Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken kändis skulle du vilja slåss mot?


Chris Brown, inte så förtjust i kvinnomisshandlare så han skulle jag kunna gå en rond mot.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar kantrell-man:
Steve Buscemi


Kom an.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Skulle testa mina skills mot Chuck Norris. Men efter det lär mitt liv vara förstört.
  • 0
Carola och Hitler
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Frågan är vilken av dem jag inte skulle vilja slåss mot.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Mr Clint:
Citerar kantrell-man teve Buscemi

Kom an.


Haha!
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
TV4.
  • 0
Musse Pig eller Anna Anka.
  • 0
Citerar dawid97:
Skulle testa mina skills mot Chuck Norris. Men efter det lär mitt liv vara förstört.


Själv skulle jag vinna på walkover, för han är en fjolla om han slår barn.
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Gud. Räknas han?
  • 0
Robert Bowling, verkar vara en kaxig fan.
Semper fidelis
  • 0
Citerar Mr Clint:
Kom an.


Life is unfair, kill yourself or get over it.
  • 0
Ica-Stig.
For relaxing times...make it Suntory time.
  • 0
Hmm. Ganska många kändisar jag gärna hade gått en match mot. Lil Wayne, Marcoolio, hela högen av EMD-slisket eller Anders Borg. Listan kan göras lång.
"Fuck you" he said, "Motherfucker" he added.
  • 0
Steven Seagal, coolt att smocka till honom och sen skratta åt honom
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Citerar Fauve:
Chris Brown, inte så förtjust i kvinnomisshandlare så han skulle jag kunna gå en rond mot.


Då borde du vilja slå Charlie sheen också, ännu stördare.
  • 0
Jäveln som kastade ner hunden för en bro, för att jag skulle vilja pissa i hans skit, spränga hans haka och bajsa i hans hängmatta. Jag önskar tomten ger mig honom som en försenad present där killen sitter fastlimmad med arslet på ett stuprör, med magen uppskuren av en miniräknare och där hans könshår samlats i hans mun.

Ola, för han verkar så jävla sliskig och fjantig så ett kokt redigt stryk skulle nog läxa upp fjanten.

Marcus fenix, för att jag kommer förlora, men tanken på att få gå en omgång med den mannen gör en alldeles lyrisk.

Gunde svan, för att han ska vara så jävla glad alltjämt.
If a criminal turns himself in shouldn't he get the reward money?
  • 0
Grynet. Hon skulle allt få en snyting.
Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
  • 0
Bin laden
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Som earth is dying, hela EMD-gänget samtidigt. Eller Alexander Schulman.
  • 0
  • ses
  • ses
Jag skulle bli nerslagen av de jag vill slåss mot, det är ju bara en massa muskelberg ifrån Hollywood.
Reach out and touch faith!
  • 0
Kanske inte slåss, men jag kan gärna brottas med Felicia Day. En väldigt mjuk form av brottning.
Ehum...
  • 0
Buster Keaton, inte slåss direkt. Kanske mer köra tysta leken mot honom...
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Elvis Presley.

Tillagt 2010-02-24 00:30:
Citerar 40 Below Summer:
Jäveln som kastade ner hunden för en bro, för att jag skulle vilja pissa i hans skit, spränga hans haka och bajsa i hans hängmatta. Jag önskar tomten ger mig honom som en försenad present där killen sitter fastlimmad med arslet på ett stuprör, med magen uppskuren av en miniräknare och där hans könshår samlats i hans mun.


Hahaha! Är han en kändis?
I <3 Billy Bob
  • 0
Ja, det finns knappt en jävel som inte känner till den mannen efter det han gjorde så visst kan man väl kalla honom för en kändis
If a criminal turns himself in shouldn't he get the reward money?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!