Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!


Välkomna till "Tyck till om Gamereactors forumiter!"

Först lite information gällande den förra tråden: Jag skulle kunna dra någon lögn om hur skitig den gamla tråden var och hur bra det vore med en ny så att vi kan börja om från ruta 1. Så därför gör jag det. Detta har ingenting att göra med att jag råkade ta bort den gamla tråden.

Här i Tyck till-tråden gäller det att helt enkelt tycka till om forumiten ovanför. Se bara till att följa forumets alla regler medan ni gör det. Personangrepp är inte tillåtna på Gamereactor, och heller inte i denna tråd. Play nice.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Det märks att Mathias Holmberg ännu inte riktigt vant sig vid den fantastiska möjligheten att kunna stänga av forumiter. Det märks extra tydligt när han ska banna ett ovanligt tråkigt troll och i förbifarten råkar radera forumets bästa tråd.
I övrigt är han ganska trevlig.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Artillery Force:
Det märks att Mathias Holmberg ännu inte riktigt vant sig vid den fantastiska möjligheten att kunna stänga av forumiter. Det märks extra tydligt när han ska banna ett ovanligt tråkigt troll och i förbifarten råkar radera forumets bästa tråd.
I övrigt är han ganska trevlig.


Den där bjuder du väl på, Mathias?
  • 0
Meh, där försvann ett visst antal inlägg ju.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Mathias Holmberg:
Detta har ingenting att göra med att jag råkade ta bort den gamla tråden.




Var det inte Iqaros som gjorde något liknande förut?
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Haha tråden gick upp i luft.
1-0 Reqo.

Kanske läge att tycka till om den gamla tråden. Det var en tråd som tillförde inget, förutom för de sociala relationerna på fourmet. Men eftersom detta även kan sägas om sociala nätverk som Facebook, vilket har några hundra miljoner användare, var det en behövd tråd. Därför välkommen tillbaks "Tyck till om..."-tråden. Du var saknad under den korta tid du försvann.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar Alex09:
Var det inte Iqaros som gjorde något liknande förut?


Haha, jo, med sextråden tror jag.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Gamesrule fyller ingen funktion här på forumet. Han är varken särskilt elak, särskilt snäll, särskilt duktig på att uttrycka sig eller särskilt dålig. Han personifierar begreppet "lagom", vilket gör honom förbannat tråkigt. Han skriver alltid precis vad man förväntar sig och är alltid framme och dumpar en massa innehållslösa inlägg i Petters blogg. Han är överflödig, helt enkelt,

Fortsätter det så här så har vi för övrigt snart haft lika många Tyck till-trådar som vi har haft MNCs...
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Haha, jo, med sextråden tror jag.

Iqaros mördade väl hela MNC?
  • 0
Citerar Viktor:
Iqaros mördade väl hela MNC?


Jo, det har nog också hänt någon gång. Men tror det var Iqaros som stod bakom första sextrådens mord också.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Citerar Viktor:Iqaros mördade väl hela MNC?



Jo, det har nog också hänt någon gång. Men tror det var Iqaros som stod bakom första sextrådens mord också.

Båda två, men nog om det nu.
  • 0
Citerar Iqaros:
Båda två, men nog om det nu.


Shit happens
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Vi kan väl enas om att alla åsikter försvann med den gamla tråden också? =)

Andra Bullar är en forumit jag förknippar med lite äldre tider, eller åtminstone när jag som nykomling började skriva i de olika musiktrådarna. Jag tror du tog en liten paus, men återvände något år senare. Har inte riktigt koll på tiden längre.
Iallafall så har du ljuvlig musiksmak och helt rätt attityd. Är det något du vill så säger du det, och jag har sett tecken på bra debattsinne också. Kanske lite seglivad och jobbig mot folk som inte vet vad dom snackar om, men det får väl vara okej.
Det leder ju till att folk blir helt utom sig och fäller roliga inlägg som din signatur, typ.

Kul att du finns.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Artillery Force betedde sig aningen omoget under sitt förra användarnamn vilket även ledde till hans undergång. Nu, sedan en tid tillbaka, är han dock tillbaka och är något mer restriktiv i sin egen framställning av sig själv. Jag ser inte längre några uppenbara myter eller överdrivna historier från medlemmen i fråga och han verkar kunna föra diskussioner på ett civiliserat sätt.
  • 0
Jag tror inte jag gillar Brawl.

Det märks lång väg att han bara är ute efter att skapa överflödiga och (i min mening) fullständigt meningslösa diskussioner i sina bloggar så att han kan få så många kommentarer som möjligt. Jag höll ärligt talat på att skita ner mig av skratt när jag läste att han blev utsedd till en av månadens bloggare. Det roliga var att det utlovades "skarpa åsikter" från hans sida. Jag vet inte riktigt, men att ta upp dagsaktuella händelser han läst om i typ Metro eller Aftonbladet och kopiera några åsikter (som han kryddar med så provocerande ordalag som möjligt) är inte vad jag skulle kalla för att ha skarpa åsikter.

Nu vet jag att jag inte gillar Brawl.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Sällskapet förblir Gamereactors mest värdelösa medlem. Allt han gör är att dyka upp i diverse bloggar och förolämpa de som tycker annorlunda, utan att ha någon form av grund i det han skriver. Jag vill gärna tro att han trollar men är övertygad om att han bara är en väldigt misslyckad person/forumit. Det enda positiva är väl att man sällan ser honom längre. Kanske den enda medlem vars bann faktiskt skulle göra mig fylld av skadeglädje.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Nu när Summer Awards är på tapeten vill jag passa på att utnämna Daniel L till årets sämsta debbatör och kanske årets idiot också.

I brist på annat att göra valde jag att snabbt skumma igenom gårdagens MNC för att se om folket diskuterade någonting intressant, och tänka sig, jag hade faktiskt rätt.

http://www.gamereactor.se/forum/?forum=1&thread=181981&pag
e=4085


Ämnet är Metal, och "argumenten" han kläcker ur sig blir bara dummare och dummare för varje inlägg. Det är nästan så man tycker synd om honom.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Artillery Force:
Text


Jo, efter att ha läst det där + ett dussin sidor fram så kan jag inte allt annat än att hålla med Artillery Force. Det där var ingen kvalité på argument, eller "argument"...hrmm.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar Artillery Force:
Nu när Summer Awards är på tapeten vill jag passa på att utnämna Daniel L till årets sämsta debbatör och kanske årets idiot också.

I brist på annat att göra valde jag att snabbt skumma igenom gårdagens MNC för att se om folket diskuterade någonting intressant, och tänka sig, jag hade faktiskt rätt.

http://www.gamereactor.se/forum/?forum=1&thread=181981&pag
e=4085

Ämnet är Metal, och "argumenten" han kläcker ur sig blir bara dummare och dummare för varje inlägg. Det är nästan så man tycker synd om honom.


Det var faktiskt underhållande att kriga mot honom i tre timmar, speciellt då jag fick rekrytera tennissko via MSN.

EDIT: Får nog ta och hålla mig till tråden nu.

Jag har inte sett så mycket av Ironfist00 på senare tid känns det som. Förut så poppade du upp lite överallt och var förbaskat trevlig att prata med måste jag även tillägga. Nu så ser jag inte dig så mycket längre på forumet och man blir lite smått överraskad när man hittar dig här. Kan inte säga särskilt mycket då jag har som sagt inte sett dig så ofta nuförtiden, men dyk upp mer i forumen (kanske bara jag som missar dig jävligt ofta) så ska jag nog kunna skriva en bättre tilltyckning.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Andra Bullar har jag sett i diverse diskussionstrådar.
Verkar vara en riktigt trevlig typ, som kan föra seriösa diskussioner skapligt bra,
utan att komma in på irrelevanta sidospår, för att ta billiga poänger. Därför kan jag knappast ogilla denna individ, även om han verkar vara min raka motsats inom det mesta.
Hellre redlös än brödlös, triumferade lilla grisen och läste bibeln baklänges för de osnutna grannungarna.
  • 0
Citerar Chaplin:
Det roligaste är ju när han skriver "Du argumenterar på samma nivå som en femåring." Hah.


Min favorit: "Vad jag försökte säga är att jag inte uppskattar uppbyggnaden i metal. Det är inget ni kan argumentera mot. Det är fakta."
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
DonutDuDe kan ibland vara så jävla påfrestande. Det verkar som att han bara lever i sin egna lilla bubbla och vägrar ta till sig någonting från någon, vilket jag verkligen tycker skulle behövas eftersom han inte verkar ha någon form av personlighet, alls. Sen verkar det inte som att han har särskilt roligt när han skriver i forumet. Trots detta sitter han varenda dag på Gamereactor och skriver med lika mycket personlighet som en sten. Då kan man helt enkelt inte ha ett särskilt roligt liv. Att alla försök att hjälpa honom åt rätt riktning bemöts med dryg attityd och avvisande inlägg (från honom själv) är ärligt talat bara för löjligt.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Nästa person jag vill nämna är Colabaronen. Du är bara för härlig! Alltid trevlig, kan diskutera och är allmänt skön att ha att göra med. Ibland blir ditt musikspammande med DonutDuDe lite väl irriterande.


Man tackar! Jag har en tendens att länka väldigt mycket musik, kan nästan inte låta bli. Får nog ta och minska summan musiklänkar. :3
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:
Får nog ta och minska summan musiklänkar. :3


Jag har större problem med att du gärna skriver i caps. Men visst, dra ner lite på musiklänkandet.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Artillery Force:
Jag har större problem med att du gärna skriver i caps. Men visst, dra ner lite på musiklänkandet.


Sker oftast då jag antingen blir förbannad eller att jag är lite hypad inför något (Rush om 4 dagar är ett bra exempel).
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.