Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 8 (23.00 - 09.00)


Citerar Ketz:
Min klasskompis verkar vara en tvättäkta kommunist. Jag lade upp en rolig bild på Ohly på Facebook och ja...

Han är en röd fyrkant.

http://www.imagebam.com/image/c4016a139884481

Vill skriva något bra motargument.

Tjock text så att ni inte missar det här. :3


Jag "gillar" kommunismen men det skulle aldrig funka för det finns många brister i det hela.
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Bra!

Som fan!
Glory to Arstotzka!
  • 0
Segt MNC, inget liv på Skype och tv-tablån är fylld med skit... vad ska man då göra?
  • 0
Citerar Aaandy:
Segt MNC, inget liv på Skype och tv-tablån är fylld med skit... vad ska man då göra?


Slänga igång Dirty Harry.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar I:
Okej, men varför utplåna Khartoum?


För att det är en skitplats fylld med mördare.

Btw, Krandy, assnajs länk!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar Gamer 94:
Som fan!


U leiked me part?
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar original:
Jag "gillar" kommunism men det skulle aldrig funka för det finns många brister i det hela.


Fast sen när har argumentet "det kommer aldrig att funka" stoppat människan? Jag säger inte att jsg tror ren komunism 'r svaret på världens alla problem, men jag tror dfinitivt inte att kapitalism är det.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar Aaandy:
Segt MNC, inget liv på Skype och tv-tablån är fylld med skit... vad ska man då göra?


Du har ingen trevlig film tillgänglig?
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
För att det är en skitplats fylld med mördare.

Btw, Krandy, assnajs länk!


När man vä lär i farten kan man göra samma sak med hela somalia, iallafall kusten. Jävla barbar land.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar Snoken:
Slänga igång Dirty Harry.


Vad för något?

Citerar I:
Inte mycket. Kolla på Queen-dokumentären på SVT Play? http://svtplay.se/v/2475577/dokumentarfilm/queen_-_the_days_of
_our_lives_-_otextad


Inte sugen på dokumentär ikväll.

Citerar Josephus Flavius:
Btw, Krandy, assnajs länk!


Onekligen intressant.

Citerar Mr Smiley:
Du har ingen trevlig film tillgänglig?


Har jag väl, men orkar inte se på film ikväll. Känner mig allmänt opepp!
  • 0
Citerar Aaandy:
Onekligen intressant.


Verkligen!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
  • I
  • I
Citerar Josephus Flavius:
För att det är en skitplats fylld med mördare.


Aha, på så vis.

Citerar Swedssman:
Fast sen när har argumentet "det kommer aldrig att funka" stoppat människan? Jag säger inte att jsg tror ren komunism 'r svaret på världens alla problem, men jag tror dfinitivt inte att kapitalism är det.


Kapitalism har i alla fall skapat allt du har idag. Kommunism har aldrig åstadkommit något, förutom döda människor.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar Aaandy:
Vad för något?


Titta på filmen Dirty Harry. Men det verkar som att du inte har tillgång till den. Du får väl titta på något annat. Fast jag tror inte det kommer funka.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
  • I
  • I
Citerar Aaandy:
Inte sugen på dokumentär ikväll.


Det är i alla fall mycket musik i den.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Kapitalism har i alla fall skapat allt du har idag. Kommunism har aldrig åstadkommit något, förutom döda människor.


Skall man vara självisk så visst, livet idag är underbart för en så där 10% av världens befolkning idag, rena paradiset.

Men sen finns det ju de pesimister som tänker på de övriga 90%
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
  • KYRU
  • KYRU
Citerar original:
Citerar Ketz:
Min klasskompis verkar vara en tvättäkta kommunist. Jag lade upp en rolig bild på Ohly på Facebook och ja...

Han är en röd fyrkant.

http://www.imagebam.com/image/c4016a139884481

Vill skriva något bra motargument.

Tjock text så att ni inte missar det här. :3


Jag "gillar" kommunismen men det skulle aldrig funka för det finns många brister i det hela.
.
Bra censur på din vän Johan
He who speaks in maxims can sound wise.
  • 0
Citerar Aaandy:
Segt MNC, inget liv på Skype och tv-tablån är fylld med skit... vad ska man då göra?


Spela Skajp-schack med mig?
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
God afton. Jag är väl inte sen eller?
this is not even my final form
  • 0
Citerar Swedssman:
När man vä lär i farten kan man göra samma sak med hela somalia, iallafall kusten. Jävla barbar land.


Varför går inte bara Etiopien in och förstör skiten? Mogadishu ska brinna! Somalierna är ju också typ världens mest problematiska folkgrupp...
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Någon som vet något om SMS-lån. Fick ett sms som löd:

"50.000 SMS lån. Jag gotar villkoren"

Detta kom från en jag känner någorlunda, har träffat personen ett antal gånger osv. Några minuter senare ringde personen, dock hade jag lagt av mig telefonen och missade samtalet.

Min fråga lyder: Kan något skumt företag "hacka" sig in på min mobil och lura mig på pengar?

Jag får inte tag på personen på t.ex. facebook och dylikt.
  • 0
Nämen tjenare, tjenare! Hur mås det ikväll?
It is better to have a lion at the head of an army of sheep, than a sheep at the head of an army of lions.
  • 0
Citerar Snoken:
Titta på filmen Dirty Harry. Men det verkar som att du inte har tillgång till den. Du får väl titta på något annat. Fast jag tror inte det kommer funka.


Jag har inte tillgång till den filmen, nej. Och menar du att endast Dirty Harry kan få mig på bättre humör? För då har jag satt mig i skiten!

Citerar I:
Det är i alla fall mycket musik i den.


Hm. Musik finns det annars gott om på Spotify.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 9