Cranes 2026-04-04 16:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Off The Grid Bra film verkligen. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-04-21 07:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vänner För Livet Bra film med Adam Sandler 8/10 Like Comment Share 1Megacrash 2026-04-22 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Brooks Hyffsad film med Kevin Costner. 7/10 Like Comment Share 1 Cranes 2026-04-22 21:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Black Demon Grym film! Like Comment Share 1Cranes 2026-04-26 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Werewolves (2024) En bra film, men konstig samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-04-28 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Let Him Go (2020) En väldigt bra film med Kevin Costner. 8/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-02 08:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Supernatural 10/10 på den serien. Like Comment Share 1Cranes 2026-05-20 10:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi Dör I Natt En gripande film som satte sig i huvudet. Dock en bra film, men väldigt hemsk samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-25 12:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Casanova En fantastisk film med bra scener och spänning. 8/10 Kvinnan I Rummet - Avdelning Q Spännande film som sätter känslor i en. 9/10 Fasanjägarna - Avdelning Q Också riktigt bra och välgjord, grym action och kriminalare. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 14:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Those Who Wish You Dead spännande film med Angelina Jolie som huvudkaraktär. Mycket bra. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-15 14:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kangaroo Jack Trist och tidsslöseri att se på med få roliga stunder 4/10 Zootopia 2 Småkul och bra film utan att imponera jättemycket, en bra film utan att utmärka sig. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-04-21 07:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vänner För Livet Bra film med Adam Sandler 8/10 Like Comment Share 1Megacrash 2026-04-22 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Brooks Hyffsad film med Kevin Costner. 7/10 Like Comment Share 1 Cranes 2026-04-22 21:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Black Demon Grym film! Like Comment Share 1Cranes 2026-04-26 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Werewolves (2024) En bra film, men konstig samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-04-28 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Let Him Go (2020) En väldigt bra film med Kevin Costner. 8/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-02 08:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Supernatural 10/10 på den serien. Like Comment Share 1Cranes 2026-05-20 10:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi Dör I Natt En gripande film som satte sig i huvudet. Dock en bra film, men väldigt hemsk samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-25 12:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Casanova En fantastisk film med bra scener och spänning. 8/10 Kvinnan I Rummet - Avdelning Q Spännande film som sätter känslor i en. 9/10 Fasanjägarna - Avdelning Q Också riktigt bra och välgjord, grym action och kriminalare. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 14:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Those Who Wish You Dead spännande film med Angelina Jolie som huvudkaraktär. Mycket bra. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-15 14:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kangaroo Jack Trist och tidsslöseri att se på med få roliga stunder 4/10 Zootopia 2 Småkul och bra film utan att imponera jättemycket, en bra film utan att utmärka sig. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Megacrash 2026-04-22 12:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mr Brooks Hyffsad film med Kevin Costner. 7/10 Like Comment Share 1 Cranes 2026-04-22 21:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Black Demon Grym film! Like Comment Share 1Cranes 2026-04-26 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Werewolves (2024) En bra film, men konstig samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-04-28 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Let Him Go (2020) En väldigt bra film med Kevin Costner. 8/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-02 08:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Supernatural 10/10 på den serien. Like Comment Share 1Cranes 2026-05-20 10:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi Dör I Natt En gripande film som satte sig i huvudet. Dock en bra film, men väldigt hemsk samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-25 12:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Casanova En fantastisk film med bra scener och spänning. 8/10 Kvinnan I Rummet - Avdelning Q Spännande film som sätter känslor i en. 9/10 Fasanjägarna - Avdelning Q Också riktigt bra och välgjord, grym action och kriminalare. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 14:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Those Who Wish You Dead spännande film med Angelina Jolie som huvudkaraktär. Mycket bra. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-15 14:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kangaroo Jack Trist och tidsslöseri att se på med få roliga stunder 4/10 Zootopia 2 Småkul och bra film utan att imponera jättemycket, en bra film utan att utmärka sig. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-04-22 21:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Black Demon Grym film! Like Comment Share 1Cranes 2026-04-26 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Werewolves (2024) En bra film, men konstig samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-04-28 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Let Him Go (2020) En väldigt bra film med Kevin Costner. 8/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-02 08:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Supernatural 10/10 på den serien. Like Comment Share 1Cranes 2026-05-20 10:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi Dör I Natt En gripande film som satte sig i huvudet. Dock en bra film, men väldigt hemsk samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-25 12:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Casanova En fantastisk film med bra scener och spänning. 8/10 Kvinnan I Rummet - Avdelning Q Spännande film som sätter känslor i en. 9/10 Fasanjägarna - Avdelning Q Också riktigt bra och välgjord, grym action och kriminalare. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 14:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Those Who Wish You Dead spännande film med Angelina Jolie som huvudkaraktär. Mycket bra. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-15 14:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kangaroo Jack Trist och tidsslöseri att se på med få roliga stunder 4/10 Zootopia 2 Småkul och bra film utan att imponera jättemycket, en bra film utan att utmärka sig. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-04-26 11:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Werewolves (2024) En bra film, men konstig samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-04-28 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Let Him Go (2020) En väldigt bra film med Kevin Costner. 8/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-02 08:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Supernatural 10/10 på den serien. Like Comment Share 1Cranes 2026-05-20 10:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi Dör I Natt En gripande film som satte sig i huvudet. Dock en bra film, men väldigt hemsk samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-25 12:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Casanova En fantastisk film med bra scener och spänning. 8/10 Kvinnan I Rummet - Avdelning Q Spännande film som sätter känslor i en. 9/10 Fasanjägarna - Avdelning Q Också riktigt bra och välgjord, grym action och kriminalare. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 14:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Those Who Wish You Dead spännande film med Angelina Jolie som huvudkaraktär. Mycket bra. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-15 14:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kangaroo Jack Trist och tidsslöseri att se på med få roliga stunder 4/10 Zootopia 2 Småkul och bra film utan att imponera jättemycket, en bra film utan att utmärka sig. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-04-28 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Let Him Go (2020) En väldigt bra film med Kevin Costner. 8/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-02 08:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Supernatural 10/10 på den serien. Like Comment Share 1Cranes 2026-05-20 10:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi Dör I Natt En gripande film som satte sig i huvudet. Dock en bra film, men väldigt hemsk samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-25 12:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Casanova En fantastisk film med bra scener och spänning. 8/10 Kvinnan I Rummet - Avdelning Q Spännande film som sätter känslor i en. 9/10 Fasanjägarna - Avdelning Q Också riktigt bra och välgjord, grym action och kriminalare. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 14:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Those Who Wish You Dead spännande film med Angelina Jolie som huvudkaraktär. Mycket bra. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-15 14:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kangaroo Jack Trist och tidsslöseri att se på med få roliga stunder 4/10 Zootopia 2 Småkul och bra film utan att imponera jättemycket, en bra film utan att utmärka sig. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-05-02 08:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Supernatural 10/10 på den serien. Like Comment Share 1Cranes 2026-05-20 10:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi Dör I Natt En gripande film som satte sig i huvudet. Dock en bra film, men väldigt hemsk samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-25 12:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Casanova En fantastisk film med bra scener och spänning. 8/10 Kvinnan I Rummet - Avdelning Q Spännande film som sätter känslor i en. 9/10 Fasanjägarna - Avdelning Q Också riktigt bra och välgjord, grym action och kriminalare. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 14:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Those Who Wish You Dead spännande film med Angelina Jolie som huvudkaraktär. Mycket bra. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-15 14:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kangaroo Jack Trist och tidsslöseri att se på med få roliga stunder 4/10 Zootopia 2 Småkul och bra film utan att imponera jättemycket, en bra film utan att utmärka sig. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-05-20 10:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi Dör I Natt En gripande film som satte sig i huvudet. Dock en bra film, men väldigt hemsk samtidigt. 7/10 Like Comment Share 1Cranes 2026-05-25 12:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Casanova En fantastisk film med bra scener och spänning. 8/10 Kvinnan I Rummet - Avdelning Q Spännande film som sätter känslor i en. 9/10 Fasanjägarna - Avdelning Q Också riktigt bra och välgjord, grym action och kriminalare. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 14:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Those Who Wish You Dead spännande film med Angelina Jolie som huvudkaraktär. Mycket bra. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-15 14:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kangaroo Jack Trist och tidsslöseri att se på med få roliga stunder 4/10 Zootopia 2 Småkul och bra film utan att imponera jättemycket, en bra film utan att utmärka sig. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-05-25 12:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Casanova En fantastisk film med bra scener och spänning. 8/10 Kvinnan I Rummet - Avdelning Q Spännande film som sätter känslor i en. 9/10 Fasanjägarna - Avdelning Q Också riktigt bra och välgjord, grym action och kriminalare. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-05 14:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Those Who Wish You Dead spännande film med Angelina Jolie som huvudkaraktär. Mycket bra. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-15 14:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kangaroo Jack Trist och tidsslöseri att se på med få roliga stunder 4/10 Zootopia 2 Småkul och bra film utan att imponera jättemycket, en bra film utan att utmärka sig. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-06-05 14:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Those Who Wish You Dead spännande film med Angelina Jolie som huvudkaraktär. Mycket bra. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-15 14:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kangaroo Jack Trist och tidsslöseri att se på med få roliga stunder 4/10 Zootopia 2 Småkul och bra film utan att imponera jättemycket, en bra film utan att utmärka sig. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-06-15 14:51 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kangaroo Jack Trist och tidsslöseri att se på med få roliga stunder 4/10 Zootopia 2 Småkul och bra film utan att imponera jättemycket, en bra film utan att utmärka sig. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-06-17 10:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den Enfaldige Mördaren Ingen bra film det här. Jag är missnöjd. 3/10 Gränsen Jag blir tagen av filmen, även om mycket var fiction som jag läste och inte baserat på verklighet så var det bra gjort. Mycket bra film 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-06-29 08:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dunkirk En av mina favoritfilmer någonsin. 10/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-06-29 16:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bottoms (2023) Verkligen konstig, men lite klyschig ibland, det sker endel stora saker i filmen och den är mer våldsam än vad man tror faktiskt. Inget konstigt med det kan jag tycka. Det är en okej antar jag: bra skådespel och en bra handling och den är intressant. 6/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-07-03 10:12 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alice In Wonderland Den otecknade Alice in Wonderland med Johnny Depp är småcharmig och fin liten saga. Jag gillar den verkligen. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-07-04 08:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Agatha Christie: The ABC Murders Stark serie som sticker ut en hel del och som säger mycket. Serien är mycket spännande och intressant och fick mig intresserad av fler Agatha Christie. 9/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-07-09 14:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ramparts Of Ice (2026) Anime tittar jag på nu. Den är bra hittills. 7/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-08-10 13:30 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Transporter (2002) En film jag verkligen tycker om, Jason Statham spelar som vanligt liknande roll, men också hans bästa kanske. 8/10 Like Comment Share 0Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017
Cranes 2026-08-12 08:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trustorhärvan (2026) Oerhört intressant fall och hålla sig borta i 30 år och höra hans förklaringar var intressant och sanningar. Följ Trustorhärvan på Netflix. Dokumentärfilmen hade jag svårt att förstå alltid. Hur det gick till så. 6/10 The Lion King (2019) Det är en helt okej tolkning av den tecknade filmen på sitt egna sätt. Den är mognare kanske, men inte samma känsla riktigt som tecknade såklart, men det är en bra tolkning. 6/10 The Princess Diaries (2001) Varierande, ibland roligt och bra, men ibland bara trist och långsam. Den är olika genom hela filmen. 5/10 Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...101510161017