Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken låt lyssnar du på?


50 cent In Da Club
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
Cloud Connected med In Flames... deras bästa låt om ni frågar mig... bajs bra
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
öööh... okej, jag tycker förvisso inte att bajs är bra. däremot säger jag bara:

Iron Maiden - Fear of the Dark (live at Rio)

*Fear of the dark, YOU, fear of the dark, HAHAHAHA, have a constant fear; somethings always there..... YEEEEAAAAHHHH ....* o.s.v.
Gob: You are suck! Gahaha :D
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
blööö... lyssna på Aces High om du ska ha maidens musik kommande ur hörlurarna, det är på ett ungifär det ända bra dom gjort.

PS: jag lyssnar på Aces High nu...
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
System of a Down - The Legend of Zelda

slå den, du
Gob: You are suck! Gahaha :D
  • 0
The Rabbit Joint - The Legend of Zelda

Slå den, du!
www.myspace.com/karlhugoflow
  • 0
Radiohead-Myxomatosis. Mmm... så JÄVLA bra.
We Are 0.00
  • 0
Liquid Tension Experiment-Baxident
  • 0
"The Rabbit Joint" har de också gjort Zelda? äsch, det måste vara en kopia... eller nått.
Gob: You are suck! Gahaha :D
  • 0
7 words - deftones
Rend me i roven!
  • 0
"Free Fallin'" av Tom Petty
Nature is brutal, thank God I'm a human at the top of the food chain... at least with a gun.
  • 0
everlong - foo fighters
Rend me i roven!
  • 0
Tool-Som vanligt
Gamertag: Svamptastisk
  • 0
the one - foo fighters , dem är rätt bra faktiskt
Rend me i roven!
  • 0
Ja vette fan om det är en kopia eller något. Jag ladda ner den på http://www.ocremix.org
www.myspace.com/karlhugoflow
  • 0
de HAR remixat den från det orginala spelet. Men sjunger de i den? sjunger en amerkansk snubb som låtsas ha indisk dialekt? gör de det? GÖR DE DET?! (jag kan ju i och för sig kolla själv...)
Gob: You are suck! Gahaha :D
  • 0
Jag vet inte riktigt om han har en indisk dialekt. Han låter mest som han är förbannad på Link.
www.myspace.com/karlhugoflow
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
jag tror ni pratar om samma sång, men det ska vara system of a down som artister. Det hörs på lång väg väg att det är deras sångare. Själv lyssnar jag på Stuck in a Rut med the darkness
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
Hämtat från sidan:

"NOTE(!):
This ReMix is NOT by System of a Down, as a few hundred of you have written in suggesting, but by The Rabbit Joint, as indicated. Please don't mail me - I've checked with The Rabbit Joint and verified with two dozen hardcore fans on SoaD's website. This song has been incorrectly labeled as being by SoaD by *someone* who then perpetuated the error by sharing the file on Napster. Case closed
www.myspace.com/karlhugoflow
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
Oj du... det kunde man inte tro... lite surt för er SoaD fans som trodde på myten nu bara
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
f*n. det var ju... dumt.

men... nej, vaddå förbannad? *now link... has come to town. Come to save, the princess Zelda...*

Sedan slutar ju låten med *Link; I think your name shall go down in to history!*

kan det verkligen stämma, det Dimmer påstår? måste kolla upp det... låt oss se här.. ocremix.org...

F*n igen... den funkar inte att ladda ner... länken är paj. Men det kan nog stämma ändå.... fast, jag tycker nog att sångaren låter precis som sångaren i SoaD (han har iallafall kapabiltet till det)

Gob: You are suck! Gahaha :D
  • 0
Det är så dom sjunger, som du säger.
www.myspace.com/karlhugoflow
  • 0
Tool. Bah!
Gamertag: Svamptastisk
  • 0
(Metalcore)

* Hatebreed--(A Call For Blood)
You're making it very difficult for me to like you.
  • 0
Still Alive med finska The Crash... roligt!
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!