Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken film/serie såg du senast?

FishySensei413
FishySensei413
Fantastic Mr. Fox

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
Stefan313
Stefan313
Chilling Adventures of Sabrina. Gett mig in i denna serie igen efter en paus från den. Hyfsat bra iaf.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
FishySensei413
FishySensei413
Shazam!
Bättre än jag förväntade mig.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
Stefan313
Stefan313
Sherlock.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
Stefan313
Stefan313
The Addams Family (2019). Den nya animerade Addams filmen, helt okej faktiskt. Bättre än jag trodde och ett bra ämne/meddelande i filmen till alla. Bra humor och inga riktiga stunder då jag kände att jag bara ville skippa.

Stefan313
Stefan313
Knifes Out. Började lite halvt tyckte jag ändå men bra film. Spännande och det blev en liten twist i det hela.

Stefan313
Stefan313
Star Wars Rise of Skywalker. En besvikelse med få bra scener och ännu sämre story.

Stefan313
Stefan313
Har kollat klart på alla Jackie Chan filmer i volym 2 av blu-ray boxen som jag köpte. 7 filmer, 6 av dem bra, den andra borde brännas på bål och aldrig nämnas igen.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!