Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!


Missade jag något?
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Sedan måste jag inflika att det inte alls var jag som tog upp det. Här möjligen (eller ja, det ser man väl ganska tydligt), men inte i MNC. Bevis finns att tillgå.

Känns ju dumt att släcka elden så fort man har fått igång den, liksom.
  • 0
Citerar Humanisten:
http://www.youtube.com/watch?v=woFkIziqbw4&feature=player_d
etailpage#t=265s

Idag är en helt vanlig dag
  • 0
Citerar Humanisten:
Nu blir jag faktiskt väldigt irriterad här.
1. You brought it all up.
2. Andra fortsatte, jag svarar helt enkelt när andra skriver med mig. Eller får jag inte skriva alls på forumet längre? För om du hade haft någon koll ser du att jag skriver om annat också.
3. INGA andra trådar svämmas över av skiten så skärp dig nu och överdriv inte.

Jag försöker inte vara något jävla fucking offer utan bara säger vad jag tycker när folk frågar. Så om ni inte vill höra så fråga inte och prata inte med mig om
saken, är det så jävla svårt att förstå? Förlåt så jävla mycket att jag inte bara bräker som ett får och håller med alla fucking andra om allt och ställer mig i ledet.
Om du ska ha den attityden kan du faktiskt dra åt helvete.


Bästa i tråden på länge.
Enligt min personliga åsikt så är alla mina åsikter fakta.
  • 0
Citerar Lurkman:
Sedan måste jag inflika att det inte alls var jag som tog upp det. Här möjligen (eller ja, det ser man väl ganska tydligt), men inte i MNC. Bevis finns att tillgå.

Känns ju dumt att släcka elden så fort man har fått igång den, liksom.


Jaså? Vad är det här då?

Citerar Lurkman:
Humanisten: Tycker du att du är snygg i spegeln? Jag tycker ofta att jag är snygg i spegeln, men ser sällan klok ut på bild.


Du frågade, jag svarade, resten went apeshit och fortsatte skriva med mig om saken.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Jaså? Vad är det här då?


Citerar Humanisten:
Jag hatar att klippa mig, men att skaffa långt hår är inget alternativ för mig. Though I never feel that I look good hur jag än klipper mig
Hår är bara problem.


Jag hade aldrig skrivit spegelgrejen givet att du inte hade skrivit det där. Hade jag inte använt en mobil hade jag citerat, och då hade kopplingen varit omedelbar.

Att försöka utreda vem som började är visserligen irrelevant till att börja med, eftersom det inte på något sätt berör vad jag skrev.

Citerar Humanisten:
Du frågade, jag svarade, resten went apeshit och fortsatte skriva med mig om saken.


Haha! Givet att du svarar så spelar det egentligen ingen roll.
  • 0
Citerar Lurkman:
Jag hade aldrig skrivit spegelgrejen givet att du inte hade skrivit det där. Hade jag inte använt en mobil hade jag citerat, och då hade kopplingen varit omedelbar.

Att försöka utreda vem som började är visserligen irrelevant till att börja med, eftersom det inte på något sätt berör vad jag skrev.


Det jag skrev handlade om hår.
Citerar Lurkman:
Haha! Givet att du svarar så spelar det egentligen ingen roll.


Som sagt, påpekade om hår, du frågade om resten, jag svarade.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Det jag skrev handlade om hår.


Jahapp. För mig stod det nämligen klart att du implicerade att du var så ohygglig att frisyren inte gjorde någon väsentlig skillnad. Det är ungefär vad man kan förvänta sig av dig.

Citerar Humanisten:
Som sagt, påpekade om hår, du frågade om resten, jag svarade.


Än en gång - oviktigt givet att du svarar. Vill man inte utnämnas till "självutnämnt offer" ska man nog undvika att ge stöd åt den tesen.
  • 0
Citerar Lurkman:
Än en gång - oviktigt givet att du svarar. Vill man inte utnämnas till "självutnämnt offer" ska man nog undvika att ge stöd åt den tesen.


Självutnämnd är ganska korkat att säga när det är du som utnämner mig till det. Som sagt, jag menade endast frisyr igår och hade inga som helst planer om att prata om det andra då jag redan vet vad de flesta kommer säga.
Jag är inte direkt som till exempel V2rus eller liknande då jag faktiskt kan prata om andra saker (skrev faktiskt i MINST två andra trådar samtidigt om helt andra saker), förutsatt att NI kan göra det.

Kolla upp det innan du rullar in och i princip skriver "Den där humanisten vill bara att folk ska tycka synd om honom och det är allt han skriver om, bu-fucking-hu" när så inte är fallet.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Det är lite komiskt att Lurkman skrev att vi borde skapa en renodlad Humanisten-tråd för att undvika att resten av forumets trådar börjar handla om Humanisten, vilket resulterade i att även denna tråden började handla om Humanisten.
Vik hädan, troll.
  • 0
NU lugnar vi ner oss! On-Topic är bra skit!
hånobing
  • 0
Citerar Valerin:
NU lugnar vi ner oss! On-Topic är bra skit!


Sure thing, boss *släpper det*
kryper tillbaka och kollar om Fizhman skrivit några fler dumma saker i Last of Us-tråden eller filar på några texter.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Självutnämnd är ganska korkat att säga när det är du som utnämner mig till det. Som sagt, jag menade endast frisyr igår och hade inga som helst planer om att prata om det andra då jag redan vet vad de flesta kommer säga.


Med självutnämnd menar jag förstås att du ständigt målar upp dig själv i en situation där du är hjälplös och oförmögen till att handla. Du säger ju inte direkt att du är ett offer, utan låter andra dra slutsatsen om att du anser dig vara det, därav "utnämnd till självutnämnt offer".

Citerar Humanisten:
Jag är inte direkt som till exempel V2rus eller liknande då jag faktiskt kan prata om andra saker (skrev faktiskt i MINST två andra trådar samtidigt om helt andra saker), förutsatt att NI kan göra det.


Trivialt. V2rus framstår även som betydligt mer ödmjuk - vilket måste tas i åtanke i Vem gnäller minst?-tävlingen.

Den här diskussionen känns för närvarande ganska fjantig.

Citerar Lotus:
Det är lite komiskt att Lurkman skrev att vi borde skapa en renodlad Humanisten-tråd för att undvika att resten av forumets trådar börjar handla om Humanisten, vilket resulterade i att även denna tråden började handla om Humanisten.


HAHA, jag tänkte faktiskt på det. Ironin är oundviklig!
  • 0
Citerar Lurkman:
Den här diskussionen känns för närvarande ganska fjantig.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Humanisten:
Kolla upp det innan du rullar in och i princip skriver "Den där humanisten vill bara att folk ska tycka synd om honom och det är allt han skriver om, bu-fucking-hu" när så inte är fallet.


Nu lägger du ord i munnen på mig!
  • 0
Som Valerin redan skrivit är det dags att återgå till ämnet nu. Vill ni diskutera vidare får ni göra det i PM.
  • 0
Lurkman är rätt söt.
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar Inkvoterad:
Lurkman är rätt söt.


Røvslick.
  • 0
Jag har aldrig fått intrycket att Humanisten skulle vara en slags uppmärksamkåt eller nedstämd person. Varje gång jag har konverserat med honom har han hållit mellan en tämligen munter till en neutral inställning. Ett jordnära humör som man säger. Vad jag dock gillar med Humanisten är att man kan snacka om nästan exakt vad som helst med honom. Sådana medlemmar får guld-stämpel utav mig.

Tillagt 2012-09-08 17:03:
Citerar Mr Smiley:
Tretorn är den där värsta typen av rövslickare som spenderar all sin lediga tid i bloggar eller texter skrivna av Petter och verkar lägga all sin fokus på att attackera de som på något sätt talar emot chefredaktörens åsikter.


Och han gillar Pedro Almodovars filmer!

Hans bloggar får dock min troll'o-meter att pingla.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Inkvoterad har bra musiksmak och gillar anime.

Humanisten är oftast mysig, de gånger jag har pratat med honom så har det varit väldigt trevligt.

Omen är oavsiktligt rolig.
this is not even my final form
  • 0
deadpool kommenterar allt som rör seriefiguren han uppkallat sig efter med något i stil med "haha du skriver om mig" vilket blir otroligt tröttsamt i längden. Snälla, sluta med detta. I övrigt är han som de flesta yngre medlemmar: han vill bara ge ett gott intryck, men ibland blir det fel.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Woooo tycka till dags:

Deadpool gillar jag inte så mycket. Som tidigare sa så ska han alltid säga "talar ni om mig" och sådant när deadpool nämns var som helst. Ganska jobbigt.
Sen skriver han som en fisk, men han är rätt ung ioförsig. Nästan lika gammal som mig. 5/10 would not bang.

Mr Smiley brukar komma med rätt sköna bloggar då och då, samt är han en rätt skön snubbe overall. 7/10

Oxesxsxstistierna är najs. Skriver förbannat bra och har ett fint förnamn. 8/10

Nofanboy är bra, dock ser han ut att vara 12 år. Han försvarar sig oftast med att han var 12 år under tiden bilderna jag sett var tagna. Jag vet dock inte om han talar sanning. 10/10 would give anal
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Älskar när Snoken lägger in kommentarer. Men om man gör det för ofta blir det inte lika kul.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Here we go again - stroking those egoes...

Var ju riktigt bra där ett tag mellan Lurken och Hummis!

För att vara OT så kan jag tillägga att jag gillade de tidigare "månadens bloggare" - nämligen GlasssSimon och Slackykung(?)
Idag är en helt vanlig dag
  • 0
Oxenstierna har en skitbra blogg och ett riktigt cool skrivstil som man beundras över.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.