Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken mobil har du?

Minilena
Minilena
Har en Fairphone 1U, alltså andra batchen som gjordes. Den börjar bli lite seg, så jag borde väl formatera om stackarn egentligen, men i övrigt är jag nöjd! Det faktum att man faktiskt får välja själv om man verkligen vill rulla med Google-appar alls, eller Android för den delen, är fantastiskt.

Citerar Moose:
om Android i en Samsung-lur är hälften så följsamt och trevligt så är jag nöjd.

Jag har överlag haft svårt för deras version av Android; är inte särskilt förtjust i LGs eller Acers heller. Döm inte ut operativet helt innan du provat några olika tillverkares take på det, om du inte trivs med Samsungs. Framför allt förstår jag inte varför de ska envisas med att pracka på en mängder av onödig mjukvara som inte går att avinstallera...

Apropå det, vill någon bli av med en telefon (Android 4.2.2 eller senare, sprucken skärm etc är helt okej så länge den startar, typ) för alldeles för lite pengar så släng iväg ett pm - tänkte försöka lära mig roota grejer och allmänt leka runt mer än jag vågar med den pryl jag använder för att hålla kontakt med omvärlden...

Newbie13
Newbie13
Just nu har jag en Galaxy S5, inte speciellt nöjd, dock fick jag den "gratis" av Telenor med mitt abonnemang

be together, not the same
Zem1an
Zem1an
Har just nu en Sony Xperia Z3 Compact och har haft den i snart ett år och är fortfarande hur nöjd som helst!

Bytte från en Lumia 900 som jag villerligen inte var missnöjd med men den var två år gammal och småsaker som...Spotify...funkade inte speciellt bra efter som det var en Windows Phone 7.8 och Spotify verkade helt skita i att försöka fixa problemen så tröttnade jag.

-Ogge-
-Ogge-
Z2 som jag fick för 2999:- på Elgiganten förra året olåst. Har haft den i cirka 10-11 månader snart och lika nöjd som när jag fick hem den dag 1. Bästa smartphonen som jag har haft någonsin och då har jag haft tre andra tidigare.

Grym kamera, snabb, bra skärm, bra batteritid, tjusig, ligger skönt i handen och jag är inte sugen på att byta till någon ny lur just nu i alla fall.

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
Exicutor
Exicutor
<quote author="-Ogge-">Z2 som jag fick för 2999:- på Elgiganten förra året olåst. Har haft den i cirka 10-11 månader snart och lika nöjd som när jag fick hem den dag 1. Bästa smartphonen som jag har haft någonsin och då har jag haft tre andra tidigare.

Grym kamera, snabb, bra skärm, bra batteritid, tjusig, ligger skönt i handen och jag är inte sugen på att byta till någon ny lur just nu i alla fall.</quote

Samma här! Dock från SIBA. Riktigt bra telefon - speciellt för det priset!

In Flames we trust!
James Brown
Har en Samsung Galaxy och den är helt fungerande, enligt mig ska dom vara en gnutta mindre men annars är den helt perfekt!

Har även en Iphone 4, om man skulle fråga mig så skulle jag rekomendera Samsung starkt mycket mera för att;
1. Billigare

2.Bättre kvalitet

3. Mer hållbar, har tappat min i asfalt flera gånger, inte ens en repa!

Ursäkta för stavfel, om något bryter på engelska.

Aaandy
Moderator
Aaandy
Just nu har jag en LG Nexus 5 som jag är väldigt nöjd med förutom att arbetsminnet börjat strula på sistone. Systemet tar upp 1 GB och med några applikationer körandes går de upp i 900 MB. Då återstår 100 MB av den redan skrala totalmängden 2 GB.

Nu tittar jag efter nya alternativ, och den kommande Nexus 6P ligger närmst hjärtat, trots dess storlek!

Danne89
Danne89
iPhone 6S

PSN: Cremato89 | NNID + Xbox Live: Danne89
zleck1337
zleck1337
Citerar Danne89:
iPhone 6S

Sony Xperia Z3

Misternice
Misternice
Core 4 Samsung.

Exicutor
Exicutor
Sony Xperia Z2.

In Flames we trust!
Straholic
iPhone 6, blir en iPhone 7 om något år.

"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
Marvelous_Ellie
Marvelous_Ellie
Hade en iPhone 5 men den kände inte för att leva längre så den tog ett dopp i sjön. Jag uppgraderade till iPhone 6, som dock har sprucken skärm nu;(

Siegfried
Siegfried
Köpte nyligen en S9 . inga större förändringarnsedan 7an

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
BeemerDream
BeemerDream
XZ Premium

MeAndShe
MeAndShe
S9+
Bytte från s8+.
Ingen större skillnad men jag köper en ny telefon varje år.

Bojkotta valet 2018. Rösta inte!

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!