Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Eragon och Lord of the Rings

Ano92
Ano92
Tjena! Jag gillar att läsa böcker men har nu kommit in i en slags torka, jag hittar ingen bok som gör mig supersugen på att läsa just den. En av mina absoluta favoritserier är Sagan om ringen böckerna, eller ja i princip det mesta som kommer från från Tolkien.
En annan skön serie jag hittat var Arvtagaren, mer känd som Eragon(efter första boken)
Gillar även andra fantasy böcker som Harry Potter, Vargbröder och även Twilight(!)

Nu undrar jag om det är någon som har några sköna tips på bra fantasy böcker? Gärna liknande Eragon eller Sagan om ringen med svärd, orcs(eller liknande) och stora slag ::

Tack på förhand!

Ric
Ric
Läste Draklandskrönikan (Dragonlance) för några är sedan. Har för mig att det var Magaret Weis som hade skrivit den. Fanns några uppföljare och alla hänger ihop, så du måste läsa alla. Den lilla serien tyckte jag var riktigt bra.

PSN: Trafikstolpe.
Alex09
Alex09
Jag tycker Warcraft böckerna är sjukt intressanta och roliga att läsa, även fast jag inte spelar spelet. Världen, Historian och Karaktärerna är väldigt intressanta ifall man gillar fantasy.

Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
Reklam Posten
Reklam Posten
Loophole 1 & 2 kanske? Själv är jag inte en bokälskare men Loophole 1 tyckte jag var riktigt bra och spännande.

Battlefield 3

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy