Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken mobil har du?


Som rubriken lyder! Vilken mobil telefon har ni, Och vad ni tycker om den?
Ni får gärna skriva vilken mobil ni vill ha.

Själv kör jag Android OS och har en Samsung Galaxy S som jag är otroligt nöjd med för att den är snygg, snabb och är av hög kvalitet överhuvud taget.

En mobil jag vill ha är Samsung Galaxy S2, men det kanske inte är så konstigt för den är som en SGS fast med dubbelt av precis allt.
  • 0
Samsung Galaxy SII <3


Älskar den. Avgudar den. Den är helt otrolig rolig att använda. Skärmen är helt makalöst. Den är snabb som tusan och har en hel drös av olika funktioner.
  • 0
Samsung Galaxy S 2.

Har allt jag behöver, vill ha och kan tänkas ha. Väldigt nöjd med i princip allt på den. Känns otroligt bra i handen också, trots att den är tunn. Har även en SGS 1 liggandes.
  • 0
En HTC Desire.
Väldigt nöjd med den, har haft den ett drygt halvår och den är fortfarande snabb nog. Batteritiden är även den över förväntan!
:3
  • 0
  • X
  • X
HTC Desire.
Trevligt telefon som uppfyller mina krav, batteritiden hade gärna fått vara bättre men man kan ju inte få allt.
Kött är till för att ätas.
  • 0
En iphone 3gs som jag inte vill ha.
Den som lyder idioten är själv idiot
  • 0
Ser att det inte är bara jag som avgudar SGS2 an!
  • 0
En gammal telefonk från 90-talet, nokia av något slag.
  • 0
Har en Iphone 3GS som ska bytas ut så fort mitt abonnemang löper ut.
  • 0
Ajfån 4
  • 0
  • Zime
  • Zime
Vann en Iphone 4 för några veckor sedan. Så, ja. En Iphone 4.
  • 0
iPhone 3GS.
  • 0
Citerar sin39:
Själv kör jag Android OS och har en Samsung Galaxy S som jag är otroligt nöjd med för att den är snygg, snabb och är av hög kvalitet överhuvud taget.

En mobil jag vill ha är Samsung Galaxy S2, men det kanske inte är så konstigt för den är som en SGS fast med dubbelt av precis allt.


Varför vill du ha en annan när du är "otroligt nöjd" med din nuvarande?
  • 0
Någon sketen Nokia från stenåldern.
Indecent exposure is fun.
  • 0
iPhone 4.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Har för övrigt en Nokia, vet inte vilken modell, men den har pekskärm...
  • 0
En Nokia N8, Kameran är grym fast annars så gillar jag den inte.
  • 0
Någon som kommer köpa HTC sensation?
  • 0
ZTE Blade. Mycket nöjd med den med tanke på hur billig den var.


Jag skulle vilja ha en iPhone 4, men en sån väntar jag med att skaffa.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Sony Ericsson Xperia X8.
  • 0
En Samsung galaxy s II som jag för övrigt skriver ifrån.
Hallo are you there? I can sill not hear you. Maybe you should put your phone to your ear.
  • 0
Xperia Play,

Kan inte vara mer nöjd.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
LG Optimus 7 Bara jag som kör WP7 eller?
  • 0
Samsung Galaxy S.

Brutalbra, skulle kunna tänka mig att byta den mot en Galaxy SII men inget annat.
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Iphone 4. Ångrade först inköpet men använder den mycket mer än jag någonsin trodde att jag skulle göra och nu kan jag inte vara utan den.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!