Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Omdu fick en önskan.Vad skulle det vara?


Som rubriken förklarar, om du fick en önskan uppfylld. vad skulle du önska dig? Tänk väldigt noga och motivera varför.

Jag har det perfekta valet.

Jag skulle önska att ha förmågan att få svar på alla frågor.
jag skulle kunna få oändligt med pengar i och med jag skulle kunna ställa mig frågan vilken aktie som är bäst.
jag skulle veta vilka tjejer som gillar mig och vad jag ska göra för att få dem.
Jag skulle även få svar på om det finns aliens och vad fanns innan Big Bang
  • 0
På sätt och viss skulle all vetande vara effektiv, men inte speciellt roligt. Jag vill kunna fundera och grubbla över saker.

Men det perfekta valet för mig, vore att kunna känna musik. Höra musiken i huvudet, höra precis vad jag känner. Precis som W.A Mozart!
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
100 fler önskningar. Den 100:e önskningen skulle vara ytterligare 100 önskningar etc.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar robosoldier:
Jag skulle önska att ha förmågan att få svar på alla frågor.

180 100, Svar på allt
Tror inte din önskan skulle va så kul i längden... och så kanske du ställer frågor som "när kommer jag att dö?" och blir galen.
FU™
  • 0
Citerar Lihtenem:
100 fler önskningar. Den 100:e önskningen skulle vara ytterligare 100 önskningar etc.


You said it.
Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla.
  • 0
Jag önskar att Alex09 inte fick några fler önskningar.
FU™
  • 0
Citerar de KING 91:
Jag önskar att Alex09 inte fick några fler önskningar.


WHAAT?!
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
WHAAT?!

MUAHAHAHA!
FU™
  • 0
Citerar de KING 91:
MUAHAHAHA!


Varför slösa din önskning på det?
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar de KING 91:
Jag önskar att Alex09 inte fick några fler önskningar.


Citerar Alex09:
WHAAT?!


*host* Fight, fight! *host*
Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla.
  • 0
Skulle önska att jag fick två önskningar, oändligt med pengar och en tjej.

Alla människor tar alltid sig själv före alla andra.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar Alex09:
Varför slösa din önskning på det?

Because I can!
FU™
  • 0
Citerar Ironfist00:
Alla människor tar alltid sig själv före alla andra.


Som om det vore en dålig sak
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Som om det vore en dålig sak


Nej, det är så människan är

Så om någon kommer och säger, "Jag vill att det ska bli fred på jorden" så har de inte tänkt till ordentligt. Man väljer alltid sig själv före alla andra.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar Ironfist00:
Så om någon kommer och säger, "Jag vill att det ska bli fred på jorden" så har de inte tänkt till ordentligt. Man väljer alltid sig själv före alla andra


Hehe, you clever bastard!
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
en önskan som skulle vara grym är att kunna bli osynlig och tjuvkika i tjejernas omklädningsrum!
  • 0
Citerar robosoldier:
en önskan som skulle vara grym är att kunna bli osynlig och tjuvkika i tjejernas omklädningsrum!


You're a pervert!
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar robosoldier:
en önskan som skulle vara grym är att kunna bli osynlig och tjuvkika i tjejernas omklädningsrum!


Är du så desperat?
Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla.
  • 0
1. Önska sig förmågan att uppfylla önskningar åt sig själv.
2. Ja.
I don't envy you.
  • 0
Min önskan är att bli rik, hade varit jävligt naaaajs
  • 0
Citerar robosoldier:
jag skulle veta vilka tjejer som gillar mig och vad jag ska göra för att få dem.




Citerar Elak Kyckling:
1. Önska mig 100 önskningar.
2. Önska mig att bara jag kan bruka önskningar.
3. Haters gonna hate.


Evil Chicken is his name.
Being evil is his game.
Denying wishes it is bad
Evil Chicken MAKES YOU MAD?

Jag hade kunnat önska en massa saker, men nu har Kycklingen förstört alltihop. D:
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Ironfist00:
You're pervert!

Inkorrekt. Den grammatiskt korrekta meningen skulle vara "You're a pervert!" eller det kortare "You pervert!".

Ännu en dag räddad av grammatikpolisen. *Flyger iväg*
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Citerar Ironfist00:
You're pervert!

Inkorrekt. Den grammatiskt korrekta meningen skulle vara "You're a pervert!" eller det kortare "You pervert!".

Ännu en dag räddad av grammatikpolisen. *Flyger iväg*


Bra, vi kan inte ha språkmisshandlare i forumet!
Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla.
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Inkorrekt. Den grammatiskt korrekta meningen skulle vara "You're a pervert!" eller det kortare "You pervert!".

Ännu en dag räddad av grammatikpolisen. *Flyger iväg*


Också möjligen "You're perverted".

*Grammatikpolisens sidekick flyger iväg*
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!