Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!


Citerar Supreme:
Det enda negativa jag kan komma på just nu är väl att grabben inte gillar langos...


Friterat bröd, ursäkta mig....

Supreme är awesomesåsig. No more needs to be said.
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Josephus Flavius har haft sina toppar och dalar, men i slutändan är han faktiskt rätt trevlig och har bra humor. Sedan bidrar han otroligt mycket till communityn med sina bloggar och själv får jag alltid ut något när jag läser dem.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Elak Kyckling är en ytterst humoristisk figur.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Modi20:
Anledningen för att jag bytte till Finlands flagga var för att jag tyckte att det var fånigt hur alla helt plötsligt hade bytt till Norges flagga, när det egentligen händer saker över allt i världen som inte får uppmärksamhet. Jag skulle lika gärna kunna ha Afghanistans flagga för att hedra alla civila som har dött, men det spelar inte lika stor roll.


Lite off-topic nu men stör mig på detta.
Är du på riktigt eller? Finns ju flera anledningar till att terrorn i Norge uppmärksammas på ett annat sett. Ett land vi har en delad historia, tradition, kultur och geografi med ger oss en annan känsla. Sker det ett terror attentat i t.ex Syrien så blir det inte en lika stor uppmärksamhet på dådet i Sverige tillskillnad från grannlandet Irak, om detta inte är logiskt för dig så kan jag redan här tycka till om dig...

Hur har media och svenskarna/europeérna uppmärksammat dessa dåd:
http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=267758 - 27 personer döda i Irak. 2011-07-05

http://www.kyrkanstidning.se/nyheter/fler_kristna_vantas_fly_irak
_efter_blodbadet_i_bagdad_0_15321.news.aspx

- 50 personer döda, Irak. 2010-11-02

Du känner säkert inte igen dessa händelser, orsakerna är ganska logiska. Sluta lek allanballan med att tro att "allas lika värde" är det media/individen går efter vid en nyhet.
- Ja, det är logiskt att Norge har uppmärksammats så mycket som det har gjort.
  • 0
Sen är ju förmodligen den största orsaken till att det uppmärksammas i hela världen (inte bara Sverige som vissa verkar tro) att Norge annars är en välmående och ohotad demokrati, vilket inte stämmer för varken Syrien eller Irak.

Kazeus är en jättebra kille. Han är rolig, trevlig, etc. Skitrolig att snacka med. En sak som är negativ med honom är att han spelar för mycket LoL.

Som moderator är Kazeus tyvärr inte så bra.
Spoiler:lol jk
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar Lihtenem:
Sen är ju förmodligen den största orsaken till att det uppmärksammas i hela världen (inte bara Sverige som vissa verkar tro) att Norge annars är en välmående och ohotad demokrati, vilket inte stämmer för varken Syrien eller Irak.

Kazeus är en jättebra kille. Han är rolig, trevlig, etc. Skitrolig att snacka med. En sak som är negativ med honom är att han spelar för mycket LoL.

Som moderator är Kazeus tyvärr inte så bra.
Spoiler:lol jk


Det är också en mycket logisk orsak. Gillar för övrigt ditt citat med Big O! Där tyckte man till lite om Lihtenem
  • 0
Elak Kyckling är skönare.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Niklas Holm är en allmänt trevlig, human snubbe. Även om han (likt många andra) går oförberedd in i debatter då och då, så bryr man sig inte riktigt då han nästan uteslutande representerar... Snällhet helt enkelt. Ett extra plus i kanten är att han skriver civiliserat (dvs börjar meningar med stor bokstav och förkortar inte i onödan, samt delar in sina texter i läsbara stycken).
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Josephus Flavius är i sin senaste iteration en mycket trevlig medlem. Antagligen grs mest aktiva, inte minst i MNC. Kan bero på att han sitter i Israel utan något bättre att hitta på, men jag klagar inte.
Vi har haft våra debatter, och även om vi inte håller med varandra om allt så är han i alla fall någorlunda vettig och öppen för nya åsikter och ståndpunkter.
Sedan så älskar vi båda kommunism mer än våra egna kroppar.
En grundpelare här på gr och det skulle absolut märkas om han försvann.
:3
  • 0
NoFanboy

En kille jag upplever vara oerhört mogen och klipsk för sin ålder. Han framstår som allmänbildad och trevlig, och han verkar vara aktiv i GRs olika forum.
Grymt bra smak vad gäller författare, men jag måste kalla hans smak gällande serier något mainstream när hans enda favoritprogram är Chuck. Förhoppningsvis växer han upp till en riktig finsmakare istället.
Av vad jag har sett är han en av GRs mest lovande användare med hans ringa ålder i åtanke, och jag väntar mig få se honom som en av eliterna på sajten om några år.
Om jag tittar förbi, det vill säga.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Jag då
Arrow 2
  • 0
Frankenztein

Här har vi en medlem som har lite att jobba på. Han visar ambitioner på att etablera sig som bloggare, men görs ofta till åtlöje då han skriver så in i bängen dåligt. Dessutom har han talang för korta, osammanhängande och emellanåt tråkiga inlägg. Dessutom gillar han Jims värld, inte okej. Om du tar itu med stavnings/grammatikproblemen samt tänker igenom dina inlägg mer så kan du bli något en vacker dag.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Snoken

En av dem coolaste katterna på Gamereactor. Din avatar skrämmer mig, ta tillbaka din gamla. Annars är du en riktigt cool katt!
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Har inte följt Original, men han verkar skön och har ett klockrent namn.
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
fifa 10

Hans användarnamn är fifa 10, men i hans krypin ber han folk att spela Fifa 11 med honom! Makes no sense!

Verkar dock ha en bra musiksmak.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Well, om man ska fråga vad folk tycker om en här så skulle jag faktiskt vilja veta vad folk tycker om mig?
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Elak Kyckling

Du är en cool katt men jag är rädd för dig.
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Orginal

Vaniljfärg på din avatar, nom nom nom!
Idag är historia imorgon.
  • 0
larsgustaf

Du er sneel hest<3
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
sammiboii

Du beskrev mig som en sneel hest, 'nough said!
Idag är historia imorgon.
  • 0
larsgustaf

Otroligt skön snubbe som jag utmärkte i min blogg! Grym avatar också!
Finns inte.
  • 0
Barsneaker är en av de nya småbarnen, tillsammans med Mr epic, big surf island med flera, som numera härjar i blogg och forumsektionerna. En till synes rätt hemsk grupp av P12-or som med dålig stavning, hemska inlägg och uppmärksamhetshorande infekterar GR. Så, vad är det som skiljer Barsneaker från de andra? Jo, potential. Han har potentialen att bli bättre, potentialen att bli en vanlig respekterad medlem här på GR. Du måste dock lägga av med småbarnsfasonerna, ta det lite lugnt och vara dig själv. Socker är inte bra på kvällen och sova bör man annars dör man.

Över lag känner jag att den infestering av småbarn vi har sett de senaste dagarna i MNC inte är särskilt trevlig, alls. Hela MNC blir någon slags sandlåda på ett dagis. Jag låter som en riktigt bitter gammal medlem, men snälla, förstör inte vår MNC!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Josephus Flavius

Han driver Gamereactor och det känns lite som det är hans rätta hem. Lite mamma-attityd har han förtjänat, något han ofta använder. Han visade bilder på sig utklädd i Darth Vaider, 'nough said!
Idag är historia imorgon.
  • 0
Citerar larsgustaf:
Vaniljfärg på din avatar, nom nom nom!


öhm...

larsgustaf

Jag har sett dig ganska ofta här på forumet men jag vet fortfarande inte vem du är. Du verkar dock vara en cool katt.
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Josephus har rätt i att dagisbarnen bidrar med riktigt dålig stämning i MNC. Igår när jag loggade in för att skriva lite och samtala med (trodde jag) trevligt folk så var det ett vimmel av uselt formulerade inlägg och meningslösa diskussioner där huvudsyftet bara är att få bekräftelse och stjärnor. Dessutom är standarden på grammatik och stavning så pinsamt låg att det inte finns. Jag ser "hjärna" en förbättring på den punkten...
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.