Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 9 (23.00 - 09.00)


Hur kan man tycka att Daniel Craig liknar Matt Damon?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Eufooooooooooooooooooooooooooooooriiiia!!!


Nästan alla låtar handlar om sinnestillstånd.
  • 0
Citerar The Vision:
Arbetsproverna är till Grafisk design hos Konstfack. Tidspressen nu kommer göra bidragen medelmåttiga om jag ens hinner, så chanserna ser ju inte ljusa ut på att jag kommer in. :/ Men då får jag jobba i ett år och försöka igen.


Kämpa kämpa heja!
Blå.
  • 0
Citerar Fåntöme:
Största antiklimax jag varit med om sen jag fick se Malin Åkermans bröst i Harold and Kumar.

dat scene
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
*laddar ner*


Inte värt det! Blev obehagligt besviken.
Sorry old horse!
  • 0
Citerar Lurkman:
Nästan alla låtar handlar om sinnestillstånd.


Alla låtar handlar ju om kärlek, typ.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar The Vision:
dat scene


Hon har ju fula bröst.
Sorry old horse!
  • 0
Citerar The Vision:
Arbetsproverna är till Grafisk design hos Konstfack.


Håller tummarna att du kommer in.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Citerar The Vision:
Hur kan man tycka att Daniel Craig liknar Matt Damon?

Two crackerass white boys.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar The Vision:
Arbetsproverna är till Grafisk design hos Konstfack


Kan man inte typ spela psyksjuk eller något sådant, brukar väl uppskattas på Konstfack?
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Citerar Fåntöme:
Det går inte. Tvingade mig igenom Main Quest och har inte startat spelet sen dess.

Största antiklimax jag varit med om sen jag fick se Malin Åkermans bröst i Harold and Kumar.

Citerar NoFanboy:
Gör en rolig karaktär, någon du inte spelat som innan.


Fast jag var ju inte klar med min som jag hade. Bara det att PS3:an dog och tog med sig alla mina sparningar...

Citerar The Vision:
Hur kan man tycka att Daniel Craig liknar Matt Damon?


Ja, det går ju faktiskt inte.
Blå.
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
#helvette


hashtags är grejen

Har till och med börjat använda dem AFK nu.
Sorry old horse!
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Damn right I am. Och vad hade du tänkt göra åt det. Fanboje!


*sparkar ner dig för ett berg och hopar sedan efter för att slå dig 77 gånger i luften, sedan drar jag fram ett osannolikt stort vapen och avlossar hela magasinet i dig.
efter det så gör jag mig en fallskärm utav min egen förhud och överlever fallet.*

Yep.
this is not even my final form
  • 0
Citerar The Vision:
Läser lite randomkurser för att uppfylla CSNs krav. Arbetsproverna är till Grafisk design hos Konstfack. Tidspressen nu kommer göra bidragen medelmåttiga om jag ens hinner, så chanserna ser ju inte ljusa ut på att jag kommer in. :/ Men då får jag jobba i ett år och försöka igen.


Låter som att du har en del att göra med andra ord. Ska inte uppehålla dig allt för länge då. :3
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Chuck Norris?
this is not even my final form
  • 0
Guten Morgen'
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar The Vision:
Hur kan man tycka att Daniel Craig liknar Matt Damon?


Wat?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Fåntöme:
Citerar Elak Kyckling:
*laddar ner*


Inte värt det! Blev obehagligt besviken.


Hon visar väl tuttarna i Watchmen också?
Blå.
  • 0
Citerar The Vision:
Hur kan man tycka att Daniel Craig liknar Matt Damon?


Jag blandar altid ihop Matt Damon och Brad Pitt i Oceans Eleven, men bara i den filmen.

Sedan tycker jag att sångaren i nickleback och Nicolas Cage är lika, på något knas sätt
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar Fåntöme:
Hon har ju fula bröst.

Kommer inte ihåg. Hennes bröst har man ju dock sett i allt hon har medverkat i. Små är det enda jag minns.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar NoFanboy:
Chuck Norris?


Min husgud <3
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar The Vision:
Hur kan man tycka att Daniel Craig liknar Matt Damon?


Tycker de har lite samma utstrålning.
this is not even my final form
  • 0
Citerar Parden:
Hon visar väl tuttarna i Watchmen också?


Japp. Men den scenen var steamy iallafall. Såg den med min flickvän. Stämningen blev obehaglig.
Sorry old horse!
  • 0
Citerar The Vision:
Kommer inte ihåg. Hennes bröst har man ju dock sett i allt hon har medverkat i. Små är det enda jag minns.


Precis min tanke. Vi verkar vara på samma våglängd på sistone.
Blå.
  • 0
Citerar The Vision:
Kommer inte ihåg. Hennes bröst har man ju dock sett i allt hon har medverkat i. Små är det enda jag minns.


Hon är jättesexig annars, men brösten? Not so much.
Sorry old horse!
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club X