Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

The Walking Dead


Citerar Inkvoterad:
Citerar Insidious:Vart tittar ni ens på avsnitten?

Gissa.


Vadå gissa? Dator eller TV, det förstår jag. Men jag ville veta VART inte vad, ni kollar avsnitten på. Är du dum i huvudet eller låtsas du bara?
''If you want 100 italians to be quiet, shoot one. If you want 100 albanians to be quiet, shoot ninety-nine'' - Lord George Byron (UK)
  • 0
Då snack om piratkopiering leder till en varning här på Gamereactor gör de flesta det kloka i att inte berätta hur de får tag i avsnitten.
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar Insidious:
Men jag ville veta VART inte vad, ni kollar avsnitten på. Är du dum i huvudet eller låtsas du bara?


Som RadiuZ sa. Jag gör bäst i att inte ta upp det då det nog är ganska självklart vart jag och förmodligen flera här fått tag på det.
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar Inkvoterad:
Citerar Insidious:Men jag ville veta VART inte vad, ni kollar avsnitten på. Är du dum i huvudet eller låtsas du bara?

Som RadiuZ sa. Jag gör bäst i att inte ta upp det då det nog är ganska självklart vart jag och förmodligen flera här fått tag på det.


Jag håller med. Det känns relativt uppenbart om man inte levt under en sten de senaste åren XD
  • 0
Känns relativt bra nu med att man kommit ifrån den här farmen och förflyttat sig till ett stort:

Spoiler:Fängelse.

Det känns även bra att man:

Spoiler:Man stött på fler överlevare. Särskilt på det senaste avsnittet där Daryls bror återkommer igen utan en hand.

Riktigt bra serie för övrigt! Sjukt grymt gjord!
''If you want 100 italians to be quiet, shoot one. If you want 100 albanians to be quiet, shoot ninety-nine'' - Lord George Byron (UK)
  • 0
Där ser man.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Bästa avsnittet för säsongen, fan vad bra.

Spoiler:Får hoppas att bebisen inte förstör serien nu bara.
  • 0
Damn invisible ninjas, cutting onion near me!
  • 0
Citerar alzo_93:
Bästa avsnittet för säsongen, fan vad bra.

Spoiler poiler:Får hoppas att bebisen inte förstör serien nu bara.

Hoppas att tv-serien går i serietidningens fotspår där. Eller att bebisen tar över Sophias roll
Another Kind Of Hero
  • 0
Jag blir så irriterad. Helt jävla ärligt, vem är så jävla dum och skaffar barn under en zombieapokalyps?
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Nu går Walking Dead på TV11 i Sverige för de som inte sett det än! Zappade just förbi och såg det första avsnittet där ;)
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Inkvoterad:
vem är så jävla dum och skaffar barn under en zombieapokalyps?


I den situation gruppen befinner sig just nu kan det anses vara ganska korkat. Men du måste komma ihåg att de befann sig vid ett annat område (farmen) som var väldigt säkert, det var ju där hon ville föda ungen.

Frågan är väldigt intressant. Varför utsätta gruppen och sig själv för en bebis som låter och behöver omsorg i en kall värld. Men samtidigt behöver mänskligheten fortsätta, de måste slåss för mer än deras egna överlevnad.

Säsong 3 går nu på TV11, söndagar 22:00.
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Citerar Brawl:
I den situation gruppen befinner sig just nu kan det anses vara ganska korkat. Men du måste komma ihåg att de befann sig vid ett annat område (farmen) som var väldigt säkert, det var ju där hon ville föda ungen.


Det var dock när dom befann sig vid berget hon blev gravid.
  • 0
Citerar alzo_93:
Det var dock när dom befann sig vid berget hon blev gravid.


Jovisst, men preventivmedel är inte lika tillgängligt under en zombie-apokalyps, med andra ord hade de inte någon kondom.

Hon försökte ju däremot ta ett p-piller hos Hershel's men ångrade sig då hon ville att barnet skulle kunna födas i farmen, ingen väntade ju sig vad som sedan skulle ske.
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Spoiler:Vem var den feta zombien Rick dödade i senaste avsnittet? Inte skulle det väl föreställa Lori?
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Lori är ju ingen smart kvinna, och sen tror jag hon hoppades på att barnet skulle rädda hennes äktenskap efter otroheten.
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
poiler


Spoiler:Jag fick känslan av att han hade ätit upp hennes lik... eller något.
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar Brawl:
Jovisst, men preventivmedel är inte lika tillgängligt under en zombie-apokalyps, med andra ord hade de inte någon kondom.


Då kunde dom ha låtit bli/väntat, känns dumt att riskera att bli gravid i en sån värld men det är ju Lori vi snackar om.

-----

Avsnitt 5 var okej, avsnitt 6 ser ut att bli mycket bättre iaf!
  • 0
Fyfan vad serien börjar bli bra nu, säsong 3 är överlägset den bästa säsongen.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
Fyfan vad serien börjar bli bra nu, säsong 3 är överlägset den bästa säsongen.


Håller verkligen med, senaste avsnittet var helt fantastiskt och jag kan knappt vänta tills nästa vecka!
  • 0
Sjuk rutten serie. De har verkligen tappat tråden helt och hållet. Beväpnade barn i cowboy-hattar, skott som aldrig tar slut, zombies som i början av serien kunde lukta till sig människor men plötsligt glömt bort detta, bloddränkta hjältar som genom ett mirakel ändå inte blir smittade, och så det bitvis extremt dåliga skådespeleriet på det. Nej, den här serien som började helt okay har nu tappat allt värde för mig.
Gör musik.
  • 0
Citerar FraGile:
Sjuk rutten serie. De har verkligen tappat tråden helt och hållet. Beväpnade barn i cowboy-hattar, skott som aldrig tar slut, zombies som i början av serien kunde lukta till sig människor men plötsligt glömt bort detta, bloddränkta hjältar som genom ett mirakel ändå inte blir smittade, och så det bitvis extremt dåliga skådespeleriet på det. Nej, den här serien som började helt okay har nu tappat allt värde för mig.

Antar att du inte vet om att tv-serien bygger på en serietidning?
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
  • Ree
  • Ree
Tips: Ladda ner Media Hint till Firefox (tillägg/"addon") så kan ni se avsnitt på Hulu.com. Är rätt säker på att The Walking Dead sänds där med reklamavbrott.
  • 0
Har sett alla 25 avsnitten av The Walking Dead de senaste fyra dagarna och gud vilken bra serie det är! Säsong 1 var riktigt bra men kort, säsong 2 var stundtals seg men bra karaktärsutveckling. Säsong 3 har börjat fantastiskt, fortsätter det såhär kan säsong 3 bli en av de bästa säsongerna någonsin av en TV-serie! Det är bra action och äntligen mer passande miljöer än den tråkiga bondgården. Det är ständigt spännande och nervkittlande och man får verkligen känslan av att karaktären är i ständig fara. Jag gillar!
Hallowed Be Thy Name
  • 0
Citerar Danny 217:
Citerar FraGile juk rutten serie. De har verkligen tappat tråden helt och hållet. Beväpnade barn i cowboy-hattar, skott som aldrig tar slut, zombies som i början av serien kunde lukta till sig människor men plötsligt glömt bort detta, bloddränkta hjältar som genom ett mirakel ändå inte blir smittade, och så det bitvis extremt dåliga skådespeleriet på det. Nej, den här serien som började helt okay har nu tappat allt värde för mig.
Antar att du inte vet om att tv-serien bygger på en serietidning?
. Jodå, men vad jag hört fans av serietidningen säga är att tv-serien suger stortid i jämförelse.
Gör musik.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!