Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Metallica


men lol
alla de där låtarna är skräp...
säger bara: unforgiven I&II, nothing else matters, enter sandman m.m.
LoL-Åhman
  • 0
lol åhman...såg du anti lol åhman tråden av poja eller...hehe

metallicas bästa låtar är battery am i evil..mm
Hej
  • 0
Jag kan nästan inga Metallica-låtar men en är The Memory Remains och senast jag hörde den gillade jag den inte. Sen kan jag spela Enter Sandman på elguran så jag får välja den.
www.myspace.com/karlhugoflow
  • 0
Metallica's bästa album
* Master Of Puppets

Metallica's bästa låt
* Enter Sandman
You're making it very difficult for me to like you.
  • 0
den ENDA bra metaliva låten är whisky in the jar, och nothing else matter är bra ibland
Im the sculpture made of clay.
  • 0
  • Missing Avatar
  • rch
1: one
2: my friend of missery
3: masters of puppets
4: fade to black
5: enter sandman
"jag gömmer mig, syns inte det?"
  • 0
  • Missing Avatar
  • rch
mental: st.anger är grovt skräp. bara kolla på dom tidigare grejerna som masters of puppets, and justice for all eller kill em all det är rikiga grejer det!
"jag gömmer mig, syns inte det?"
  • 0
whisky in the jar är ju en Thin lizzy låt! Annars är One rätt bra.
  • 0
Whisky In The Jar är inte en Thin Lizzy låt.
Faktum är att inget band har kommit på låten själv för det är en irländsk pub-visa.

Dessutom så är det fler band förutom Metallica och Thin Lizzy som gjort en cover på den låten, Black Roses är en av dem.

Ojdå, var tvungen och gå in igen för att redigera. Glömde ju svara på vilken Metallica låt/låtar som jag tycker är bäst

Master Of Puppets

For Whom The Bell Tolls

Leper Messiah

Eye Of The Beholder

Outlaw Torn

Until It Sleeps
Nature is brutal, thank God I'm a human at the top of the food chain... at least with a gun.
  • 0
eye of the beholder är rätt bra, men in flames cover på den är bättre!
Im the sculpture made of clay.
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
metallica är utan tvekan ett av de bästa banden på denna jord. men är det bara cyrax som har vätt att ta upp deras bästa låt och mest solklara mästerverk For Whom The Bell Tolls??. Nåja några andra favoriter är Devil´s Dance, Master of Puppets, Enter Sandman, Sad but true, No leaf Clover, One, Fuel, hero of the day, Creeping death och So What... nej förresten stryk den sista...
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
HEY! vad är det för fel på so what? om man talar metallica så blir det ju i alla fall en nämnvärd låt.

"I F*cked a sheep, IF*cked a goat, I ram my C*ck right down its throat, so what, SO WHAT?!"

hehe... klart genial text.
Gob: You are suck! Gahaha :D
  • 0
"Garage Ink" albumet av Metallica är ju bara en enda samling av covers. Inget fel i sig då de flesta låtar faktiskt är relativt sköna.

Men jag är skeptisk till att texten i So What är genialisk, fast det är ju såklart bara min egen åsikt, ni andra får tycka som ni vill.

Däremot så diggar jag låten Last Careers/Green Hell
(en cover från det finska metal-bandet MistFitz) näst efter Whisky In The Jar och Astronomy.
Nature is brutal, thank God I'm a human at the top of the food chain... at least with a gun.
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
eeeee... jaha... jojo, tycker man att so what texten speglar ens liv så måste man tycka den är genial också det är klart. Inte sant nemo
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
oj, "Lunk" kom på mig! ajaj, nu sitter jag i klisteret [spunket].

Visserligen var det jag nämnde om so what ironiskt, men det kanske inte framgick helt tydligt. Master of Puppets och Whiskey in the jar är däremot två hyfsat bra låtar som metallica plockat ihop.
Gob: You are suck! Gahaha :D
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
Metal> nej, visst den har väll spelatts någon gång här hemma men den tillhör verkligen inte en av metallicas topp låtar. Lyssna på Wearever I May Roam istället, eller varför inte Holier than tou
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
Fade to black är bäst, för där kan jag solot på gitarr
  • 0
Haha!
St. Anger är som sagt bara en massa skit. Låtarna låter så jävla tråkiga. Man mår nästan lite illa när man lyssnar på dem..

Nä, som sagt: Annat var det förr!
Skivorna "Master of Puppets", "Ride the Lightning" och "...and justice for all"!
Där har vi grejjor. "Kill 'em all" är rätt skön den också och svarta skivan fungerar väl nästan, men sen är det i stort sett bara skit resten!

Tacka vet jag Slayer! De har inte blivit nåt sämre med åren direkt. Tvärtom!
  • 0
metallica är bra...fast dom var bättre förut...st anger är på nåt vis så enformig...Tillbaka med dom gamla metallica!!! nä men jag gillade dom mer förut...
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
the black album, S&M och justice for all e dem bästa skivorna med metallica
  • 0
  • Missing Avatar
  • rch
jo albumet S&M är jävligt bra.. sitter här å lysnar på den nu...
"jag gömmer mig, syns inte det?"
  • 0
S&M är det bästa albumet ja efter det kommer Master of puppets och ja ST.Anger är riktigt dåligt
blää
  • 0
Blä för St. Anger.
Gamertag: Svamptastisk
  • 0
precis--....
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
  • Missing Avatar
  • rch
st.anger är bara för sånna som inte hängt med från början och inte vet bättre!
"jag gömmer mig, syns inte det?"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!