Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 7 (23.00 - 9.00)


  • X
  • X
Citerar Snoken:
Fläsk eller bacon?


Båda. Bacon är ju fläsk...
Kött är till för att ätas.
  • 0
Citerar Snoken:
Fläsk eller bacon?


Fläsk.
You Knöw, Just Chillin' With Mah Penguin
  • 0
Citerar Artillery Force:
Träffat han! =P


Du skulle ha tagit lite av hans hår.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:
Du skulle ha tagit lite av hans hår.


Indeed. En lock av hans hår skulle jag fan spendera natten med.
Praise the sun!
  • 0
Citerar Macan:
Vad är det för motiv?


Blade Runner och Che Guevara.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Colabaronen:
Du skulle ha tagit lite av hans hår.


Det råkade jag säkert göra av misstag. Har bild på det där jag håller om honom men vet inte om jag borde posta. Ser jävligt lycklig och dum ut på bilden.^^
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Nämen nurå blire The Wire trorja! Ciao påer!
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar DonutDuDe:
Indeed. En lock av hans hår skulle jag fan spendera natten med.


Jag skulle sova med den. Äta med den. Se på film med den. Ha sex med den (ja, faktiskt). Skulle älska den mer än allt.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Hmm, köpte Mirror's Edge och Dead Space till PS3 idag. Vilket ska jag börja med, tycker ni?
Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment.
  • 0
Citerar Artillery Force:
Det råkade jag säkert göra av misstag. Har bild på det där jag håller om honom men vet inte om jag borde posta. Ser jävligt lycklig och dum ut på bilden.^^


SKICKA I PM. NU.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Kan väl meddela herrarna om att Orchid ligger upp på Spotify, om ni nu missat det.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Beat you to it, Kingz.
  • 0
Citerar Artillery Force:
vet inte om jag borde posta


Gör det nu!
Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment.
  • 0
Citerar Artillery Force:
Det råkade jag säkert göra av misstag. Har bild på det där jag håller om honom men vet inte om jag borde posta. Ser jävligt lycklig och dum ut på bilden.^^


Är man med Åkerfeldt har man all rätt i världen att se jävligt dum och lycklig ut.
Praise the sun!
  • 0
Citerar Artillery Force:
Kan väl meddela herrarna om att Orchid ligger upp på Spotify, om ni nu missat det.


FGFJDHGDUFGHUDFHGUIAFHDGUFAHDGUAHDFGUIHFDGHDFGHDFA

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Vart är alla människor? :3
You Knöw, Just Chillin' With Mah Penguin
  • 0
Citerar Assylia:
Hmm, köpte Mirror's Edge och Dead Space till PS3 idag. Vilket ska jag börja med, tycker ni?


Dead Space fo' sho'!
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
CLONT. VAD FÖR AFFISCHER?!
  • 0
Citerar Mr Clint:
Dead Space fo' sho'!


Ålrajt.
Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment.
  • 0
Back
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Dead Space fo' sho'!


Fick ni Antis att spela det eller ej? Kommer ihåg att det var ett himla tjöt om det för ett bra tag sedan.
You Knöw, Just Chillin' With Mah Penguin
  • 0
Citerar original:
Back


Welcum.
Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment.
  • 0
Meh, nu går jag igen.
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Kwazinga!
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
AF. TACK SOM FAAAAAAAAAAAAAAAN!
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 8