Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 9 (23.00 - 09.00)


lol jk
Starve The Ego, Feed The Soul
  • 0
  • I
  • I
Citerar Josephus Flavius:
Fy farao alltså. Det är Ung08 i Sthlm. Staden är infekterad av P12-or, fjortishoror och annat drägg. Fy satan vad hemskt det var idag.


Säg att de inte håller till i Kungsträdgården...
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Vi kan snacka om att jag och min judiska kompis gick loco (den tredje av oss (icke-jude) var rätt chockad efteråt).


Kom igen, det där var väl lite löjligt. Det var ju inte direkt så att dom stod och pissade på det.
:3
  • 0
Citerar Geezer:
Trodde Flavius var "fett gangsta".


Lagligt i Israel men inte här.
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar Zebaroth:
Förstår mig inte riktigt på hur människor kan bli sådär riktigt tjocka. Det är ju en gradvis process, det är inte så att det sker över en natt. Sån otrolig brist på självdisciplin gör det väldigt svårt för mig att respektera en människa.


I en halv miljon år har våra hjärnor sagt åt oss att proppa i oss allt vi kommer över, först nu de senaste 100 åren har vi för mycket mat för vårat eget bästa. Hard to fight evolution.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar Modi20:
Vill någon förklara hela grus-situationen för mig? Dvs det som har hänt tidigare ikväll


BRUT3S3 är en kille som har spammat ned MNC med GRUSGRUSGRUS i något år. Gå och runka nu.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar original:
Nu kommer du aldrig få onanera.


Förlåt
Starve The Ego, Feed The Soul
  • 0
Citerar Swedssman:
I en halv miljon år har våra hjärnor sagt åt oss att proppa i oss allt vi kommer över, först nu de senaste 100 åren har vi för mycket mat för vårat eget bästa. Hard to fight evolution.


Inte så svårt. Så fort man börjar lägga på sig lite är det bara att äta mindre och träna mera.
:3
  • 0
Citerar I:
Säg att de inte håller till i Kungsträdgården...


Jo, det gör dem...

Citerar Zebaroth:
Kom igen, det där var väl lite löjligt. Det var ju inte direkt så att dom stod och pissade på det.


Det är ett Förintelsemonument!? Man sitter inte och sjunger glada snapsvisor och krökar vid ett sådant. Jag anser att det var extremt befogat.
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Fy farao alltså. Det är Ung08 i Sthlm. Staden är infekterad av P12-or, fjortishoror och annat drägg. Fy satan vad hemskt det var idag. Vi var förbi synagogan (skulle visa en kompis hur det ser ut inne i goggan) och vi upptäcker att det sitter några fjortishoror och krökar rosévin vid Förintelsemonumentet. Vi kan snacka om att jag och min judiska kompis gick loco (den tredje av oss (icke-jude) var rätt chockad efteråt). Fy fan. Jävla horor.


Vad sa ni?
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Fy farao alltså. Det är Ung08 i Sthlm. Staden är infekterad av P12-or, fjortishoror och annat drägg. Fy satan vad hemskt det var idag. Vi var förbi synagogan (skulle visa en kompis hur det ser ut inne i goggan) och vi upptäcker att det sitter några fjortishoror och krökar rosévin vid Förintelsemonumentet. Vi kan snacka om att jag och min judiska kompis gick loco (den tredje av oss (icke-jude) var rätt chockad efteråt). Fy fan. Jävla horor.


Trevligt...
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
  • I
  • I
Citerar Josephus Flavius:
Jo, det gör dem...


Fan.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Fy farao alltså. Det är Ung08 i Sthlm. Staden är infekterad av P12-or, fjortishoror och annat drägg. Fy satan vad hemskt det var idag. Vi var förbi synagogan (skulle visa en kompis hur det ser ut inne i goggan) och vi upptäcker att det sitter några fjortishoror och krökar rosévin vid Förintelsemonumentet. Vi kan snacka om att jag och min judiska kompis gick loco (den tredje av oss (icke-jude) var rätt chockad efteråt). Fy fan. Jävla horor.



Inte alla i ung08 är det du beskriver att dom är vissa är ju helt normala tonåringar.
Om du var japan skulle du heta fail-san -Fåntöme
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Det är ett Förintelsemonument!? Man sitter inte och sjunger glada snapsvisor och krökar vid ett sådant. Jag anser att det var extremt befogat.


Freedom of speech/expression brah. Att inte bli förolämpad/ta illa upp är ingen mänsklig rättighet. Deras frihet är viktigare än er personliga känslighet.
:3
  • 0
Citerar Colabaronen:
BRUT3S3 är en kille som har spammat ned MNC med GRUSGRUSGRUS i något år. Gå och runka nu.


Fan vad gött.

Och onanerings-saken var bara för att jag ville ha eran uppmärksamhet.

Nu ska jag slicka av ett lik.
Starve The Ego, Feed The Soul
  • 0
Citerar Modi20:
Fan vad gött.

Och onanerings-saken var bara för att jag ville ha eran uppmärksamhet.

Nu ska jag onanera.


Gör det.
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar Artillery Force:
Fast det där med "rätt tillfälle" har jag aldrig tyckt låter särskilt bra. Som om det skulle vara helt magiskt och jättespeciellt. Händer det så händer det och har man bråttom får det stå för en själv. Däremot är desperation bara tragiskt och om Siegfried visar den sidan av sig på krogen/hemmafester så kommer han gå hem ensam. Man ska skita i vilket. ^^


Jag har bara raggat en enda gång i hela mitt liv, och jag var omedveten om att jag gjorde det :/
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Zebaroth:
Inte så svårt. Så fort man börjar lägga på sig lite är det bara att äta mindre och träna mera.


Man skall akta sig för att tala om hur andra människor fungerar. Bara för att du har lätt för att träna så innebär det inte att resten har det.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar Swedssman:
I en halv miljon år har våra hjärnor sagt åt oss att proppa i oss allt vi kommer över, först nu de senaste 100 åren har vi för mycket mat för vårat eget bästa. Hard to fight evolution.


Jag tror det handlar mer om fysisk styrka än vad som sitter sedan århundraden tillbaka. Vill du inte bli överviktig behöver du heller inte bli det.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar Artillery Force:
Vad sa ni?


Jag tror bestämt jag skrek "jävla fjortishoror försvinn härifrån" och min kompis ringde sin pappa (som är vakt på församlingen) för att förvisa dem från monumentet ifall de ej flyttade på sig välvilligt. Det gjorde de självklart inte, så han fick komma ut och han är ju beväpnad. Då flydde de rätt snabbt med mascaran rinnande på deras fula trynen.
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar Modi20:
Fan vad gött.

Och onanerings-saken var bara för att jag ville ha eran uppmärksamhet.

Nu ska jag slicka av ett lik.


Då får jag väl onanera istället för dig då.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
SEN TOG HON MIDNATTSTÅGET MED DESTINATION: INGENSTAAAAAAAANS!
Starve The Ego, Feed The Soul
  • 0
Jag är hungrig.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Colabaronen:
BRUT3S3 är en kille som har spammat ned MNC med GRUSGRUSGRUS i något år. Gå och runka nu.


Va säger han bara grus flera gånger?
Om du var japan skulle du heta fail-san -Fåntöme
  • 0
  • PR95
  • PR95
Citerar Zebaroth:
Förstår mig inte riktigt på hur människor kan bli sådär riktigt tjocka. Det är ju en gradvis process, det är inte så att det sker över en natt. Sån otrolig brist på självdisciplin gör det väldigt svårt för mig att respektera en människa.


Ja, det är ju lite sjukt hur en del kan låta det hända med dem själva. jag tänkte mer på disciplinerade människor och hur bra det egentligen är om vi kan bygga maskiner som kan utnyttja fett effektivt

Citerar Josephus Flavius:
Fy farao alltså. Det är Ung08 i Sthlm. Staden är infekterad av P12-or, fjortishoror och annat drägg. Fy satan vad hemskt det var idag. Vi var förbi synagogan (skulle visa en kompis hur det ser ut inne i goggan) och vi upptäcker att det sitter några fjortishoror och krökar rosévin vid Förintelsemonumentet. Vi kan snacka om att jag och min judiska kompis gick loco (den tredje av oss (icke-jude) var rätt chockad efteråt). Fy fan. Jävla horor.


Jävla fjortisar! Ingen respekt för historien.
One mag, one kill
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club X