GR STREAMING
Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Iron Maiden

Ageless Force
Ageless Force
Ghost Of The Navigator, The Loneliness of the Long Distance Runner, Deja Vu, Can I Play With Madness, Paschendale är ett par låtar de gärna får spela, helst i den ordningen!

It Can't Rain All the Time
Kanutus
Kanutus
Citerar Ageless Force:
Ghost Of The Navigator, The Loneliness of the Long Distance Runner, Deja Vu, Can I Play With Madness, Paschendale är ett par låtar de gärna får spela, helst i den ordningen!

Turnén heter ju Legacy of the Beast så man kan ju anta att valet av låtar lär tas från materialet från 80-talet och förhoppningsvis lite nutida klassiker.

Så hoppas verkligen på Ghost of the Navigator och Paschendale som ett par överraskningar!

Edit: Vill ju också hör For the Greater Good of God, hur jag nu kunde missa att nämna det mästerverket... (Schämmes tamigfan).

But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Ageless Force
Ageless Force
Vilken konsert har varit bäst tycker du då?

Kanutus
Kanutus
Ullevi 2016. Bitvis försvann ljudet men det gör ingenting, att få tyst på Bruce i ett flertalet minuter och se hela bandet ta emot publikens vrål och hyllningar var något så otroligt mäktigt. Det är nästan så man vill tro det brodern har sagt nu i ett par år "Maiden är stora i Norden och framförallt i Sverige".

https://www.youtube.com/watch?v=K4nQSAmdqk0

But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Kanutus
Kanutus
Känns lite förjävligt att jag var så fräck och inte frågade efter din favoritkonsert Ageless, förlåt mig, så jag ställer den nu istället!

Vilken konsert tycker du var bäst?

Ageless Force
Ageless Force
Haha lugnt!

Setlist-mässigt 2010 helt klart, var dock smått off och frusen samt kan inte påstå jag minns alltför mycket. Vädret var minst sagt påfrestande den dagen. Annars var 2011 helt fantastiskt med. Fanns en del bra bilder som cirkulerade på internet på mig och mina kompisar på front row.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!