haha, låter som en ganska stor risk man tar där
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Nej.
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Citerar Vulnificus:
Pungvärk i flera timmar får man ju också.


Den där har man ju fått vara med om ett antal gånger. Far åt helvete vad ont det gör...

Ikväll hände någonting rätt så förskräckligt för min del. Mitt KK sedan 5-6 månader tillbaka och jag var på fest hos våra gemensamma polare. Jag ägnade ingen tid åt att lite diskret fråga "får-man-lov-att-ta-sig-en-sväng-om-med-lilla-fröken", och tänkte inte mer på det. Förkyld och jävlig och dränkt i öl är jag också så någon vacker syn var jag inte. Det är jag inte vanligtvis heller, men det stör sig inte hon på uppenbarligen!

När kvällen sedan eskalerar med ölen i högsta hugg och en dräggkompis från det fagra Kristianstad i Värmland försvinner plötsligt med mitt KK - inte för kvällen i fråga då, men i allmänhet - börjar det hända grejer.

30 minuter senare stapplar hon ut från toan - knullrufset smekte taket och svetten rann. Min gode vän ligger avdankad på badrumsgolvet och oset som letade sig ut därifrån kunde tagit död på Saurons arméer på under en pisskvart. Då hade det föregåtts en väldig massa aktiviteter som inte står i bibeln. Vi snackar en flicka körd väl och länge i brödluckan bland annat, men mer än så vet jag inte. Vill inte veta.

Nu sitter jag här och vill inte röra denna kvinna mer. MEN, å andra sidan så nuppar vi ju bara. Det är liksom inget annat. Är jag en sämre människa? Kanske inte rätt tråd att ta detta i - kanske inte ens trådmaterial överhuvudtaget - men det är alltid kul att dela med sig av historier och jag är rätt så glad på knallen fortfarande.
  • 0
Okej! Ser att Theya är aktiv på forumet och vill återuppliva den givande konversation vi förde här i tråden för några månader sedan. Okej för dig, kamrat?

Nåväl. Senaste gången snuddade vi vid sadism kontra masochism... Minns inte exakt vad vi kom fram till (och orkar inte bläddra tillbaka två-tre sidor för att få reda på det heller, lol), men vill ändå fördjupa mig i detta ämne. Och då specifikt den mest tabubelagda sadist-fantasin; den om våldtäkt.

Hur ser du (och andra trådbesökare också, för den delen) på våldtäktsfantasier? Kände att det var rätt motsägelsefullt att tilltalas av bondage och dylikt men samtidigt säga att man äcklas ens av tanken på våldtäkt - påstå att det inte alls ingår i ens sexfantasier!

Samtidigt är det lite läskigt. Vågar vi diskutera det och få reda på smutsiga saker om oss själva?
Var inte en idiot.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!