Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Mördar du en enbent groda för 133 kr?

Zack strife
Zack strife
helt klart.

skulle du knäcka alla dina media skivor ( spel, film, musik ) för 1 miljon kr?

Normal is overrated
Jönåker
Jönåker
Jag skulle göra det för tiotusen. Men det skulle nog göra lite ont att knäcka vinylsamlingen.

Skulle du flytta till Sydpolen om du får en lyxbostad samt hundratusen i månaden?

Ridley
Ridley
Ja. Låter rätt så coolt.

Skulle du slicka på en igelkott för 150 kronor?

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Sideshow95
Sideshow95
Citerar Ridley:
Skulle du slicka på en igelkott för 150 kronor?

Nja. Beror sig lite på hur ordentlig slickningen måste vara. Får man lov att slicka på magen? I så fall hade jag kanske kunnat göra det, förutsatt att jag lyckas hitta en. De flesta man ser brukar ju ligga ihjälkörda på vägkanten, och att slicka på en död hade kanske varit lite äckligt.

Skulle du hoppa fallskärm för 5000 kronor?

"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Zack strife
Zack strife
om det var helt säkert och noga planerat med experthjälp i planet. inte randomly från en klippa.

skulle du fullt synligt ta ett tomt spelfodral från gamestop och springa iväg skrikandes "ni tar mig alldrig levande" över axeln. för 1000kr?

Normal is overrated
Jönåker
Jönåker
Det vore frestande att göra det bara för att det låter kul men inte är det värt risken att bli prickad i brottsregistret.

Skulle du låtsas vara kommunist i ett år för tiotusen?

Zack strife
Zack strife
beror pâ hur mycket jag mâste gâ in rollen

skulle du kasta småsten på redaktionsfönstret och sjunga kärlekslåtar till jonas mäki för 500kr?

Normal is overrated
Kundvagnen
Kundvagnen
Citerar Zack strife:
skulle du kasta småsten på redaktionsfönstret och sjunga kärlekslåtar till jonas mäki för 500kr?

Nope.

Förlora hörseln och synen i 24 timmar för 2000 kr?

"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
Stefan313
Stefan313
Bara 2000 kr? Jo... det skulle jag nog kunna göra. Om jag får välja lördag eller söndag, kan ju behöva dem sinnena när man på skolan och studerar en vardag.

Skulle du vilja spela Jar-Jar Binks i en ny Star Wars rulle för 1 000 000 kr? Rollen skulle vara större än den han har i episod 1 och du skulle förstås ha en kostym på dig, inge CGI.
(pengarna är lite för att du är troligen en vanlig människa här inte en erfaren/tränad skådespelare )

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
Jönåker
Jönåker
Jadå. Särskillt om Binks är en ond sithlord i den nya SW filmen.

Skulle du patrullera din hemstad utklädd till Judge Dredd i en vecka för tiotusen?

Zack strife
Zack strife
visst.

skulle du patrullera din hemstad utklädd till sailor moon i en vecka för 10.000?

Normal is overrated
Jönåker
Jönåker
Nej jag har inte direkt rätt figur för minikjol.

Skulle du patrulera din hemstad utklädd till Hulken i en vecka för fem tusen?

Stefan313
Stefan313
Jag skulle ju vilja säga, definiera "patrullera" lite men ja det tror jag. Jag skulle ju säkert ha en mask eller någonting så ingen skulle känna igen mig

(ja jag fortsätter väl då)
Skulle du patrullera din hemstad utklädd till Edward Kenway (AC Black Flag) i en vecka för 10 000?

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!