Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Chatroulette


  • Roo
  • Roo
Fungerar typ som Omegle, fast denna gång innefattar det även kamera.

Hittills har jag fått upp en kille i scream-mask samt en person som spelade fem i rad med sig själv, awesome.


http://chatroulette.com/
Sköntåse.
  • 0
det här va gö roligt träfar många mysko mäniskor
har internet kommit för att stanna eller som man också kan se det har jag stannat vid internet för att komma
  • 0
  • Roo
  • Roo
Torrbollar. Stötte på en kille med Michael Myers-mask också, Halloween är över nu ju.
Sköntåse.
  • 0
Fyfan en som runkade i kameran. Vad är detta för snusksida!
Rihanna <3
  • 0
Citerar Dragonforce:
Fyfan en som runkade i kameran. Vad är detta för snusksida!


Vad roligt om han skulle stöta på en bekant. How awkward...
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Ja. De hade förmodligen hatat honom.
Rihanna <3
  • 0
Har använt den här sidan ganska länge, 50% snuskgubbar som runkar av sig i webcam.
  • 0
Citerar Sqweek:
Har använt den här sidan ganska länge, 50% snuskgubbar som runkar av sig i webcam.


She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Citerar Sqweek:
Har använt den här sidan ganska länge, 50% snuskgubbar som runkar av sig i webcam.


Det var dagens roligaste inlägg.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
TS kanske borde lägga till en varning. Det är på egen risk som man besöker denna sida, finns lite allt möjligt där.
  • 0
Hittade en arab som hade en turban och rökte lite gräs med hip-hop i bakgrunden.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Några polare höll på med Chattroulette under ett kort LAN, träffade några riktigt skumma & sköna människor där
"What military genious dares to march to Muscovy. Oh, it's the Swedes... I hate the Swedes and their aggressive marketing ploys. I bet there was an Ikea beside your grand theatre in one turn... "
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
DDDDDDDDDDDDDDDDDD:


Oj förlåt, jag hade inte den blekaste aning om att det var du. Om du tog illa upp får du gärna skicka mig ett PM, så att vi kan reda ut det här.
  • 0
Jag fick chatta med en kille som tillfredställde sig själv i webkameran.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Det är kul att spela upp vad man vill i kameran. Spelade upp 2 Girls 1 cup på min kamerabild, uppskattades inte så värst.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!